Hakametsä: Musiikki ja DJ

Niin no kai se on myös vähän siitä kiinni mistä tykkää. Joillekin musiikin kovalla olo ei ole niin huomattavaa kuin toisille. Itse tosiaan siinä B1 rivillä 4 ja mielestäni ihan ok.

Musiikkisäätöihin ei ole koskettu, ja tasot ovat samat kuin esim. kauden alussa.

Eli sitten on tosiaan kyse ihan vain 50-luvun akustiikasta :smiley: Paikka vaikuttaa niin paljon. Yleensä oon ollut seisomassa ja siellä on sopivaa… nyt tuo C-katsomo jotenkin paino suoraan yläpäät korviin.
Musiikki toimii kuitenkin! Ja areenaa odotellaan akustisesti.

Juurikin näin!
Vielä kun niitä hyviä biisejä joku saisi Tapparankin peleihin soimaan…
Ramonesista täydet pisteet DJ:lle. Se toimii aina ja ihan missä vaan.:sunglasses:

Pelkästään hyvä juttu. Ääntä halliin. Sitä tarvitaan.

Olin eilen Jukurit-pelissä kuulevinani osin tuorettakin matskua, mm.“Tuesday”, mikä ilahdutti. Sitä vastoin pitkän videotarkistuksen aikana ei olisi kaivannut Kissiä repeatilla.

Juu… Olisivat jonkun toisen Kissin kappaleen :wink:

1 tykkäys

Parempi se Kiss oli kun se toisen, pitemmän(?) videotarkastuksen aikana soinu hissimusa. :smiley:

1 tykkäys

Tuo Tapolan viesti olisi pitänyt liputtaa heti lähtöönsä!
Mun pokeri ei vaan enää pidä kotipeleissä mainostauolla kun ne pikkulikat tulee lumitöihin Siivoussissien mainoksen säestämänä.
Ihan joka kerta tulee tuo Tapolan viesti mieleen…:laughing: :laughing: :laughing:

2 tykkäystä

Vanhat jäähybiisit takas käyttöön. Nykyään kiinnittänyt huomiota vain Markku Aroon kun tulee 5-3. Ja lisää psyykkaus biisejä toivoisin. Esim johto asemassa pelatessa ottelun viime hetkillä zen cafen renkutus “kello käy”… Lahdessa dj pläjäytty biisin nimeltä “headstrong” kun juuri oli kaveria taklattu päähän… muistan kuinka ennen muinoin tappara-blues sarjassa dj reagoi tappeluihin soittamalla mm. Lordia. Paikallispelin myllyssä soi “fight for your right” ainakin yleisö syttyy

Maistele tappara :clap: taistele makkara :clap: ja show must go on videotarkistuksien aikaan soimaan.

Yölinnun “Sitä saa mitä tilaa” on ehdottomasti kovin jäähybiisi koskaan! :tuomari:

4 tykkäystä

Osaisiko joku sanoa, mikä kappale soi Ilveksen ja Tapparan ulkoilmaottelussa Sorsapuistossa aina erätauoilla ja juuri ennen uuden erän alkua? Sellainen hilpeä ja nostalgiselta kuulostava kappale. Iso kiitos jos joku tietää!

Ottawan - Hands up(?)

Edit: Oliko studio vai mikä pohti, että onko ollu Ilveksen maalilaulu joskus…?

Luulen, että tarkoitat tätä:

Google kertoo, että on merkittävä osa legendaarisen Lämäri-elokuvan soundtrackia. Enpä olisi osannut yhdistää, mutten ole kokonaan sitä leffaa noin kymmeneen vuoteen katsonutkaan. Klippejä vaan epäsäännöllisen säännöllisesti Youtubesta. :slight_smile:

1 tykkäys

Tuo Lämärin tunnari on soinut jo monta vuotta Ipan peleissä juuri ennen erien alkua. Klassista kiekkokamaa.

Juuri tämä, kiitos paljon! Tuli hyvä fiilis tästä biisistä, ulkoilmaottelun tunnelmasta ja kuumasta glögimukista. :slight_smile:

Oli 80-luvun alkupuolella Ilveksen maalilaulu ja ensimmäinen maalilaulu, jonka itse Ilvekseltä muistan. Olisi muuten edelleen paras laulu peilaten siihen, mitä heillä on soinut. Ja perinteinen.

Lämäri-leffasta tuttu biisihän siellä on vissiin ennen erien alkua soinut yli 10 vuotta. Hyvä ja sopiva sekin mutta tässäkin isoveikka laittaa vielä paremmaksi Alan Parsons Projectin Siriuksella :wink:.

Jäähybiisinä Martti Servon “mikä on kun ei taidot riitä” tulee melkein rinnalle.

2 tykkäystä

Ehdottaisin, että soittolistalle tulisi Ghostbustersin theme tai vaikka seuraavaan kotipeliin maalilauluksi kyseinen rallatus. :smiley:

7 tykkäystä