@Takakarva juuri sitä ajoin tuossa takaa. Harvoin saadaan isoa muutosta aikaan, mutta ei uusi valmentaja IFK:ssa mitään ehtisi tässä ajassa tehdä. Toki, jos olisi hyvä valmentaja voisi saada marginaalisia nyansseja ja henkistä herätystä aikaiseksi, mutta siinäpä se about olisi. IFK:lle realismia on nyt pitää enää paikkansa top 10:ssä ja siinäkin näyttää olevan aika paljon hommia tiedossa.
IFK:n tapauksessa olisin melkein itse yrittänyt jotain ihan muuta herätystekniikkaa kuin rosterin laajentamista. IFK:lla on niin hyvä rosteri, joka alisuorittaa niin kauttaaltaan ja totaalisesti, että herätykseksi olisi ollut tuossa siirtorajalla melkein parempi se, että laitetaan mieluummin pahimpia alisuorittajia kokonaan pois jengistä. Tilanne on IFK:lle joka tapauksessa täysin sietämätön ja minullehan kelpaa itku-Antti kauden loppuun asti.
Ja IFK tulee kenkimään Antin kauden jälkeen, jos tulos on tämä. Se olisi yksinkertaisesti ns. poliittinen itsemurha IFK:lta jatkaa valmentajalla, jolla ei olisi mitään uskottavuutta jäljellä. Sama juttu, kun Suikkanen jatkoi TPS:n valmennuksessa totaalisen romahduksen jälkeen kaudelle 2013-2014 ja sai sitten 2014-2015 heti alkukaudesta fudut. Valmentajalle itselleenkin potkut on tuossa kohdassa paremmat kuin jatko, koska valmentajat elävät uskottavuudesta ja jos uskottavuutta on kerran koiteltu noin kovaa kuin Törmäsellä niin se ei vaan enää riitä seuraavalla kaudella. Työrauha menee ja palli heiluu aivan koko ajan. Törmäsen tilanne on IFK:ssa tälläkin hetkellä todella tukala: hänellä ei ole mitään työrauhaa ja hän on jatkuvasti isojen pomojen seurannassa. Voittaa olisi pakko.