Kattelin Elitestä, että Åstenilla on kasassa 395 liigapeliä, ja vissiin kaikki IFK:ssa. Eikös tämä tarkota sitä, että vielä 5 peliä ja Åsten saa 4. tähden hihaansa vai vieläkö IFK:lla on tämä, mielestäni todella hieno käytäntö, että tähti per sata peliä?
Keitäs muita tähän ‘tähtimiehistöön’ tulevalla kaudella kuuluu?
Niistä mitä nyt virallisia sopimuksia niin Paajanen 1. tähti (108 ottelua), Tallberg 2. tähteä (218), Väänänen 1. tähti (100), Jääskä 2. tähteä (211), Pakarinen 1. tähti (116)
siellä ei tunnu kelpaavan mikään ikinä. Ei mitään uutta sillä saralla… Itse pidän paljon etenkin kaksikosta Palola & Dyk ja vielä enemmän jatkumosta johon nyt selkeästi pyritään.
Ymmärrän, omaan silmään Lyde on puolustuksen täyttävä/lisäävä palanen, mutta ei tukipilari. Jos ei ole vahvaa runkoa ympärillä, niin en Lyytistä ottaisi ja taas toisin jos puolustus on muuten vahva ja kunnossa, ni Lyde on oiva kiekollinen lisä vahvuuksillaan.
Ymmärrän tämän hyvin. Lyytisellä ollut nyt loukkaantumis murheita paljon ja ne on näkynyt toki paljon otteissa niinkuin on luonnollista aina. Potentiaaliahan kaverissa on mutta se pitää saada ulosmitattua ja itse uskon että Murphy on hyvä auttamaan tässä tapauksessa.
Dyk jäi vähän ylimääräiseksi, kun hyökkäys ylitäytettiin ja muutenkin pelasi tehottoman loppukauden. Hieman kyseenalainen jatko ja vielä kaksi vuotta. Lyytisen sopimus tuskin on enää kallis ja potentiaali on kova, jos pystyy ehjänä pelaamaan.
Lyytinen oli viime kaudella pitkään poissa loukkaantumisen vuoksi ja taisi hypätä aika keskenkuntoisena kehiin. Ihan laadukas kiekollinen puolustaja Liigaan kunnossa ollessaan.
Minä ottaisin Lyytisen Tapparaan milloin tahansa. Itseasiassa eilen illalla mietin, että jos rosterissa olisi tilaa, niin Tapparaan 2v sopparill laittamaan ukko kuntoon. Rahkeet nousta hyväksi kiekolliseksi pakiksi Liiga-tasolle kuitenkin on. Loukit häirinneet uraa, mutta olihan tuo esim. KalPa-nutussa 2017 yksi tärkeimpiä palasia KalPan jengiä.