Käytännössä samaa sanoo mun omat lähteet myös, mutta toivotan Henkan mielelläni takaisin Tapparaan Tapolan ajan jälkeenkin. Ton dramaattisempaa reaktiota ei enää irtoa. Paska nakki, mut antaa saatana olla jo.
Ja Tapolan takia meillä on saat…na kolme mestaruutta.
Nyt puhuttiin siitä miksi Henkka on Ipassa. Ja hyvä että on kolme mestaruutta, siitä ei nyt ole kyse.
Otan ainakin tuon mestaruuden 10 kertaa kymmenestä ennen Haapalaa.
Antaa nyt Ipan miehen jo olla.
Niin minäkin otan ne mestaruudet, mutta kysehän oli ainoastaan siitä että Henkka pelaa Ipassa Tapolan takia, ei siksi että siellä on niin hemmetin kiva pelata tai siksi että on ollu paljon loukkeja. Osan kannattaa oppia ymmärtämään paremmin sitä mitä kirjoitetaan.
Siinäpä pelaa sitten, sillä kun ei ole paljoakaan merkitystä.
Mä ottasin Henkan kiljuen, vai väitätkö että ei kiinnosta, on se kuitenkin pelimies ollu aina, jopa klesanakin.
Kyl mä otan mieluummin Tapolan ku Haapalan.
Jännä homma, että CHL mukaan Haapala oli jo Tapparassa jossa valmentaa Tapola. Toki Tapola teki päätöksen, että vuoden pelaamatta oleva Haapala ei mene Savinaisen ja Leskisen edelle (saunasopimus Jokeritpelaajista). Jälkikäteen ajateltuna oli fiksusti valittu pelaajat.
Toki jos siitä jäi paskan maku suuhun niin ei voi mitään.
Eiköhän toi aihe ole jo kutakuinkin käsitelty. Ottaisin itsekin edelleen, mentäiskö eteenpäin ja kohti seuraavaa mestaruutta?
Itseä kyllä v… utt… nähdä Haapala Ipan paidassa, mutta näillä mennään ja Tapola mestarina tietenkin mielummin
Toivon Haapalalle ehjää, loukkaantumisvapaata kautta, vaikka Ilveksessä pelaakin. Olis se sen ansainnut.
Itse toivon Henkalle terveyttä ja loistavaa kautta. Sitten ulkomaille ja sieltä lopettamaan uraansa Tapparassa.
Mää en enää Henkkaa Tapparassa näe vaikka haluaisinkin nähdä. Hän on nyt niin lämpimästi Ilveksestä puhunut (vaikka niin se kuulukin tässä kohtaa) et matka Tapparaan on pitkä. Tämä on vain oma mielipide eikä perustu mihinkään faktaan.
Kyllähän tosta saa rakennettua hienon kotiinpaluu tarinan, tuhlaajapoika palaa kotiin vuosien harharetkien jälkeen, Henkka sitten kertoo tietotusvälineille kuinka Tappara on ollut hänelle kyllä se ainut oikea koti ja on nyt ikionnellinen kun pääsee palaamaan, tämä toimii vaan jos sitten uran lopettaa Tappara-paidassa, jos ton jälkeen vielä jatkaa jonnekkin niin menee vähän kornin puolelle
Aina välillä joku kirjottaa, että Henkkaa ei Tapparassa nähdä niin kauan ku Tapola on puikoissa tms. Mää en asiasta mitään tiedä, mutta tuntuu kummalliselta ja pikkumaiselta, jos asia on noin. Jos joukkue, logo, pelikaverit, kaupunki, yhteisö jne. on tärkeitä, voiko ammattiurheilijalla olla jotain niin pahasti hampaankolossa, että päävalmentajan takia ei voi/halua joukkueeseen mennä. Ei kuulosta kovin ammattimaiselta. Etenkin kun Haapala on Tapolan joukkueessa saanu isoa roolia ja ollu erittäin iso pala joukkuetta.
Jos totta puhutaan, mun on vaikea edes uskoa tota. Sotiihan se sitäki vastaan, että kaikkien arvelujen mukaan Haapala olis otettu viime kaudella Tapparaan, jos ei olis ollu tota jokerisääntöä. Sitten taas jos sukset meni ristiin sen takia, että Tapola ei Haapalaa joukkueeseen halunnu, luulis Haapalan senki ymmärtävän, etenkin näin jälkikäteen.
No nää jutut saa jo painua taka-alalle, eikä tätä keskustelua enää tarvi jatkaa. Mää en oo tainnu tähän asiaan ottaa aiemmin kantaa, että ehkä yks kommentti multaki sallitaan. Toisaalta jos tää asia vielä herättää keskustelua näin kesäkuukausina, onko siitäkään mitään haittaa. Itse en Haapalaa enää pidä niin Tapparana, että oikeestaan tilanne edes harmittais millään tapaa. Saa nähdä, kumpi iskee enemmän pisteitä Haapala vai Ojamäki, itse veikkaan jälkimmäistä. Mutta onko Haapalalla parempi pistekeskiarvo ottelua kohti, se voiki olla tiukempaa.
Aika odotettu sopimus Henkalta. Mukava nähdä Haapala Liigassa, ja koska hän ei enää tässä vaiheessa Tapparan suunnitelmiin varmastikaan olisi edes mahtunut (palkka, koko, rooli, pelaajaprofiili, loukkaantumisherkkyys jne.), niin eipä sillä niin väliä enää ole, missä sitten pelaa.
Myös minä toivon ehjää ja tehokasta kautta Henkalle - saa voittaa vaikka pistepörssin, kunhan Tappara voittaa mestaruuden!
Kuten veikkailua oli niin ei tahdo mies pysyä millään kunnossa. Toki vähän vasta pelattu, mutta ihan aiheesta voi alkaa piirtelemään tummia pilviä jo.
Onko nyt siis ollut poissa pidempään, tai jotain uutta tullut? Eikös @Messi sanellut, ettei pahempia ollut?