Harri Säteri

EliteProspects.com pelaajakortti:

Pelaajan ketju Tappara.info:ssa
http://old.tappara.info/index.php/topic,819.0.html

Ennen Tapparassa ja nykyään Vityazissa pelaava maalivahti.

Aloitetaan Säterin topic näinkin hauskalla pätkällä…

SäteriVisio! :joy:

4 tykkäystä

Onkos muuten salaatti edelleen SJ:n omaisuutta, vai onko Vitjazilla ainoastaan oikeudet

Säterivisio on mielestäni yks parhaista Tappara aiheisista videoista. Oon kattonu varmaan kymmenen kertaa ja edelleen vetää suun virneeseen. Tillun puoliautomaatti jne… :heart_eyes:

Salaatti on hyvässä vireessä.

6 tykkäystä

Hapa ei jatka Vitjazissa ensi kaudella

Eli täysin varma Ilveksen mies?

1 tykkäys

Kukas se oli kun huhuili vahvasta maalivahtitandemista Tapparassa ens kaudella? Olishan Harri ihan ok kakkosveska. Taitee mennä kylläkin enempi haaveilun puolelle.

Eikös meillä oo jo aika kova kaksikko Domin ja Heljankon myötä…?!

Jo kyllä sinulla meni haaveilun puolelle valitettavasti. Minulla ei ole tietoa, minne Hapaa viedään. Selvinnee pian. Yhdessä joukkueessa ei voi olla kahta ykkösveskaa. :smiley:

Ottaisin kyllä ilolla vielä joskus takas Tapparaan, jotenkin Säteri oli pitkästä aikaa huippuveska meillä ja pelas ittensä suoraan mun sydämeen.

1 tykkäys

Ei ihan heti ole tulossa. Siihen paikkaan on hiukan jonoa :smiley:

2 tykkäystä

Joo, ei toki mutta sitten joskus.

Ainahan voi tulla yllätyksiä, jos esim. Domi viedäään kovalla rahalla KHL:ään.

jos vaan Heljanko jää?

5 tykkäystä

Mode-edit. Korjasin sokean linkin. Santun juttu, mutta voi suositella.

5 tykkäystä

Ja tuossa ehkä se tärkein:

Pidän itseäni Tapparan miehenä. Kaukainen haave olisi, että Tapparan paidan vetäisin vielä päälleni, Säteri sanoo.

33 tykkäystä

Tehään Domista nyt eka KHL mies ja otetaan Harri sit vaihdossa.

2 tykkäystä

Säteri, Metsola ja Karhunen huolitaan kyllä takaisin sitten joskus (ei kuitenkaan kaikkia kerralla), mutta annetaan nyt ensin Domin ja Heljangon koittaa.

1 tykkäys

Voihan sitä Domille tosiaan yhden mahdollisuuden antaa vielä. Siis koittaa :wink:

Juu, ei vaan. On siinä monta veskaa, joista ainakin Metso ja Säteri ovat varmaan molemmat halukkaita jossakin vaiheessa palaamaan. Tähän täytyy kohta tehdä joku 10-vuotissuunnitelma, että saadaan kaikki mahtuun pelaamaan. Ja että kuka laitetaan välillä farmiin, eli KHL:ään.

1 tykkäys