Henrik Haapala

Lainaus maksumuurin takaa.

Haapalan ja Kontiolan, 38, yhteinen historia on pitkä. Taiturit tapasivat ensimmäisen kerran reilu 10 vuotta sitten Lempäälän jäähallissa pidetyillä kesäjäillä, joihin Tappara-ikoni Ville Nieminen juniori-ikäisen Haapalan raahasi.

”Ei ’Konna’ varmaan edes muista, että olen käynyt siellä, koska ’Konna’ ei puhunut minulle koskaan. Kävimme yhteisillä jäillä viitisen vuotta, mutta ensimmäisen kerran ’Konna’ puhui minulle kolmannella viikolla Jokereissa. Ekoilla viikoilla ’Konna’ ei antanut vielä mitään. Sen jälkeen on puhuttu paljon – välillä liikaakin”, Haapala hymyilee – jälleen.

12 tykkäystä

Minä muistan, että he tapasivat aikaisemmin. Se oli C-junnuissa. Konna kävi meidän kanssa kesjäätreeneissä. Henkka ei kyllä tuota muistanut :slightly_smiling_face:

22 tykkäystä

Kun Konna lopettaa, Tapola siirtyy muualle, toivon todella että HH tulee järkiinsä ja palaa kotiin🙏

5 tykkäystä

Yritetään

52 tykkäystä

Ja voi kyllä jäädä naapuriinkin kun siellä on niin mukavaa. Ei tule ikävä

16 tykkäystä

27 viestiä siirrettiin ketjuun: Huhu: Mitä tekee Henrik Haapala 2023-24?

Enpä älynnyt että Haapalakin on jo 29-vuotias. Säilyttänyt nuorekkuutensa hyvin…

8 tykkäystä
7 tykkäystä

Käännän mieluummin näin…vasta 29…olisin jos en olisi tiennyt…niin uran perusteella olevan vanhempi…

1 tykkäys

Nyt oli Haapalalta sellainen vuodatus, että olisi vaan kannattanut jäädä kopin puolelle istuksimaan:

22 tykkäystä

Haapala oli kyllä surkea pleijareissa. Oliko vammaa vai mikähän oli?. Jostain syystä pääkään ei kestänyt tänä keväänä. Ipassa näköjään voittajakin muuttuu huonoksi häviäjäksi.

22 tykkäystä

Haapala on niin kovin tunteikas toisinaan eikä jokainen kerta mieti vihaisena, mkä on nyt viisasta. Tuossakin tilanteessa ehkä voi kääntää ajatusta siihen, mitä hän on itse sanonut ja oliko se sanominen nyt ihan kovin viisasta. Se, mitä noita tuomareita olen katsonut niin nykyään on todella korkea toleranssi tuomareilla siihen huuteluun. Lähinnä Boman on sellainen, joka voi laittaa joskus matalammalla kynnyksellä jäähyä täytäntöön. Tossakin varmaan Henkalle ykkösprioriteetti olis miettiä, miten hän jatkossa on noissa hetkissä parempi ja miten se oma keskittyminen saadaan siihen peliin ennemmin kuin tuomareihin.

Tavallaan oli paras Ilves eilen. Ja toisaalta voi miettiä myös sitä, että on taitava pelaaja, mutta fyysisiä loukkaantumisia on tullut liikaa. Hyvää on mielestäni myös se, että on niitä tunteita mukana. Ja missä olivat muut Ilveksen maalin tekijät eilen?

1 tykkäys

4 viestiä siirrettiin ketjuun: Huhu: Mitä tekee Henrik Haapala 2023-24?

5 tykkäystä

Tervetuloa Geneveen, hienoa!

7 tykkäystä

Jokohan pääsee perjantai-iltana irti?

Friiburi - Geneve olis illalla tulossa.

1 tykkäys

No luulisi joo - kuukauden soppari. Se on sitten perinteinen ranskankielisen Sveitsin derby tulossa (Lausanne ei lasketa). Juuret menee kirkkojen taisteluun, Fribourg/katolinen vs. Geneve/protestantti. Toivottavasti Henkka pysyy kasassa ja vauhdissa.

3 tykkäystä

Haapala pelaa tänään kakkosketjun laidassa Mannisen ja Hartikaisen kanssa.

8 tykkäystä

Ei nyt mitenkään ihan paska paikka kokoonpanossa näyttöjen antamiseen.

Näyttääkö joku kanavapakettihässäkkä Sveitsin liigan pelejä?

2 tykkäystä