Henrik Haapala

Tulispa takas kotiin ens kaudella.

3 tykkäystä

Jos ei Tillu kerran soittele niin saa luvan Tuomenoksa ottaa puhelimen kauniiseen käteen ja rimpauttaa, ei sitä viitsi tuolla naapurissa katsella tällaisella pelipäällä.

2 tykkäystä

Haapala on erinomainen pelimies mutta putoaa kokoonpanosta, kun peli menee fyysisemmäksi poffeissa.

1 tykkäys

Niinkuin putosi mestaruusvuosinakin, eiku

28 tykkäystä

Melkoinen julistus.

Viime pleijareissa pelasi joka toisen pelin ja oli tosiaan koko pleijareiden ajan hajalla. Soturi kun on, niin pelasi siitä huolimatta ja todella kovalla tasolla.

Terveystilanne saattaa olla nyt parempi kuin vähään aikaan(pariin vuoteen), joten aika huvittavaa ilmoittaa ikään kuin tietoluontoisesti, ettei tule kestämään.

Sitä et tiedä sinä, eikä kukaan muukaan.

1 tykkäys

Toi on kyllä aivan paska argumentti. Henkka on pelimies oli kyseessä runkosarja tai kevään pelit. Toki jos esim. ratkaiseva mestaruusmaali on unohtunut niin sitten ei voi mitään. Ilves hehkutus on ainoo joka minua vaivaa.

1 tykkäys

Viesti siirrettiin uuteen ketjuun: Huhu: Henrik Haapala Tapparaan 2023-24?

Tuon jutun videolla ajasta 3:05 eteenpäin esimerkkiä kokoonpanosta putoamisesta.

1 tykkäys

Oli kyllä naurettavan komea suoritus.

On se kova kaveri. Tämän päivän pelissä tuuletti jokaista meidän maalia kuin olisi itse ne tehnyt, tosin, tekihän hän puolet niistä ja syötti toisen puolen. Toivottavasti on kehissä täydessä kunnossa keväällä, on korvaamaton pala tota joukkuetta.

Tätä olen ihmetellyt pitkään että mikä juttu tämä on kun tästä on ollut paljon kalabaliikkia joten pakko nyt kysyä. Eikös Henkka sanonut ennen ensimmäistä matsiaan Ilveksessä vain että hienoa päästä pelaamaan kun on hyvä tunnelma hallissa tai jotakin vastaavaa vai menikö minulta jotakin ohi? Kun monessa yhteydessä näitä kommentteja on pidetty jotenkin tapparalaisia halventavina vaikka kaikki kommentit mitä minä olen lukenut ovat olleet kohtuullisen neutraalin kuuloisia.

1 tykkäys

Itse tyydyn tähän toteamaan sen verran, että olisin kaivannut pidättyväisempää, vähäelkeisempää siirtoa Ilvekseen kuin se, joka viime kerralla saatiin. Haapalasta valitettavasti näki, että kehuissa oli pikkuisen Tappara-lisää, koska jäi Tapparasta Jokerien kabinettisopimuksen takia ulos. Tämä on minun tulkintani asiasta.

Vertailukohdaksi voi hakea vaikka Petri Kontiolan, joka on käytännössä järjestäen kieltäytynyt oikeastaan vastaamaan mihinkään Tapparaan liittyviin kysymyksiin. Hän on kuitannut ne lähinnä niin, että nyt edustan Ilvestä ja sillä hyvä. Kontiola ei tehnyt siirtymisestään showta, vaikka Ilveksessä sitä varmaan toivottiinkin kovasti.

16 tykkäystä

Onhan tässä aina vähän niin, että kenen leipää syöt sen lauluja laulat. Muistaakseni aika iso mekkala aikanaan nousi naapurin faneissa, kun Marjamäki tänne siirtyi ja kehui vuolaasti Tapparaa. Toki Ilves nyt oli aika rupusakki siihen aikaan, mutta taisihan Masi heidän kapteenikin olla ja fanien suosikkeja.

Kyllä sen ymmärrän, että sillä hetkellä, kun Tappara ei Haapalaa ottanutkaan, niin se saattoi olla katkeraa.

Mutta en kyllä ymmärrä, jos ei vieläkään asiasta ole yli päässyt ja näe asian kokonaiskuvaa.

Tappara joutui tekemään kovia valintoja, mutta silti Tapparalle oikeita siihen hetkeen.

3 tykkäystä

Kyllä Henkka on yli asiasta päässyt. Ei häntä nypi se, että ei saanut sopparia Tapparaan. Häntä nyppii ehkä se, että miten se tehtiin.

E. Sitäpaitsi, täällä jappastaan Ilveksen pelaajasta, vaikka juuri Merelä ja Levtchi tekivät 4 pojoo mieheen.

16 tykkäystä

No joo, varteenotettavia näkemyksiä kyllä nuo, itse ajattelin että totta kai Henkankin on varmasti hieman kosiskeltava ilvesläisiä tunteakseen olonsa kotoisaksi sillä onhan hänkin aika paljon rapaa niskaansa saanut takavuosina Ilveksen kannattajilta. Pientä katkeruutta varmasti on ollut ilmassa mutta se kertoo minulle vain siitä että Haapala olisi aidosti halunnut tulla Tapparaan, toki kommentit olisivat voineet olla erilaisia jos asiassa eivät olisi olleet tunteet näin paljon pinnassa.

Ja näinhän se myös tietenkin on, Ilves kuitenkin on ollut siitä hetkestä Henrikin työnantaja, samoin kuin Tappara oli Masille. Henkan ja Marjamäen tapauksissa kommentit toki ehkä näkyivät erilaisessa valossa intohimoisten kannattajien silmissä kuin millaisiksi he niitä itse olivat tarkoittaneet ja se kuuluu kannattamiseen totta kai, kuitenkin molemmat ovat kiistatta olleet kannattajien suursuosikkeja.

Juuri tänään luulisi olevan parempaakin keskusteltavaa kuin Ilveksen laitahyökkääjä. “Kohusiirron” eri vaiheet on kirjoitettu jo vaikka kuinka moneen kertaan, joten lueskelkaa niitä. Mitään uutta asiaan tuskin kenelläkään on.

18 tykkäystä

Ketju avattiin automaattisesti 9 tunnin kuluttua.

Henkasta mainio juttu AL:n sivuilla.

(Vain tilaajille).

6 tykkäystä