Henrik Haapala

Henkka voisi katsoa kyllä YV-peliään narulta ja miettiä sen jälkeen hyppääkö playoff-soturin elkein pelaamaan vai jättääkö koko matsin välistä.

1 tykkäys

Tuskin Henkka tahallaan mitään välipäiviä pitää näissä peleissä. Silloin kun homma sakkaa, niin se sakkaa.

1 tykkäys

Kylläpä täällä nyt taas annetaan palaa. Ei kyllä näytä asenteesta olevan kiinni. Ilves roikkuu ja koukkii paljon, ja saa nyt sillä Henkan vähän pimentoon. Nää haluttomuus-puheet voidaan lopettaa, sen verran isolla sydämellä karvaa päädystä kiekkoja ja vääntää menemään.

5 tykkäystä

Jep. Mutta aivan ylimielistä peliä oli mun mielestä ylivoimalla.

1 tykkäys

Mun mielestä sieltä puuttuu rentous. Kiekko vähän polttelee jne.

Haapala oli runkosarjan lopulla huilaamassa vammojaan. Voi olla jotain vieläkin. Viime keväänä Ilomäki kylkiluut murtuneena ja oli sen näköistä.

Sikäli oli kyllä tänään heikko esitys. Hävisi kaksinkamppailut järjestään. Halu pyrkiä ja mennä sinne keskustaan puuttui. Odotukset ja vaatimukset ovat toki ihan itse ansaittuja pistepörssivoiton myötä. Tänään ei ylivoiman pyöritys onnistunut sitten millään. Mikään ei onnistunut. On kuitenkin ollut se meidän ykkösylivoiman moottori. Ykköskorin miehiltä pitää ja voi vaatia. Ja ylivoimaa oli tarjolla ratkaisuun asti. Siihen nähden.

1 tykkäys

Mun mielestä on ihan OK, että Ilves saa Tapparan kultakypärän pelattua pimentoon, sillä voittavissa joukkueissa nousee tuolloin muita pelaajia ottamaan lisää sitä vastuuta. Näin on käynyt tässä sarjassa vain kahdesti, ja se huolestuttaa.

Mun ja kaverin mielestä henkka oli tänään näkyvinpiä pelaajia. Ehkä ollaan väärässä en tiedä. Näillä
Mennään mitä on annettu, pitäs voittaa. Rosterilla pitäs kävellä ipan yli, ei palstan ylimielisyydellä🙏🏻

Henkka on ainakin juossut enemmän portaita kuin Ilveksen miehet. Tosi vahvaa jatkoaikapeliä.

7 tykkäystä

Kyllä! Oli se välillä turhauttavan näköistä, mutta toisesta jatkoerästä alko pelimiesten minuutit ja sillon erottu Henkkaki hyvässä. Ja hymy kasvoilla. Kyllä tästä vielä hyvä tulee. :+1:

3 tykkäystä

Kuten otteluseurantaan jo kirjoitin. Se olisi huomenna Henkan peli tarjolla. Toisesta jatkoerästä eteenpäin ei enää kukaan ehtinyt roikkua.

13 tykkäystä

Kyllä. Se Henkan peli on huomenna vasta. Lämmittelyt on vasta vedetty ja kaverit jo alkoi väsähtää… Huomenna se ISO maali ja ketään ei kiinnosta, mitä Henkka teki tai jätti tekemättä edellisten pelien aikana…

1 tykkäys

En soita pojalle tämän pelin jälkeen. Annan mennä lepäämään morsmaikin viereen.

9 tykkäystä

Laita nyt ees viesti, ei saa edes sormella koittaa :joy:

4 tykkäystä

Paskat. Kunnon rentoutus pelin jälkeen ja kunnon unet.

1 tykkäys

Okei laitan jotain meneen

1 tykkäys

Jep. Kummasti on tämä mies osunut, kun Tappara on hakenut sarjan ratkaisua. Voittomaalit Lukkoa vastaan 2014 G7:ssä ja IFK:ta vastaan G6:ssa viime keväänä päällimmäisenä mielessä.

Olen monen monta kertaa nähnyt Haapalan Kalevan Prismassa. Pariin kertaan jopa pahamaineisella maitohyllyllä. Kyllä sut tunnistetaan.

1 tykkäys