Henrik Haapala

Toiveet on toiveita ja faktat on faktoja. Olenhan minä tuosta jo haaveillut 94 draftistä saakka.

1 tykkäys

Pitää olla iloinen ja ylpeä Henkan puolesta, näin ne unelmat toteutuu. #25 ei lähde yhtään liian aikaisin, vaan nyt on juuri paras hetki. Tapparalainen NHL-pelaaja tuo aina hurjasti väriä koko liigan seuraamiseen. Toivottavasti löytyy paikka ylhäältä. Koska järjestetään fanimatka Floridaan?

8 tykkäystä

Ei tästä voi olla kuin iloinen! Henkka teki Tapparassa kaiken ja vähä enemmänkin. Kyllä nyt on korkee aika tehdä kunnon tiliä tai päästä sinne kaikkein korkeimpaan liigaan. Toivottavasti molemmat toteutuu tossa sopparissa. Siihen oon tyytyväinen, ettei Henkka lähteny Venäjälle mihinkään pikkuseuraan. Nyt toivotaan kunnon näytönpaikkaa ja sitä, ettei Henkan pää kolahda minkään idiootin toimesta pahasti. Hyvä Henkka ja Tappara!

5 tykkäystä

Itelle nyt on ihan sama ketä NHL:ssä pelaa, mulle on vain Tappara. Ehkä ton takia minustakaan ei jääkiekkoilijaa tullut, kaikkien muiden unelma oli pelata NHL:ssä, minun oli pelata Tapparassa. Floridan fanimatkalle en kyllä lähtis vaikka maksettas.

4 tykkäystä

Hienoahan tämä on.

Floridaa tulee pakosta seurattua tämän jälkeen entistä enemmän.

7 tykkäystä

Loistava homma! Täytyy yhtyä edellä oleviin siinä, että ei harmita kyllä sitten yhtään, vaan ihan puhtaasti iloinen olen Henkan puolesta. Itse asiassa olinkin aivan varma siitä, ettei Haapala ensi kaudella Tapparassa pelaa, kunnes aivan viime aikoina toiveet jatkon suhteen hieman heräsivät. Sekin on kyllä mahtavaa, että pääsee nimenomaan Panthersiin ja toivottavasti jossain kohtaa vielä Sashan rinnalle. Henkka Hockeytä sitten ensi kaudella änärissä = ajokoiramaista taistelua ja taidokasta pienen tilan pelaamista. Täytyy vaan varoa sen verran, ettei ihan joka väliin änärissä tunge, vaikka tuumaakaan ei anna periksi!

3 tykkäystä

Hyvä päästiin siitä! :smile: Paljon menestystä suuressa maailmassa ja tervetuloa takas aikanaan.

Jo ei nähä Tapparassa ainakaan 2 vuoteen, se on varmaa. Änkää kuitenkin ahtaimpaan rakoon, mitä koko NHL.stä löytyy :smiley:

2 tykkäystä

2013 - Sasha
2016 - Pate
2017 - Henkka

On toi aika tyylikästä. Vielä kerran Henkalle iso kiitos ja tsemppiä tuleviin haasteisiin!

22 tykkäystä

Allekirjoitusbonari takaa kyllä sen, että kannattaa tuo pari vuotta yrittää.

Ja tosiaan sekä seuralle että erityisesti pelaajalle mahtava juttu että pääsee yrittämään.

3 tykkäystä

Harva jannu on vissiin Pyynikin uimahallin vesijuoksuista noussut NHL:aan asti. Ainakaan tällä aikataululla.

13 tykkäystä

Minkähän takia muuten Henkkaa ei voisi lähettää takas Tapparaan jos joutuu AHL:ään? Saisi täällä enemmän rahaakin. Pelicansin Sulak ainakin tulee takas Suomeen jos NHL:stä ei paikka aukea.

1 tykkäys

Samaa jäin miettimään itsekin. Katotaan mitä tapahtuu.

Helevetin hyvä kysymys!:thumbsup:

Moneen kertaan edellä jo todettiin, mutta todetaan vielä sama asia…
Yllättävää, mutta harmittaa ihmeen vähän Henkan lähtö.
Tappara menettää aivan huikean pelimiehen, mutta Henkka on taistelullaan paikkansa NHL:ään ansainnut.
Kerrohan @Messi onnentoivotukset Henkalle koko foorumin puolesta!

13 tykkäystä

Barkov, Laine, Haapala… Mistä näitä oikein tulee jatkuvalla syötöllä…? :grin:

Käsittääkseni koskee alle 20-vuotiaita pelaajia.

Hieno homma, huhu jonka kuulin vahvistui sitten(kin). Tämä on mahdollisuus paitsi Henkalle, myös Tapparalle. Tietänee että saadaan odottaa taas vaihteeksi pelaajahankintaa, kuten Mikki aiemmin totesi.
Onnea matkaan ja mennään eteenpäin!

1 tykkäys

Olis aika potentiaalinen hyökkäyskenttä maajoukkueeseenkin.

1 tykkäys

Lekistä ja viime kädessä Tapparasta.:grin:

1 tykkäys