Vertautuu mielestäni Baptisten tilanteeseen. Yksi peli huilia ja eteenpäin.
Mun mielestä tossa Maikkarin klipissä lyövä käsi on irti mailasta, joten melkolailla vertautuu Baptisten tapaukseen. Tässä toki taklaukset teki Jordanista puolustuskyvyttömän, kun taas Bryggman roikkui tahallisesti jalassa. Nyt punnitaan Hoffrenin ja muiden kellokkaiden oikeustaju vaatia samanlaista rangaistusta kuin Ritchielle, mutta ei tosta voi kuin 1-2 peliä antaa.
Jos verrokkia haetaan Baptisteen, niin tässä Komarov tuli tilanteeseen täysin ulkopuolisena, kun taas Baptisten hyökkäykseen lähtö estettiin jalassa roikkuen, johon Nicholaksella meni hermo ja antoi pari iskua. Siinä mielessä Komarovin tilanne törkeämpi ja nyt punnitaan taas kurinpidon uskottavuutta ja objektiivisuutta.
Jos tulee alle 2 peliä, niin minkäänlaisesta yhtenäisestä linjasta ei voida puhua.
HIFK ei osaa voittaa koskaan. Valtavilla resursseilla toimiva HIFK on tehnyt menestymättömyydestä taidetta. Tämäkin Leksan sikailu sataa Pelsujen laariin. IFK itse tekee ongelmansa. Se kertoo olemattomasta voittamisen kulttuurista ja siitä, että egot ovat suurempia, kuin seura. Ei tiedetä miten voitetaan.
Tyrväinen tilanteesta:
“Tuo oli perus-Leksaa. Tulee takaapäin ja lyö niskaan. Ottaisi mieluummin yksi-ykkösen naamatusten. Mun mielestä oli ihan raukkamainen teko, Tyrväinen latasi.”
Jos on yhtään johdonmukaisuutta niin vähintään 8 peliä huilia. Ja vielä kun Grönborg sai 10 tonnin sakot sopimattomasto kielen käytöstä, niin Leolle 20 tonnia.
Viimeksi kun kyseisestä kaverista kirjoitin, niin käytin tietyiltä osin täysin sopimatonta kieltä ja sain siitä penalttia. Lopputulosta eli mitä mieltä pelaajasta olen, ei mikään muuta. Tää mies on välillä kyllä ihan täysi idiootti. Siis ihanko oikeasti hän on sitä mieltä, että:“kävin vähän huono tuuri”? 5 peliä pitäisi vähintään tulla, sillä kaveri lyö viis kertaa maassa makaavaa puolustuskyvytöntä pelaajaa.
Ei kyllä vertaudu Baptisten tekoon mitenkään. Baptisten teosta nousi suhteettoman iso mediamylly ja kaikki jatkoajan palstaa myöden olivat kauhistuneita. Vähemmän yllättäen tästä vielä napsun verran törkeämmästä teosta ei osata olla huolissaan missään.
2 peliä tulee.
Aika hyvin tiivistetty tämä. Nytkin suurimmat otsikot kerää Tapsu
Enemmän ku Baptistelle, vähemmän ku Ritchielle, sanoisin mää. Taitaa olla yks ja sama IFK:lle, onko Leksa kokoonpanossa vai ei. Ellei joukkue jopa vahvistu, jos joutuu huilaan. Toivottavasti Lehterä ei kuvitellu IFK:hon mennessään, että nyt on vastaava ku Savinainen Tapparassa ku on Komarov IFK:ssa. On nimittäin aika kaukana toisistaan Leksa ja Savinainen. Jos Jalosen lausuntoa ihmetellään, ei kyllä Saravokaan ottanu oikeen minkäänlaista kantaa asiaan.
Kun meni tilannehuoneen lähettämänä kurinpitoon eilen, niin 23:59 mennessä tänään tiedetään.
Vähän muutan linjaa eli kuus peliä huilaa eli Pelikaanisarjan.
Mä laitan tälle tapaukselle 2 ott. pelikiellon, jos yläkanttiin niin tulee 3 ott.
Tämä olisi oikea tuomio. Siinä samalla taputellaan Leksa Komarovin kesäloma.
Mää antaisin tästä max 1 peliä huilia. Perusteina pleijarit + Leksa sai jo matsissa 5 min, joka sinetöi jo tämän matsin lopputuloksen.
ei playoffien kuuluisi vaikuttaa millään tasolla kurinpitoon.
Samaa mieltä. Kauden tärkeimmät pelit ei muuta mitenkään sääntöjä.
No mää oon toista mieltä. Runkosarjassa pelataan 60 matsia ja pleijareissa max. 24 (jos säälitkin menisi viimeiseen peliin.)
Silloin kannattaa noudattaa sääntöjä jos haluaa pleijareissa pelata.
Olen siis samaa mieltä ettei pleijarien kuuluisi vaikuttaa tuomioon.
Eihän pleijarit oikeuta väkivaltasempaan peliin.
Samat säännöt, samat rangaistukset.
Vai onko tääkin jotain helvetin lätkä koodistoa.