Näyttää aika törkeältä teolta.
Joo totesin saman kun katsoin ottelulähetystä. Poikkarilla polvitaipeeseen ei voi olla muuta kuin törkeä vahingoittamis yritys. Pitäisi antaa muutaman ottelun pelikielto. Olikohan Vesa Rantanen kun sanoi et J. Tyrväinen on liigan veemäisin pelaaja, taisi olla ainakin lähellä oikeaa.
Pitäis Vesalainen vaan päänsä ylhäällä niin ei sattuis. Rehtiä ja kovaa old time hokia.
Nyt testataan tutkalaitteita
Tyrväisen selitys lienee, että ei halunnut vahingoittaa, vaan vähän horjuttaa tasapainoa.
Yksi törkeimpiä juttuja mitä olen Liigassa hetkeen nähnyt. Onneksi ei loukkaantunut Vesalainen.
Tuossa siis polvipäänsä.
Leikki leikkinä.
Tuo oli niin tahallinen niitti suojaamattomaan kohtaan että 5 ottelua, kiitos.
Vain ja ainoastaan vahingoittamisyritys.
Olipa harvinaisen härski telomis yritys…jopa henkilöltä jolla lukee Tyrväinen selässä! Toivottavasti heti 5-10 peliä kakkua
Tyypillistä Tyrväistä, kovin monelle liigapelaajalle ei tule mieleen lyödä poikkarilla noin alas, tuomareiden pitäisi antaa rohkeasti vitonen näistä, kun kuitenkin näkivät tilanteen hyvin. 1-2 peliä pelikieltoa.
Salli mun nauraa, 5-10 peliä. Jonne Virtanen teki aivan saman Thorelille syksyllä ja sai 1 pelin kiellon
Kyllä näistä tahallisista vahingoittamisyrityksistä voisi antaa ainakin tuon verran. Tuskin tulee kuitenkaan. Playoffitkin ovella.
Sallin, mutta tämän kaltaisista idioottimaisuuksista pitää rankaista kovalla kädellä. Tässä tarkoitus oli vain hajoittaa kaverin jalka ei mitään muuta!!! Helvetinmoinen apina ja käytös lähestyy tyhmempää veljeään
Pointti on vaan siinä että jos tästä annettaisiin 5-10, niin ensi kerralla annetaan 2. Sampo-sedällä kun ei ole mitään tasaisuutta linjassa.
Nyt tarttis vähän vinkkiä/linkkiä. Ei mitään muistikuvaa tällaisesta eikä Googlekaan auta.
Ei mulla tohon mitään linkkiä ole laittaa. Mutta peliä oli ehkä 20 sekuntia jäljellä ja TPS oli hävinnyt sen pelin niin Virtanen teki lähes vastaavan tempun. Silloin tuli 5+20
Näinä kameroiden luvattuina aikoina jos ei ole näyttöä, ei ole tapahtunutta.
Eli Virtaselle puhtaat paperit. Sorry.
Joo Virtaselle puhtaat paperit @Maikkeli, koska @DelJampe sekoittaa hänet erääseen HIFK-kasvattiin, joka pelaa Turussa.
Tuosta selvisi ilman pelikieltoa, kiitos kotiotteluvalvojan. Mutta teoilla on paljon aste-eroa. Tuo Pikkaraisen teko oli pelinulkopuolinen epäkunnioittava rottailu ja ottelurangaistuksen arvoinen, muttei aineksia ollut enempään. Tämä Tyrväisen teko oli helvetin vaarallinen ja pitää palkita isolla pelikiellolla. Veikkaan 5 peliä, ensikertalainen kun on. Veljensä synneistä ei pidä rangaista.
Ongelma on vaan siinä että Sampo Liusjärvi on valinnut linjansa. Otetaan esimerkeiksi esim Shawn Heshkan munille keihästämiset ja kovat huitaisut. Niitä Liusjärvi ei ole nähnyt tahallisiksi ja rangaistukset ovat olleet naurettavia. Eli jos annat yhden pelin yhdestä, niin et voi antaa 5 peliä toisesta. Tyrväisen temppu oli typerä, enkä puolustele itse tekoa itsessään. Liigan kurinpito ja syy-seuraus rangaistusasteikko ei vaan toimi
Pitää muuten paikkansa, se oli talonmies-Pikkarainen, eli pahoittelut Jonne Virtaselle
Kyl tää nyt meni eri asteikolle kun Pikkaraisen huitominen tai Heskan munakoukut. Tässä lähdetään rikkoon paikkoja eikä vaan aiheuttaan kipua. Kyl Pikkarainen ja Heska olis ansainnut enemmän, mutta en silti lähtis noita tähän vertaan.
Jos tulee isompi kun runkosarjan loppuun kestävä penalty, niin toivon, vaikkakin en usko, että Sampon linja kestää päätyyn saakka. Mun puolestani kunnon rangaistukset kehiin jos aihetta on, kunhan linja on kaikille sama. Tulee vaan mieleen eräs viime vuoden finaaleissa nähty polvitaklaus joka lopetti Ruutun kauden siihen paikkaan, ja Sampon mukaan kyseessä ei ollut rangaistava teko…