Peli oli paljon parempi kuin odotin. Neloskenttäkin esiintyi pirteästi. Tästä on hyvä jatkaa.
T: negerra
Peli oli paljon parempi kuin odotin. Neloskenttäkin esiintyi pirteästi. Tästä on hyvä jatkaa.
T: negerra
Tunnelma.
Kuten jo johonkin kirjoitin, niin yllättävän hyvä ja viihdyttävä lätkämatsi. Kuuselalta kokonaisuudessaan ehkä paras peli paluun jälkeen.
Tunnelma oli hyvä.
Teitkö pelistä tilastoanalyysiä, kun et osallistunut palstan otteluseurantaan?
Se oli äänestämässä Henkkaa ja Xavia
Olin kuule Hämeenlinnassa kattomassa, joten en ehtinyt osallistua
Mitenkäs meidän A-junnut pärjäsi pelissä? Jäi erinäisistä syistä pelin seuraaminen tältä päivää…
Kai ne ruutunsa hoiti. Seitsemisen minuuttia peliaikaa, ei miinuksia, ei plussia
Hyvin pärjäsivät! Koko joukkueelta vahva esiintyminen ja A-junnutkin saivat tasaisesti peliaikaa ja pitivät omat puolensa puhtaana ja paikoitellen loivat jopa paikkoja toisessa päässä Vika erä meni rikkonaiseksi, joten kaikki ei saaneet niin tasaisesti peliaikaa (paljon AV:ta)
Pakko tähän kommentoida. Saivat tasaisen vähän peliaikaa. Itse olisin kyllä mielelläni nähnyt peliajan olevan luokkaa 10-14 minuuttia.
Tuolla nyt saadulla peliajalla tulee vain kylmä.
Ei loukkaantumisia ja pisteet kotiin, hyvä siis. Lisäksi pari upeaa maalia Tapparan tekemänä, varsinkin Kuuselan tyylittelyt Rantakarin maaliin. Kai Rinkelinmäen sikakatsomo sai tarpeeksi vastinetta rahoilleen, vaikkei Haapala mukana ollutkaan? Maanantaina sitten kotona Pyhätössä, ehkä jopa tähtisikermää mukana ja runkkiksen voittopokaali meille? Siis kaikki jotka änkee mahtuu halliin, vai mahtuuko? Peterran sanoin: tästä on hyvä jatkaa.
E:Ei varsinaisesti tarkoitettu vastauksena Oijennukselle.
Juuri näin. En nyt ymmärrä jäsen @peterra kommenttia: “Saivat tasaisesti peliaikaa”. Eivät todellakaan saaneet niin kuin @Oijennus totesi.
Ei nyt kannata pilata loistavaa esiintymistä ja upeaa analyysiä tällä palstalla aivan diibadaabailuun. A-junnut saivat varmaankin ansaitsemansa, mutta totaalisen merkityksettömässä pelissä lopultakin melko vähän peliaikaa. Turha mustaa yrittää puhua muun väriseksi.
Saivat kaksi ekaa erää tasaisesti peliaikaa ja kolmannessa erässä istuttiin käytännössä koko erä boksissa niin ei siinä paljoa jäänyt ihmeteltävää.
Joo, mutta pelissä ei ollut Tapparalle yhtään mitään panosta. Nolla, zero, 0.
Ihan miten vaan. Olin tyytyväinen tämän päiväiseen esitykseen paikan päällä nähtynä ja se riittää minulle. Peli oli hyvää ja voittokin tarttui matkaan. En tiedä, miten pelin panos tähän asiaan liittyy mitenkään.
Hei camaan, mitäs täällä nyt puututaan kaikkiin pikkuasioihin ja nimenomaan Peterran kommentteihin? Muistakaa että perjantai- ja lauantai-illan analyysit arvostellaan eri asteikolla kuin arkianalyysit.
Joka peliä lähdetään silti voittamaan, ja väitätkö että nollapanos näkyi jotenkin kolmannessa erässä johtoa puolustaneiden pelaajien esityksessä? En ymmärrä kuinka tällä palstalla tuntuu negailu nousevan koko ajan uusiin ulottuvuuksiin, mitä lähemmäs pleijareita mennään. Teki Tapola ja joukkue niin tai näin, aina menee väärin jonkun mielestä.
Totta hemmetissä pelin panos liittyy suurin piirtein kaikkeen. Ketä peluutetaan ja millä peliajalla. Miten ihmeessä ei liittyisi? En ymmärrä.
Junnut saivat tasaisesti peliaikaa: kaikki n. 7 minuuttia. Minusta A.-junnulle, joka on ollut mukana pari kertaa, ihan ok peliaika. Kas ku ette ylivoima- ja alivoima-aikaa vaadi.
@Mailman en ymmärrä, mistä vaahtoatte, siinä kaikki. En ole mielestäni antanut pelistä mitään erityistä analyysia. Minulla oli mukava reissu hyvässä seurassa Hämeenlinnaan, josta en odottanut oikeastaan mitään, mutta takaisintulomatkaksi sain kuitenkin mukavan 3p voiton ja näin ihan viihdyttävän jääkiekkopelin, jossa tehtiin todella upeita maaleja kannattamani joukkueen toimesta.
En tarkalleen ymmärrä, mihin sinä ja Oijennus nyt tartutte tässä. Jos annoin A-junnujen peliajoista ja esityksistä väärät tuomiot, olen siitä pahoillani. Minun silmääni se oli hyvä vieraspeli - se siitä.