Miltäs kotijoukkue HPK kokoonpano muuten näyttää?
Kirvescastissa Juujärvi sano, että Mattila loukkaantu. Mutta onko tää sitä samaa, en tiedä.
Rautiainen-Topping-Tuulola
Sailio-Bengtsson-Kopiloff
Vesterinen-Huttunen-Kiiskinen
Toivonen-Päivärinta-Korhonen
Jokirinne-Hietanen
Kangas-Nikkilä
Ikonen-Kukkonen
Mylläri
Rajaniemi (Saarinen)
En tuota meidän pahasti repaleista kokoonpanoakaan kyllä tuohon vaihtaisi.
Tänään kaksi HC Nokiassa juniorina pelannutta poikaa(nuorta miestä) kokoonpanossa.
Keskinen ja Teuho-Markkola. Toki Keskinen lähtöisin Uplakersista. Mutta hienoa kuitenkin hieman pienemmälle seuralle. Kun miettii, että kuinka vähän keskimäärin vaikka mistä tahansa U15 tai U16 joukkueesta päätyy pelaamaan ylipäätään yhtään liigaottelua.
Eikös Mikkonen tai Nykänen ole mukana?
Ei välttämättä, tai ainakaan vielä. Eivät hekään mitenkään immuuneja taudeille ole, vaikka junnuja ovatkin.
Kerho peli on hyvä paikka antaa nuorille näytönpaikkoja. Motivaatio korkealla ja intoa täynnä.
Viittasin aiemmin jo Kirvescastiin, missä oli Juujärvi vieraana. Samassa castissa Juujärvi kiitteli organisaatiota siitä, että on osattu reagoida tarpeisiin. Miettikääpä tosiaan jos tästä otettais pois Quenneville ja Kempe, Ja vaikka vielä Sustr. Oltais melko ohkasella.
Osaako joku useammin hallissa käynyt kertoa, että onko kuinka kylmä ilma siellä?
Riippuu täysin hallista. Liiga tason halleissa ei ole vielä yhdessäkään kylmä tullut collegepaidalla.
Kerran käyneenä ja meidän fanikatsomon vieressä istuneena siellä tarkeni kyllä.
Kyllä siellä tarkenee, siihen ne positiives asiat sitten jääkin
Kyllä täällä tarkenee, ulkona on kylmempi.
Mitään tietoa itellä ei poissaoloista ole, mutta täällä mainittu monesti “tauti” (flunssa?). Onko tietoa jollain, et onko todella kausiflunssaa vaiko koronaa?
Käydäänkö tää sama keskustelu ennen jokaista peliä ?
No en minä ainakaan ole kertaakaan aikaisemmin mitään kysellyt eli minun vuokseni, et ainakaan käy samaa keskustelua ennen jokaista peliä. Tämä minun kysymys vain juuri sen takia, kun täällä aina puhutaan, et “tauti jyllää”, mutta onko jollain jotain faktaa.
Tuskin täällä kukaan kertoo faktaa pelaajien terveystiedoista, vaikka tietäis
Mutta noi Pirkanmaalla pyörivät taudit on jo käyty moneen kertaan läpi
Ok. Tuotapa mä en tiennyt, kun en ole lukenut kommenteissa muuta kuin “epäilyjä”. Suomessa toki syksyllä alkaa aina ns. flunssakausi.
Jos peli on 60 minuutin kohdalla tasan, lisäpiste on paras lopputulema. Mutta tämän pelin ei olisi koskaan pitänyt mennä jatkoajalle.
HPK:lle tärkeä piste ja lopulta hieno taistelu. Tuuria tietysti mukana, kun maila katkesi. Olisikohan Sustr saanut maalin estettyä, jos olisi ottanut Kempeltä mailan?
Kuten seurannassakin totesin, JQ tuottaa sekä syöttäen että vetäen. Teksti-tv:llä lukee 1+2. Viisi pistettä kahteen peliin.
Kiakkoradiossa Juujärvi “lupaili” tuvalta flunssa-porukkaa takaisin ensi viikolla.