Hugo Haš

Onnittelut varauksestaan! Has varattiin Washington Capitalsin toimesta 5. kierroksella varausnumerolla #153.

17 tykkäystä

Toivottavasti saa vastuuta&näyttöpaikkoja ja käyttää ne hyvin hyväkseen, niin Tapparan puolustuksen laajuus nousee entisestään…

Jätetään nyt ketjuun joku muistijälki siitä, että Tapparankin sometiimi huomioi Hasin varauksen:

Mielenkiintoista nähdä, että mihin Hasin urakehitys jatkuu.

21 tykkäystä

Ihmettelin aluks että puhuupa harvinaisen hyvää englantia mutta tuliha sieltä syytkin videon lopulta esille että äiti opettaja jne.

1 tykkäys

North Bay Battalion varasi Martinin CHL:n import draftissa numerolla 23.

3 tykkäystä
8 tykkäystä

Myös kuulemma Sparta Praha oli kiinnostunut saamaan Hugon takaisin kotiin jo täksi kaudeksi, mutta Has päätti jäädä Tapparaan. Mielenkiintosta ois tietää minkälaista roolia on luvattu.

18 tykkäystä

Luulisi pelaavan ison osan kautta seiskapakin roolia ja näin Liigamatseja hyvä kasa vyölle. Toki jos jostain syystä pakisto on koko kauden ehjä, joutunee vetämään pitkät pätkät LeKissä. Miehellä varmaan edessä se ylös-alas kausi, kun mennään Liigan ja Mestiksen väliä riippuen muiden loukkaantumistilanteista yms. sairasteluista. Mielenkiinnolla odotetaan hänenkin osalta ensi kautta!

No tuskin LeKissä sentään…

7 tykkäystä

Aivan, sääli. :frowning_face:

1 tykkäys

Voi kyllä olla, ettei liigassa mahdu pelaamaan. Varsinkaan jos ei tule paljoa loukkaantumisia. Tapparassa on pelaava seitsikko selvästi edellä ja kun vielä Rautakorpi on valmentaja…

…niin, tosin viime kaudellakin antoi erittäin hyvin nuorille tilaa. Tätähän varmaan tarkoititkin.

3 tykkäystä

Mikähän siinä sitten on, kun nuori ja lupaava tšekkipuolustaja, jota viedään useampaan suuntaan, näkee kuitenkin Tapparan parhaana vaihtoehtona? Valmentajana nuorille sysipaska Rautakorpi eikä palkkataso taatusti ole huomattavasti muita vaihtoehtoja edellä Hašilla.

Tampere maailman paras paikka, mutta eiköhän Haš näe myös uransa kannalta parhaana. Ehkä ne muut mukavat valkut sijoittaa sitten ahtaampaan koirankoppiin. Tai sitten Rautakorpi takavarikoinu passin.

15 tykkäystä

Jaa, itse en näe outona että Haš jatkaa meillä, on tällähetkellä se 8. pakki eli pelejä on tulossa ainakin syyskaudella missä pääsee antamaan näyttöjä. Kyllähän pelaavista kärki pakeista (7) jollain aina jotain on…

1 tykkäys

Minä luulen tai ainakin olen tietävinäni, että Has on myös tuon Tapparan fysiikkavalmennuksen takia jäänyt tänne. Kuitenkin iso kaveri, mutta melko hintelä vielä 194/85. Itseasiassa olen erään toisen pelaajan yhteydessä kuullut tästä ilmiöstä pukukoppikäytävä keskustelujen yhteydessä.

5 tykkäystä

Tää äskeinen on kyllä niin kovaa kärjistämistä, että ihan pahaa tekee. Voi vain kysyä, että miksi tämmöinen synkistelevä linja. Kannattaa ehkä ottaa vähän kierroksia pois, ettei käämit pala. :wink: Tästä on nimittäin aika vaikea jo vetää yli.

Jos nyt Euroopassa pelaa, niin ei Tappara tällä hetkellä vaikuta mitenkään huonolta vaihtoehdolta. Kärpissäkö kaikkien pitäisi pelata. Enkä nyt millään usko, että nuorelle tshekille näillä näytöillä vielä missään oltaisiin hirveän rahakkaita sopimuksia tekemässä. Tapparassa on vielä tavoitettakin ihan riittävästi. Ensi kauden jälkeen tilanne voi olla toinen. Mutta jos nyt vielä pari kautta saataisiin pidettyä täällä, ei ainakaan minua haittaisi. Lupaava pakki, nyt vaan eteenpäin seuraava steppi!

3 tykkäystä

Tasapainotan vaan pikkasen huonolla huumorilla Rautakorpeen liittyviä ikitotuuksia.

Ei ole valmis paketti ja Tappara antaa varmasti eväät kehittyä. En usko, että Tapparassa vetäisi, jos Rautakorpi olisi niin synkeä junnuille, kuin puhutaan.

2 tykkäystä

Kukas meidän kasipakki oli viime kaudella ja paljonko hän sai peliaikaa Liigassa/CHL:ssä?

Has näyttää olevan nimetty myös A-junnuihin. Mutta nuorista pelaajista esim Simontaivalta ei.
https://www.tappara.fi/liiga/a-nuoret/

Pitkältä väliltä jos katsoo niin kasipakki on kokoonpanossa ehkä 30 pelissä ja pelaa 20. Aika herkästi hankitaan uusia pelaajia, jos tulee isompia loukkeja.

Jos Has jää tänne ajatuksella pelata paljon myös A-junnuissa, niin päätöksen ymmärtää hyvin. Rautakorpi ei ole se valmentaja, joka kovin paljoa junnuihin luottaa. Ennemmin tuntuu sillä, että yksikin iso virhe, niin loppupelin istut penkillä.

1 tykkäys