Aamulehti on Aamulehti, mutta on tästä ollut kipinöintiä aika luotettavasta lähteestä myös palstan puolella jo ennen Aamulehteä. Ei savua ilman tulta. En tästä Aamulehteä teloituskomppanian eteen laittaisi, jos ei maaliin mene.
Vahvasti epäilen, että Barkov ei Tapparassa pelaa.
No täähän selittää koko jutun! Toimistoilla on vaan odotettu, että Sashan vakuutusmaksut tulee Black Friday-alennukseen, säästyy nääs rahaa! Ellei siis vakuutusyhtiö nosta ovh-hintaa juuri ennen alennuksia. ![]()
Ite uskon huhun toteutumiseen n. 35%. Epäilen, että Panthers haluais ottaa riskiä Barkovin loukkaantumisen suhteen. Varsinkaan niin että Florida maksaa vakuutukset.
Ei tässä nyt ketään teloiteta. Aamulehti on vähän eri kuin Tappara.co ja mielestäni heillä pitäisi olla vahvat lähteet ennenkuin lyövät tällaisia huhuja liikkeelle.
Ei sillä, en vielä tyrmää Aamulehteä, mutta en myöskään halua sitä, että ko. lehti lähtee yhtään enempää tähän juttuun.
Sasha on itse sanonut että olisi valmis maksamaan vakuutuksia. Mikäli puskaradio pitää paikkansa. Floridasta tää on kiinni.
Lähde = Aamulehden juttu?
Näin unen Sashan ja Bill Ziton keskustelusta tammikuussa:
“Hello Sasha, how was Finland?”
“Great, I had a chance to play with Tappara!!”
“Really?? I hope you did not do it for free?”
“No no, of course I paid for it”
Eipä ollut.
E: Tai puskaradiosta kun on kyse niin ei voi tietää vaikka olisi samat lähteet kuin aamulehdellä ![]()
Joo. Tämä hyvä ja antaa lisäarvoa tälle huhulle.
Ei siinä, tottakai jokainen meistä haluaisi tämän huhun toteutuvan.
Aamulehdessä taisi olla että Florida maksaisi vakuutukset?
Niin oli. Ja tähän en usko hetkeäkään.
Varmasti on Floridasta kiinni, siitä ei liene epäselvyyttä, kuten ei Barkovin halusta pelata jääkiekkoa.
Nyt on kuitenkin kyse rahakkaamman NHL-pelaajan sopimuksesta kuin junnusopparilla pyörivästä.
Kuka siis maksaa lystin ja miten? Sehän tässä lienee kynnyksenä yhdessä Floridan luvan kanssa.
@Oijennus Kyllä Florida mahdollisesti voi vakuuksia maksaakin jos haluaa Barkovin myös tulevaisuudessa Pantteri-paidan pukevan. Varmasti helpottaisi jatkoneuvotteluja jos tälläiseen suostuvat. Tämä lienee ainoa pointti tässä skenaariossa.
Onko Barkov ainoa NHL:ssä joka on tällaisessa tilanteessa? Epäilen…
E. Edelleekään en näen tässä skenaariossa muuta vaihtoehtoa kuin sen, että Barkov itse maksaa vakuutukset ja Florida antaa luvan pelata. Epäilen silti tätä huhua todella vahvasti.
En voi sanoin kuvailla pettymystäni. Avasin palstan ja 20+ viestiä pamahtanut Sashan huhuketjuun. Olin varma että nyt olisi jotain kättä pidempää suuntaan tai toiseen. Mutta ei.
En jotenkin jaksa uskoa että Liigaa pelaisi. Olen valmis yllättymään. Ollaan hiljaa niin saadaan kalaa.
Tervetuloa huhuketjujen maailmaan. Toivottavasti nyt pettymykseltäsi muistat, että tätä tämä on aina.
Toki ihan ekana tässä toivoo ja haaveilee että toi peli lähtis toimimaan. Pakistoon tää homma kaipaa vahvistusta.
Barkov olisi toki hieno lisä vaikka edes peliksi. Katsotaan mitä tapahtuu. Illalla tulee Lehtisen podcast Aamulehdessä ja sielä ilmeisesti käsitellään Barkovia yms.
Ei varmasti ole ainoa. Barkovin vain näen olevan Floridalle tärkein yksittäinen pelaaja jos uskottavasti haluavat pelata ja täten tärkein kiinnitys tulevaisuuteen.
Vakuutusmaksut ovat ovat varmaan pieni sijoitus tähän kuvitteelliseen skenaarioon, koska minulle ei Sashasta tule mieleen ihminen/pelaaja joka tappelisi jokaisen roposen puolesta seuraavassa sopimuksessa.
Aika näyttää miten käy. Itse ehkä ajattelisin, että NHL:n pitäisi saada tuo alkamisajankohta päätettyä. Kuitenkaan kovin moneksi kuukaudeksi en Floridan usko päästävän pelaamaan jos edes päästävät.
Herätys Aamulehden urheilutoimittajat! Tästä case Barkovista saisi hyvän jutun. Samassa jutussa voisi pohtia näitä NHL-vahvistuksia muutenkin ja esim vertailla Ilveksen ja Tapparan täysin erilaisia toimintamalleja. Kommentteja voi kysyä Jalolta ja Rautakorveltakin.
Eikös Barkovin tämän ja ensi kauden palkkabudjettiin ole sijoitettuna joku 12,5 miljoonaa dollaria Floridan toimesta eli varmasti miettivät lainakuvioita tämän huomioiden (riskit vs hyödyt). Kyse on kuitenkin seuran ykkössentteristä ja ykköstuotteesta millä myydään otteluita (sijoituksen arvo on jo lähellä tappia).
Aikalailla eri asia kuin pienipalkkainen nuori pelaaja, joka tarvitsee peliaikaa ja kokemusta kehittyäkseen ja noustakseen isompiin ympyröihin (kokemus peliajan kautta nostaa sijoituksen arvoa).
Sasha oli jo hallilla viime pelissä. Enää tarttee saada luistimet jalkaan. ![]()