Huhu: Michael Spacek lähtee Tapparasta 2020-21?

Pikkulinnut kertoo sellaista tarinaa, että Spacek ei taistele Kontiolaa ja Jasua vastaan enää maaleissa. Ei ainakaan Tapparan paidassa.

22 tykkäystä

Kertoiko ne onko siellä iso kala tarttunut vieheeseen?

Mielenkiintoinen huhu. Jos tämä toteutuu, niin onkohan Tappara hommaamassa paikkaajaa vai mennäänkö säästölinjalla.

Samaa huhua olen itse antanut itselleni kertoa…Harmittaa kyllä, jos näin on.

21 tykkäystä

Ruotsalaisen korvaajaksi toiseen päätyyn :+1:

Ikävä huhu. Minun Liigapörssin kahden kentän Tappara.co joukkue kärsii kohtuuttomasti tämmöisestä ratkaisusta. Missä on vaihtomahdollisuudet ja mikä on Tapolan vastuu Spacekin ulkoistamisesta?

4 tykkäystä

12 peliä, 4+4=8, -1. Kolmanneksi tehokkain ppg mitattuna.

Tehojen valossa on mennyt ihan hyvin, mutta muu tekeminen (kiekoton pelaaminen) ei ilmeisesti valmennusta miellytä. Vai joutuuko vain nyt Lajusen saapumisen uhriksi?

Omaan silmääni Spacekin pelaaminen on ollut aavistuksen verkkaista. En tiedä onko se enemmän jalalla vai kiekolla sitä, mutta hieman hidasta kuitenkin.

5 tykkäystä

Kai se on sitten parempi lähteä tässä vaiheessa eikä myöhemmin. Toivottavasti tulossa on korvaaja jos näin käy.

Samoja havaintoja itsellä.

On ollut ihan hyvä, mutta ei mitenkään erityisen hyvä. Sellaista ok tekemistä.

Kyllähän joku paikkaaja tarvitaan jos Spacek ei jatka. Outo ratkaisu kyllä kun pisteitäkin ok:sti vaikkei nyt mitenkään säkevöinyt, mutta ei siellä muutkaan toistaiseksi dominoi.

3 tykkäystä

Siinä se syy tämän viikon katsokomennukselle taitaa olla. Jostain syystä valmennus ei tykännyt, eikä sopeutunut joukkueeseen.

Korvaaja tulee varmasti, tämä on kuitenkin ykkössentterin ruutu, mikä nyt tyhjentyisi.

Taisi joku sanoa että Jiří Smejkal on parempi vahvistus kuin Spacek…Mutta tehojen puolesta Spasek on pelannut ihan hyvin…Joku asiantuntija niin sanoi en minä…

Ja tälläkin kaudella päästiin keskusteluun “missä ykkössena”… Tästä on muistaakseni maininta palsta-sanastossa että sen kuuluukin aina puuttua :grin:

1 tykkäys

Ei mitään, toivottavasti toimistolla tiedetään mitä tehdään. Ainakin palstalla ilmeisesti yleinen konsensus lienee, että Kemiläisen poistuessa Tappara olisi valmis lyömään ison tukun rahaa pöytään korvaajalle. Eli eiköhän myös Spacekille?

Hyväksyn tämän vain ja ainoastaan jos Morley tulisi takaisin. Mikään lonkkavaivainen, Tapparaan liian hidas Jani Lajunen ei paljoa lämmittäisi samalla kun Spacek nakuttaa pojoja vihreä paita päällä.

14 tykkäystä

Jos Spacek on poistumassa niin äkkiä kyselyä ruotsin maalle,siellä olis muuan Morley varmaan saatavilla?

3 tykkäystä

On uutta pelaajaa tulossa vai säästetäänkö palkoissa, jos kaveri ei ole soveltunut pelisysteemiin. Luulen kyllä, että on muuta takana. Millainenhan sopimus kaveri on?

Onko tästä jotain huhua, vai ihan omaa spekulaatiota?

Jänskää. Mutta ymmärrettävää. Tapparasta ei ole kadonnut yhtään mitään näissä peleissä missä S ei ole pelannut. Jos Bertrand pystyy lämmäämään samoilta jalansijoilta 130-140km/h kuteja Spacekin sadanviidenkympin sijaan, niin pystyn elämään sen kanssa. Ja toivoisin muutenkin että Bertrandista pyrittäisiin saamaan tähänastista enemmän irti.

7 tykkäystä

Sääli jos pitää paikkaansa. Joukkue rakennettiin tai ainakin odotettiin Spacekin varaan. Ykkös sentterin statuksella ponnistamaan takaisin amerikkaan. Olisko menny sukset ristiin, koska tulos ei ole niin huono.

3 tykkäystä