Aika jännä, että Eliten mukaan Heponiemelläkään ei oo yhtään peliä Ilveksellä Liigassa. Just JMJ:n haastattelua kuuntelin, että sekään ei ollu varma, saiko aikanaan niissä kolmessa kirjoihin merkityissä peleissä yhtään jääaikaa. Hyviä äijä naapuri on hukkaillu vuosien varrella.
Heponiemen tilanne eri koska lähti jo nuorena Pohjois-Amerikaan. Eli tavallaan Ilves ei hukannut häntä. Monen muun Ilves kyllä on hukannut, Metsola, Järvinen, yms yms.
Tarkastelin huhuilijan viestihistoriaa ja näyttää olevan perillä ainakin Ilveksen asioista. Kirjoittaja on kertonut spesifisti esimerkiksi Pellin lähdön taustoista ja Pavlatin pelikunnosta kevään aikana. Tästä syystä lohkaisin tämän omaksi ketjukseen. @henkilökunta
Tästä on siis tulossa pitkä ketju, jos 12kk päästä soppari julkaistaan. Keskusteluyhteys varmasti on ollut vuosikausia ja Tampereelle luultavasti haluaa pelaamaan, jos Suomeen tulee. En ihmettele yhtään, jos Tappara vie tämänkin pelaajan Tillun nenän edestä. Täällä on isompi vetovoima.
Ei aina mutta joskus. Tätä on avannut mm. Vuorinen Kirvescastissa ihan julkisesti ja myös Vähä- Ruohola tästä aikanaan jo vihjasi samassa paikassa. Kirjallisesti tietenkin tehdään ja tottakai KAIKISSA sopimuksissa elämässä on myös purkuehdot, mikäli sitten ns. silta-aikana sattuisi tapahtumia x, y ja z.