Jatkoajassa käyttäjä JPriest huhuilee pelaajia Rauman Lukkoon.
Aivan sama mulle, vaikka tulisikin, Tappara tiputtaa ne lauluun poffeissa. Jos noi tulee, niin kysymys kuuluu, onko jo liikaa hankittu. Tuolla jatkoajassa oli hyvää pohdintaa esim. Leskisestä, että kuinka pärjää, jos ei saa taitavia kavereita rinnalle.
Itse en usko Leskisen tulevan Suomeen tällä kaudella. Ihan varmasti ulkomailta löytyy ottajia ja uskon sen olevan Leskisen päätavoitteena vielä tällä kaudella.
Edit tämän verran.
Toteutuessaan, lähennellään jo maitojunalippujen kaikkien aikojen ennätysmyyntiä.
Jos nyt Leskinen menisi Raumalle, niin jumalaare tulis monella Liiga-pakilla nuha, kun ohi pyyhältäis Leskinen-Danforth-Tammela. Olisko Liigan top 3 -nopeimmat?
Lukolla kovat piipussa… Jos ei Tappara vie mestaruutta, niin Lukolle sen suo… Saisi Rauman tori parlamentti uutta puheenaihetta, kuin Lukon mestaruuden odottelu…
Oon ihan samaa mieltä! Lukolle kyllä sois mestaruuden.
Torilla kyllä oltas siltikin tatti ottassa… ”ei voitettu omilla pojilla”
Olisiko historian sikamaisin ostettu mestaruus. Tosin eikö Kärpät jokunen vuosi rehannu kaikki pelaajat Kasparista lähtien penkille
Toi Leskinen vois tulla meille, kun meillä ei ole vielä ole tarpeeksi noita rightin puolen laukojia
Ville Leskinen sopisi Jukureihin, kun niillä on jo ennestään yksi Ville Leskinen.
Kovasti tuola jatkoajassa puhuvat Leskisen Kärppiin tulosta, en nyt jaksa avata uutta ketjua sille. Vähän silti skeptinen olin, että Leskinen olisi Rauman Lukkoon mennyt.
Tässä käy vielä niin, kun Kärpät kaikki mahdolliset omat pelaajat hamstraa niin Rädyn veljeksistä alkaen ruvetaan lähtemään muualle.
Eiköhän Rädyt saa vakiokokoonpano paikan ensi kaudelle, ja joitakin pelejä tälle kaudelle vielä. Aatukin vasta 17v niin kiire ei ole.
Rädyt malttanevat pelata tämän kauden nuorten puolella. Tällä kaudella Kärppiin on ollut harvinaisen paljon paluuliikennettä. Junttila, Puljujärvi, mahdollinen Leskinen. Ensi kaudella Rädyille löytyy roolia Liigan puolelta.
Kateelisten puhetta tuomoinen. Rädyn veljeksillä sopimus kevääseen 2022 Kärppien kanssa.
Onhan toi Kärppien nippu melkonen jos ja kun Leskinen toho vielä istutetaan.
Ihan loogista ajattelua. Kärpille nauraa koko maailma jos Aatu Rädyn kanssa mokaa.
Tilanteen voi nähdä myös niin, että Kärpät hakee pari korvaajaa Puljulle ja Lammikolle, joille on auennut isommat jäät. Muuten tulisi liian ahdasta kopissa.
No tuskin sentään, no toivottavasti RTK ostaa Rätyjen sopimukset ulos sitten. Varmaa saa melko paljo Kärpille maksaa, että Liigan sisällä mihinkää siirtyvät.