Anton mahtuu aina mun Tapparaan, mutta jotenkin tää ei oo nyt sen joukkue. Mieluummin komea paluu ensi kauteen.
Jotenkin sama fiilis, että tää ei nyt tunnu Antonin joukkueelta, vaikka huikea pelimies onkin!
Mietin tuossa aiemmin, että se on varmasti Levtchille henkisesti raskasta, kun hän on vetänyt änärissä vähintään kohtuullisen hyvin ja taatusti kaikkensa antaen, mutta silti farmi kutsuu. 27-vuotiaalle ns. valmiille pelurille AHL:n bussirumba ei varmasti ole herkkua, vaikka Anton vitsailikin joskus menevänsä Floridaan vaikka Sashan uima-altaan pesijäksi.
Levtchi on myös jätkä, joka tarvitsee kärkiketjujen kiekollisen roolin, eikä mikään nelosketjun grindaaja, ja änärissä tuon kärkiroolin ottaminen on todella kiven alla.
Uskon kuitenkin paluuseen vasta sitten, kun näen. Jos Anton on varma siitä, että Pohjois-Amerikka ei nappaa, niin ilman muuta tervetuloa takaisin Tapparaan.
Levtchin paluusta oli huhua jo 2 kuukautta sitten. Palstallakin oli huhua ilman nimeä, mutta nimenomaan Levtchistä oli kyse. Oltiin kuulemma jo hyvin lähellä paluuta tuolloin. Sinänsä ei siis yllätä paluuaikeet nytkään.
Onhan Levtchi nykyiseen kokoonpanoon hiema yliampuvaa, mutta puhutaan sen tason pelaajasta, että ei voi vaan sanoa ei. Maali- JA pistepörssivoittaja viime kaudelta. Kovempi kuin Haapalan paluu keväällä -18.
Käsitykseni mukaan nyt ei puhuta vain tästä keväästä, vaan pidemmästä sopimuksesta. Kuten tuossa edellä kirjoitin.
Tapparan rosteri olisi luokkaa aivan naurettavan kova, jos Levtchi tuohon liittyisi. Melkeinpä ovien olisi sitten käytävä myös toiseen suuntaan. Henriksson Jukureihin tai jotain vastaavaa.
Toki nyt tavoitellaan CHL:n mestaruutta ihan tosissaan.
Naurettavan kova, mutta huonommin roolitettu kuin viime keväänä. Luoto toisi enemmän sitä mitä puuttuu, vaikka tietysti Levtchille on aina paikka.
Niinhän se olisi hyökkäyksen osalta. Henriksson nyt taitaa muutenkin olla jo siirtymässä muualle kauden jälkeen.
Mutta joka tapauksessa olisihan tuo kaikkien aikojen hyökkäys, jos Rauhala vielä toipuu playoffeihin.
Levtchi on aina tervetullut myös minun Tapparaan. Ei ole meidän asia onneksi roolittaa joukkuetta, mutta tuon tason kaverille ei vaan voi sanoa ei kiitos. Aika näyttää miten tässä käy.
Kaikesta huolimatta eniten toivon Levtchille pelipaikkaa ylhäällä.
Levtchi - Lehterä - Merelä
Savinainen - Virta - Tanus
Puhakka - Davidsson - Davidsson
Platt - Rauhala - Kuusela/Granath
Nelosesta tosiaan puuttuisi Luodon tuoma fyysinen elementti ja raastinrautaa, mutta toisaalta muunlaisia elementtejä siinä on. Platt on sopivan veemäinen sääntöjen rajamailla pelaava roolipelaaja sinne, samoin Granath tuo jalkoja ja Kuusela kokemusta. Itse asiassa Platt - Granath olisi todella nopea laituripari. Lisäksi naftaliinissa on vielä Moilanen.
Ojamäkikö ei mahdu sitten enää kokoonpanoon? ![]()
Eiköhän se noista oo laituri Davidsson joka ekana putoaa
No niin. Arvasin, että kun noita nimiä tuossa vartin pyörittelen, niin joku pullahtaa pois. ![]()
Aivan sairas rosteri tuo Levtchin myötä olisi, ei siitä pääse mihinkään.
Kyl Anton on sen tason pelimies ettei voi sanoa “ei” jos hän haluaa palata kotiin. Ehdottomasti tervetuloa
Minä en sitä onneksi päätä, enempi kierrätystä mielummin.
Enkä minä. Oman mielipiteeni sanoin vaan
Ite laittaisin näin.
Savinainen- Lehterä- Ojamäki
Levtchi- Virta- Merelä
Tanus- Rauhala- Puhakka
Kuusela- Davidson- Davidson
Levtchiltä ja Merelältä löytyy viime kaudelta hyvää kemiaa, kuten myös Rauhalalta ja Puhakalta. Davidsonit vissiin pelannut aina yhdessä.
Anton klo 23.00 alkavassa pelissä Charlotten 3kentän laidassa.
Lähde. Charlotten twitter.
Pelaa tosiaan tänään.
Toisaalta kyllä näkisin mielelläni Antonin Euroopassa. Liigan on jo läpipelattu ja taitoja olisi isompiin kehiin.