Huhu: Antti Erkinjuntti Tapparaan 2018–19?

Viimeisellä Tappara-kaudella pelasi myös paljon Peltolan kanssa. Sentteri välissä vaihteli.

1 tykkäys

Juuri tätä tarkoitin tuolla ”asenteella”.

1 tykkäys

Kentällä asenne on kyllä pääsääntöisesti ihan ok, mutta kentän ulkopuolella ei. Junttihan oli viltissä 2017 viimeisen puolivälierän, koska oli Hodgmanin kanssa ryyppäämässä edellisenä iltana. Muitakin vastaavan tyylisiä tarinoita kuulunut…

Itse en innostu ajatuksesta että EJ palaisi.

2 tykkäystä

Tarinoita aina riittää.

Uskon, että kaikki tarinat on tiedossa myös sopimusta tarjoavalla osapuolella. Ja jos siis Mikki&Jukka tähän päätyy (sopimuksen tarjoamiseen), niin asiat lienee selvitetty ko. pelaajankin kanssa.

Juntti oli myös Pelicansin kapteeni.

1 tykkäys

Ei Erkinjuntti ole sellainen kärkipelaaja ja X-Factor, jota toivoisin. Mieluummin sitten lähdettäisiin nykyisellä ryhmällä kauteen.

Riippuu vähän mitä haetaan, mutta kovan tason pelaaja Juntti Liigaan on, se on ihan selvä asia.

1 tykkäys

Ottaisin tässä kohtaa ennemmin nuoruuden intoa, kuin kokemusta. Ottaisin maalintekijän, en pelintekijää. Ottaisin uutta verta, en vanhaa tuttua.

2 tykkäystä

Asia kunnossa.

Minulle kelpaa Juntti oikein hyvin, jos on tullakseen. Viihdyttävä ja hyvä pelaaja.

Kyllähän Juntti tuo joukkueeseen lisää, se on vissi juttu… kulmapainin erikoismies ja sopisi Jaken kanssa samaan ketjuun, jos ei haluta laittaa johonkin muualle… kausi pitkä niin ehtii toki ostella sen yhden maalintekijän jos ei noilla miehillä tule tulosta

Erkinjunttiin en kyllä itse syty lainkaan. Varsinkaan kun odotusarvo itselläni ollut “jonasenlund” -tyylinen hankinta. Siis joku, joka laittaa kiekkoa nuottaan ratkaisuhetkellä, eikä syötä sitä nolook-passilla toiselle puolelle vastuuta siirrellen.

2 tykkäystä

Erkinjuntti toisi Tapparaan saman verran makua ja vivahteita kun maustaisi purkkihernekeiton lisäämällä siihen pari ruokalusikallista purkkihernekeittoa

Hernekeitto on kyllä sinänsä oikein hyvää, mutta ehkä siihen olisi sinappi, sipuli ja tuore leipä parempi lisä

8 tykkäystä

Jonas Enlundin maalit viime kaudella KHL:ssä: 55 peliä ja 9 maalia.

Antti Erkinjuntin maalit Sveitsissä: 35 peliä ja 6 maalia.

Ja siis minulle kyllä kelpaa molemmat näistä.

Erkinjuntti toissa kaudella ennätyspisteet. Olishan tuo tähän väliin parasta mitä saatavilla.

Toki jonku amerikan arvanki voi hankkia koska mitää varmoja maalitykkejä yms. ei ole tarjolla.

Kyllähän Tapparaan pelintekijälaituri mahtuu, kun sentterit on enemmän kahdensuunnansenttereitä. Lisäksi Juntilla on sama ominaisuus kuin Savinaisella eli voittaa laitakamppailut.

1 tykkäys

Olisi kyllä mahtavaa Juntin paluu Liigaan. Vaikka sitten Tapparan paidassa, minne kyllä mielestäni hyvin sopiikin. Lahessa ollessaan muodostui lempipelaajakseni. :+1:

5 tykkäystä

Juntti oli yks ehdoton suosikkipelaaja aikanaan. Samoin ku Miksa nykyään. Upeeta jos EJ tulee takasin. :+1:

6 tykkäystä

EJ kelpaa todella hyvin koska vain minun Tapparaan. Toivoin jo viime kaudeksi kun jotain virityksiä oli.

4 tykkäystä

Kohta kasassa olisi siis melkein Vintage-Rautakorpi-Tappara? Jännä fiilis. Monta seuraikonia rivissä. Pelitavan kehittäminen, vaihtuvuus? Juntista siis kaksijakoinen tunne.

Tohon Liigaan kovan tason vahvistus kelle vaan. Maajoukkueen EHT-ringissä pyöriny viime vuosina. Tervetuloa, jos on tuloillaan.

3 tykkäystä