Siinähän Mikki harvinaisesti vähän huhuilee oikein rivien välissä.
Mode-edit: Lisäsin lähteen, ketjun katkaisun johdosta.
–Ei hirveästi ole varaa hankintoihin. Yhden pelaajan kohdalla katsotaan, että tapahtuuko jotain vai ei. Syksyllä mietitään lisää, kun nähdään miten joukkue muodostuu.
Hienoa tosiaan että annetaan nyt selvästi nuorille näytön paikka. Näin mä ainakin Mikin puheet tulkitsen. Voisko tosta myös tulkita että katsellaan riittääkö jonkun hyökkääjän (Moilasen) rahkeet vielä liigaan?
Leinonen:
“Yhden pelaajan kohdalla katsotaan, että tapahtuuko jotain vai ei. Syksyllä mietitään lisää, kun nähdään miten joukkue muodostuu.”
Pitäisikö tämä tulkita, että joku on mahdollisesti lähdössä, vai joku on mahdollisesti tulossa? Vai jotain siltä väliltä? Liittyykö tähän Tampereen kuuluisin lonkka?
Mitenköhän Matias Lehtonen on pärjännyt tähän asti, kun eikös tullut try-out sopimuksella? Jollain tapaa voisi tuon Mikin “yhden pelaajan kohdalla katsotaan, että tapahtuuko jotain vai ei” yhdistää myös siihen.
Mistään mitään tiedä, mutta lähden tuohon “tulijapuolen” kelkkaan mukaan. Itsellänikin kävi ensimmäisenä Enlund mielessä, tai muu vastaava laatupelaaja, joka katsonee ensin rauhassa mahdolliset ulkomaan vaihtoehdot läpi.
Veikkaan, että tuo yksi on mahdollisesti tulossa oleva pel(l)aaja ja oikea yllätyshankinta eli Juhamatti Aaltonen, joka pelaa muuten aina todella tehokkaasti Kärppiä vastaan! Täsmäase kevään peleihin. Oikeasti minulla ei ole aavistustakaan, mitä Mikki tarkoitti.
“Ei hirveästi ole varaa hankintoihin. Yhden pelaajan kohdalla katsotaan, että tapahtuuko jotain vai ei. Syksyllä mietitään lisää, kun nähdään miten joukkue muodostuu.” Olen iha varma että Haapalaa tarkottaa.