Huhu: Tappara:"Yhden kohdalla katsotaan tapahtuuko jotain vai ei". 2018-19

Siinähän Mikki harvinaisesti vähän huhuilee oikein rivien välissä.

Mode-edit: Lisäsin lähteen, ketjun katkaisun johdosta.

–Ei hirveästi ole varaa hankintoihin. Yhden pelaajan kohdalla katsotaan, että tapahtuuko jotain vai ei. Syksyllä mietitään lisää, kun nähdään miten joukkue muodostuu.

https://www.aamulehti.fi/urheilu/tapparan-jattava-kultasormi-kertoo-yksinkertaisen-menestysreseptin-liikevaihto-kymmenkertaistui-leinosen-johdolla-201039297/

7 tykkäystä

Kukakohan tuo pelaaja on, joka on mahdollisesti lähdössä isompiin sarjoihin? Itse ainakin tulkitsen tuon katsomisen näin.

2 tykkäystä

Mielestäni on hyvä että nuorille annetaan Chl:ssä ja Liigan alussa mahdollisuus. Sit toki täytyy alkaa reagoida jos homma ei toimi.

2 tykkäystä

Hienoa tosiaan että annetaan nyt selvästi nuorille näytön paikka. :+1: Näin mä ainakin Mikin puheet tulkitsen. Voisko tosta myös tulkita että katsellaan riittääkö jonkun hyökkääjän (Moilasen) rahkeet vielä liigaan? :thinking:

J. Luoto on ainut, joka voisi lähteä.

Nii… toisaalta yks lonkkavammanen vois kuntoutua ens vuoden Tapparassa.
Toki miehen ittensä kannalta toivon, että vetelis isommilla areenoilla.

2 tykkäystä

Leinonen:
“Yhden pelaajan kohdalla katsotaan, että tapahtuuko jotain vai ei. Syksyllä mietitään lisää, kun nähdään miten joukkue muodostuu.”

Pitäisikö tämä tulkita, että joku on mahdollisesti lähdössä, vai joku on mahdollisesti tulossa? Vai jotain siltä väliltä? Liittyykö tähän Tampereen kuuluisin lonkka?

2 tykkäystä

Minä tulkitsin niin, että katsotaan Mikkolan tilannetta. Eihän tuo paperilla eroa mitenkään Revon tilanteesta päättyyneellä kaudella.

2 tykkäystä

Märkäuni olisi että Enskalle olisi kovalappu vetämässä.

Edit. Mutta tuo Mikin lausahduksen voi tulkita tarkoittamaan mitä vain, että sitä on melkeinpä turha edes yrittää avata.

Mitenköhän Matias Lehtonen on pärjännyt tähän asti, kun eikös tullut try-out sopimuksella? Jollain tapaa voisi tuon Mikin “yhden pelaajan kohdalla katsotaan, että tapahtuuko jotain vai ei” yhdistää myös siihen.

1 tykkäys

Kyllä mä lähinnä tulkitsen tuon niin että odotetaan tarjoaako Winnipeg Patelle häntä miellyttävää sopimusta vai ei

22 tykkäystä

Itse lukisin nii että joku on tulossa ei lähdössä

7 tykkäystä

Mihin rahat on käytetty?Yhtään sellaista huippu nimiä ei ole tullut!

Haa, tulkintaketju! Tulkitsen niin, että vetää kaikkia höplästä ja siima vaan kiristyy ja kiristyy. Valtava vonkale (jos siima kestää)! :sunglasses:

1 tykkäys

Tuukka Mäntylä?

1 tykkäys

Ennenku lähdetään laukalle, muistutus, että tähänkin ketjuun pätee ne tutut säännöt:

  • perusteltu spekulointi ok,
  • läppä silloin tällöin ok,
  • ei tarpeetonta ja loputonta haaveilua,
  • pidetään housut jalassa,
  • hieman vaivannäköä viestien sisältöön ja selkeyteen.

Huvittavaa muuten, että Mikin mystiset puheet aiheuttaa näitä ketjureaktioita. Taitaa lueskella palstaa ja nauttia aiheuttamastaan epäjärjestyksestä.

14 tykkäystä

Mistään mitään tiedä, mutta lähden tuohon “tulijapuolen” kelkkaan mukaan. Itsellänikin kävi ensimmäisenä Enlund mielessä, tai muu vastaava laatupelaaja, joka katsonee ensin rauhassa mahdolliset ulkomaan vaihtoehdot läpi.

1 tykkäys

Veikkaan, että tuo yksi on mahdollisesti tulossa oleva pel(l)aaja ja oikea yllätyshankinta eli Juhamatti Aaltonen, joka pelaa muuten aina todella tehokkaasti Kärppiä vastaan! Täsmäase kevään peleihin. :slight_smile: Oikeasti minulla ei ole aavistustakaan, mitä Mikki tarkoitti.

2 tykkäystä

“Ei hirveästi ole varaa hankintoihin. Yhden pelaajan kohdalla katsotaan, että tapahtuuko jotain vai ei. Syksyllä mietitään lisää, kun nähdään miten joukkue muodostuu.” Olen iha varma että Haapalaa tarkottaa.

5 tykkäystä

Tätä minäkin mietin itseasiassa @Ripuli kommentin jälkeen…

Toki Enska ei varmaan oo myöskään mahdoton ajatus.