Huhu: Casimir Jürgens Tapparaan 2021-22?

Mites tietäjät näkee miten Jurgens eroo Suhoseen nähden? Veikkaisin, että häntä vähän korvais.

Ei oo paljoa Suhosen kanssa yhteistä. Itse vertaisin nuoreen Pekka Saravoon. Jurgensilla vähän painavampi laukaus, eikä ihan niin jämäkkä omissa kuin Peksi, mutta muuten vähän samantyylinen.

2 tykkäystä

No on kyllä ihan eri kalibeerin pelaaja ku Suhonen, kaikessa parempi ku suhis.

1 tykkäys

Eli ei mikään kiekollinen pakki, jos Saravoon vertaat? Onko nopea luistimilla?

Eihän Peksi mikään puukäsi ollut, varsinkaan nuorempana. Jurgens on yleispakki, kaikki sujuu ihan ok ja on riittävän hyvä kakkosylivoimaan.

Mitä jos itse katsoisit vähän pelejä ja loisit itse mielikuvat ja ajatukset pelaajasta?

1 tykkäys

Kotona tulee jo nykyisestäkin katselumäärästä mökötystä niin perhesovun takia jätän pelit vain Tapparan peleihin :joy: mut en enään kysele… Nään nää uudet tositoimissa sitten ensi kaudella.

3 tykkäystä

Jurgens taitaa olla alkuperäiseltä kiekko”koulutukseltaan” puolustaja? Kovin montaa näitä ex-hyökkääjäpuolustajaa ei voi olla rosterissa.

Kyllä tässä taitaa olla erittäin laadukas yleispakki kyseessä. Liigassa ihan parhaasta päästä tuossa kastissa.

Tää on keskustelupalsta. Jos joku ei halua sulle vastata, se ei vastaa. Mutta kysele pois. Toisten näkemyksiä on kiva lukea ja ei minulla ainakaan riitä nykyään aika seurata aktiivisesti muiden seurojen ja pelaajien tekemisiä, mutta aina löytyy joku, joka tietää jostain jotain.

17 tykkäystä

Tämä Casimir Jurgensin huhu Tapparaan on siinämielessä hauska, että pukukopppikäytävillä ei kukaan tätä niinsanotusti “osta”…on niin puskista tullut tämä, että tuanoin sanos Porilainen. Suattaapi olla, mutta suattaapi olla olemattakki. :grin:

3 tykkäystä

Itse ihmettelen hieman siltä kantilta, että rosterissa olisi jo leftiltä Vittasmäki, Blood, Seppälä - mikäli siihen huhuun on uskominen. Jurgens edustaa tätä samaa peruspakki -pelaajaprofiilia, ja itse olisin ehdottomasti (jos vielä leftin pakkia hommaisin) selkeämmin hyökkäyspään kaverin perässä, koodinimi Matushkin. Ei liikaa auttaisi samaan rooliin olla samankätisiä pelureita.

3 tykkäystä

Näin minäkin tämän näkisin, että tällä palstalla jos jossain on/voi olla jalostunutta tietoa tai tämä on vähän kuin Tappara-kiekkoon keskittynyt ”Google” (ilman ziljoonien liikevaihtoa), mistä voi kysyä, kun ei tiedä tai ehdi perehtyä.

Siksi tuo ”katso itse”-vastaus on mielestäni turhan tyly ja jopa vähän palstan hengen vastainen.

21 tykkäystä

No nyt tuli pukukoppikäytäviltäkin informaatiota, että Jurgens olisi Tapparan mies pari seuraavaa kautta. Saas nähdä kuinka tietäjät ovat tämänkin tienneet…Mielestäni olisi “ihan hyvä haku” tai ainakin “Suhosen korvaaja”.

48 tykkäystä

Tänään vähän vahingossa sain varmistusta, että ilmeisesti ainakin Tampereelle on muuttamassa tässä lähiaikoina.

37 tykkäystä