Casimir Jürgensin taklaus HIFK:n Sebastian Dykiin 1.4.2023

Joko tää kerkesi tänne?

1 tykkäys

Miten helvetissä tää menee kurinpitoon??

48 tykkäystä

Ei jumalauta tätä liigan pelleilyä. Tuomarit, tilannehuone ja varmaan myös vielä kurinpito vetänyt aivan vihkoon tämän pelin osalta. Jürgensin tilanne on kaukana pelikiellosta. Tai siis pitäisi olla.

16 tykkäystä

Mun mielestä oli täysin puhdas taklaus!

4 tykkäystä

Jännä silti nähdä, löytyykö tästä semmonen kamerakulma, josta tilanteen voi todeta. Jos tuo on ainoa kulma niin vähän on vaikea sanoa :slight_smile: Mä kyl veikkaan, että nyt kun kyse on Tapparasta niin kamerat toimii ja kulmia riittää.

36 tykkäystä

Toki värilasit silmillä, mutta en mää tästä vaan saa likaista taklausta. Harmillisen alhaalla Dykin pää, mutta ei pitäisi tulla mitään pelikieltoa.

Tai sitten ei löytynyt hyviä kuvakulmia niin tuomittiin solidaarinen 1 peli

1 tykkäys

Olen muistavinani ennakkotapauksen tilanteesta, jossa kulmaa ei näy kunnolla.

11 tykkäystä

Samaa mieltä tästä ja isosti:

43 tykkäystä

Antakaa kakkua saatana. Niellään ja tullaan kovempaa.
Melkoista sontaa jos tästä keksitään vielä pelikieltoa

Tämä nyt vielä kruunaa tämän illan. Ei jumalauta tätä puuhastelua, tässä kohtaa parempi siirtyä taklauksettomaan peliin.

8 tykkäystä

Täysin puhdas taklaus, näitä lisää! Ja eihän nyt ainakaan tuon videon pohjalta voi antaa mitään

14 tykkäystä

Mennään säbäsäännöillä jatkos jos tästä arvotaan pelikielto. Ei kyl näytä millää saaduista kulmista pääosumalta, olen toki valmis seisomaan korjattuna jos se pystytään toteen näyttämään

Ei tässä kuvakulmilla tuomita. Nyt menee eteenpäin mutta kohta ei löydy mitään videota mutta kuitenkin kolme ottelua

Kaunis jääkiekkotaklaus. Onneks Liigan linja on se, että jääkiekon kontaktit ovat luokkaa jalkapallo.

Ja sitte ihmetellään miks Motinit ja co saavat pelikieltoja

2 tykkäystä

Pitäiskö tähän ottaa vierelle Kontiolan taklaus? Se sentään tuli ihan täysin selkään ja kaveri metrin irti laidasta.

3 tykkäystä

Nykyään taidetaan laittaa jokainen vähääkään taklausta muistuttava kurinpitoon? Jos tuo olisi päähän osunut niin Dyk ei olisi kyllä noussut pystyyn.

Kai se Åstenin taklaus meni kanssa? Siinähän ne pelin taklaukset sitten olivatkin.

Näkeekö jostain nyt taklaukseen käytetyn voiman? Näkyykö se jossain kiljouleina vai kilobondeina? Tuleeko uusia tulkintoja? Eikö se Seppälän eka jäähy ollut jo riittävä nolous.

3 tykkäystä

Ei pelikieltoa.

Harvinaisen komea taklaus. Näitä toivoisi näkevän useamminkin. Ja tosiaan pisteet Dykille, kun ei jäänyt filmaamaan.

9 tykkäystä