Kyllä kelpaisi tämä. Jotenkin on niin paljon varmempi olo joukkueesta, jos maalivahti on todella hyvä. Tervetuloa, jos tulee!
En minäkään jaksa uskoa että sinne menee, kuitenkin tykkäsi olla Tapparassa niin pidän jonkinlaisena ihmeenä mikäli valitsee jonkun muun seuran kuin Tapparan.
Ja ihan yleisesti kohdistamatta jäsen @Oijennukseen:
Hiukan ihmetyttää kun tuossa Domin omassa ketjussa oli keskustelua ja jonkun huhu jonka mukaan Domi olisi menossa “väärään pukukoppiin” Hakametsässä niin siihen liittyvät viestit liputettiin eikä siirretty tänne.
Samaa asiaa vahvistaa kaveri Tsekistä.
Näin siis kuului Domin kommentti Tappara-faneille ensi kauden seurasta. Jos nyt kävisi niin, että suomea opiskellut, Tapparassa kukkaan puhjennut ja mestaruuden ykkösenä voittanut maalivahti päätyisi toiseen seuraan tällaisen lausahduksen säestämänä, pitäisin sitä vähintään kohukommenttina. Tämä jatkona siihen, kun miestä vihjailtiin Tepsiin ja Ilvekseen.
Voit olla ihan huoleti. Domi ei mene Turkuun eikä Ilvekseen.
Omat lähteeni ovat antaneet myös ymmärtää, että Domi on ensi kaudella Tapparan maalia varjelemassa
Lisäksi en oikein ymmärtäisi tuota Ilvekseen menoa. Tarjoaako Jalo sitten niin paljon rahakkaampaa sopimusta kuin Tappara. Tuohon en ainakaan itse usko.
Kyllähän Domi jo siinä Aamulehden haastattelussa epäsuorasti totesi, että Tapparaan olisi tulossa.
Tapparaan on tulossa pitkällä pahvilla…
Mites tällainen, kun nyt tullut jo muutamasta eri suusta esille että Domi olisi oikeasti Ilveksen mies ensikaudella ja Larmi tulisi rapakon takaa hakemaan uudestaan vauhtia uralleen Tappara paitaan?? . Onko muut kuulleet tällaista? Ei mahdoton skenaario kyllä omasta mielestä, mutta jotenkin erikoinen kyllä silti.
Höpö höpö puheita… Domilla on Tapparaan useamman vuoden pahvi tehtynä ja tämä on fakta!
Itse pidän kyllä lähes 100% varmana sitä Domi on meidän maalilla ensi kauden. Markin liikkeistä ei hajua.
Näin olen kuullut, sanotaanko 99.99% lähteeltä, että Tapparaan Domi palaa…
Kyllä siel Ilveksessä häärii ihan muu maalissa enskaudesta eteenpäin kuin Domi. Kova on toki Ilveksen kassari mut ei se meidän Domille pärjää
No se tässä vähän rupee mietityttämään kun itsekin olen muutamasta lähteestä kuullu,että Ilvekseen menisi. Noh,huhuja nyt kiertää aina kaikenlaisia niin aika näyttää…
Josko se Larmi on menossa naapuriin ja siitä lähtenyt tämä sekaannus että Domi…
Joo, se on tämä kolikon toinen puoli . Itse olen kuullut myös tästä Tappara casesta ja nimenomaan pitkällä pahvilla.
Kyllä Garteigin ja Domin haastatteluista itse luen rivien välistä vahvasti että Domi on meille tulossa. Tiedä sitten kuka naapuriin on menossa, mutta kyllä on Tappara pahasti möhlinyt jos Domi pelaa liigassa jossain muussa joukkueessa kuin Tapparassa.
Liittyy aika oleellisesti Dominik huhuun, niin ketä siellä Ilveksessä sitten torjuu ensikaudella? Jos kertoisit niin vahvistaisi aikalailla Dominikin huhu paluuta Tapparaan pois sulkemalla Ilveksen.
@sennas kysymys liputettu tähän liityen, joten pitää kysyä uudelleen.
Eikös siellä ole sopimus voimassa Kolppasen ja Mäkiniemen kanssa?
Tässä tarvittavat tiedot Ilveksen ensi kauden maalivahdeista. Jos keskustelua yhtään syvennetään ja spekuloidaan Ilveksen suuntaan (lukekaa ketjun otsikko), tulee penaltia:
Kolppasen sopimus: 2020+1
Mäkiniemen sopimus: 2021+1
Ilvekseen huhutut maalivahdit: Kevin Lankinen, Emil Larmi
@Sabai66’lla historiaa epämääräisistä clickbait-tiedoista, senkin voisi lopettaa: jos on sanottavaa, sano suoraan, älä kiertele ja kaartele kuin kissa merkkaamassa maalitolppaa
Herrat Helsingistä visertelee tuttua kaveria Ilvekseen. Lankinenhan se siis taitaa olla