Pelaajahaaveilut 2021-22

Tästä se sitten lähtee :grin:
Ja todennäköisesti jatkajia on;
Domi
Blood
Kinnunen
Bertrand
Kuusela
Levtchi
Peltola
(Vittasmäki)

Tiedän että on hieman aikaista ehkä.
Mutta, eikös ensimmäisen maajoukkue tauon aikoja aleta laittamaan nimiä papereihin, koronalla tai ilman.

8 tykkäystä

Eiköhän kaikki jatka, kun on sopimukset! :smiley:

7 tykkäystä

Mitenkäs tämä Vittasmäen tilanne? En itse muista purkautuiko koko sopimus Vellun mennessä koheloon vai onko voimassa ensi kaudelle?

Omassa primessään oleva piinkova johtava ykkössentterin hankinta kelpaisi. Kun nyt tuli kerran kuvailtua Sasha Barkov, niin joku Barkovin kaltainen pelaaja olisi poikaa.

Eikös Vellun sopimus jatku Areenalle asti. Mihin vuoteen sitä en nyt muista.

1 tykkäys

Unohdin Vittasmäen vallan. Lisään aloitus viestiin sulkeissa :+1:

Itse haluaisin tulevalle kaudelle pari pelaajaa Helsingin Jokereista.
Haapala.
Ja tämän nimen takia avasin koko ketjun.
Savinainen :+1:
Muualta maailmasta kelpaisi eräs sentteri,
Jani Lajunen.

9 tykkäystä

HPK:n ykkösketjusta yksi herra kelpaisi :crazy_face:

7 tykkäystä

Miks noit pappoja sinne enää raahaamaa, jos kerta o alettu nuorentamaan jengiä. Haapalan ottasin. Toki muutama kokenut pitää olla, se on hienoa nähdä nuoria pelaajia jengissä, niitte kasvutarinoita.

6 tykkäystä

Savinainen ja Lajunen on mielenkiintoisia nimiä. Voittajatyyppejä. En kyllä heidän sopimustilanteestaan tiedä. Toki varsinkin Savinaisella alkaa lähivuosina ikä tulla kysymykseen.

1 tykkäys

Niinpä ja siitä jo aikaa kun kaverit loistivat meillä. Lajulla loukkiakin ollut… ei välttämättä kuitenkaan mun haavepelaajia.

Innala ois kyllä kova, hyvän ikäinen, nopea ja maaliahne.

48 tykkäystä

Oikeastaan en tähän väliin haaveilisi muista, kuin Haapalasta ja Moilaselle jatkopahvi ensikaudelle, sillä onhan tuo tilanne aika haastava tuon koronan takia, että kuin on massia. Toisaalta meillä on aika hyviä noita nuoria tulossa, että pitäisi joku rooli heillekkin saada varmistettua. Senttereistä nyt tietysti Lajunen olisi aika tuttu kaveri, mutta kyllähän tuohon tietty joku toinen kärkisentteri pitäisi vielä saada.(Spacekille tai Virralle jatkopahvi)?

3 tykkäystä

Itsekkin mietin, että uudet hankinnat olisi Haapala ja 2 sentteriä. Sitten päätökset kenelle nuoremmista tehdään jatkot. Pakisto on tämänkin kauden jälkeen niin riekaleina, että siitä ei vielä kukaan tiedä.

1 tykkäys

Itse haaveilen että joululahjaksi Tappara voisi antaa Rouhiaisen, Suhosen ja Rauhalan jatkosopimukset

Rouhiaisen ja Suhosen jatkosopimukset vois kyl antaa, vaikka Pelicansille

20 tykkäystä

Rauhalalle jatko tietty… En huomannutkaan, että se puuttui. Mut näin sen joukkueen näkisin

Haapala - XXX - Peltola
Levtchi - XXX - Bertrand
Kuusela - Tanus - Simontaival
Moilanen - Rauhala - Vanhatalo/Puhakka
Junnuista - kootan - ketju

4 tykkäystä

Henrikssonille siimaa.

5 tykkäystä

Löytyy tosta vitosketjusta Puhakan ja varmaan Virolaisen kanssa.

Haapala-Virta-Bertrand
Levtchi-Tanus-Peltola
Kuusela-Vanhatalo-Simontaival
Moilanen-Rauhala-Puhakka

Parlett-Rantakari
Rouhiainen-Blood
Pärssinen-Kinnunen
Utunen

Hrachovina-Metsola