Pelaajahaaveilut 2021-22

Vaikka nyt on trendikästä tehdä kaikista senttereitä, en lähtisi Vanhatalosta sellaista koulimaan. Toinen, niin eilen katselin ex-tapparoiden soppareita ja Metsolalla taisi olla ensi kaudelle sopimus.

8 tykkäystä

Innalaa minä juuri tarkoitinkin, Konna tulee jos tulee mutta ilmankin pärjätään.
Innalan ainoa “puute” on se että ei ole rightin peluri

1 tykkäys

Pelaajahaaveiluina Rauhalaa yms nelosketjun jyrää, ei taida menestys näiden haaveilijoille maistua.

Kyllähän tuohon voisi ykkössentteriksi esimerkiksi Kontiolan ottaa, sekä Savinaisen ja Haapalan kotiin.

Niin no. Otolla on pari mestaruutta, yksi hopea, yksi pronssi ja nuorten mm-kulta.

Otolle on ainakin maistunut.

24 tykkäystä

Hiukan olen kuullut huhua, että Lahdesta päin ensikaudelle olisi tulossa yksi paluumuuttaja, hyökkääjä ja se ei ole Tanuksen Jonski. Joten epäilen, että se on tuo Waltteri Merelä… jotta tämä menisi vielä haaveiluketjun puolelle, niin olisihan se ihan hauskaa haaveilla näitä omia poikia kotiin vähän niinkuin pidemmänkin ajan takaa taas… :smile:

18 tykkäystä

Kenenköhän tilalle on suunniteltu? alaketjuihin olis omissa kirjoissa jo Tanus, Rauhala, Moilanen, Simontaival, Vanhatalo, Puhakka ja Henriksson…taitaa tulla taas ylimiehitystä tai sitten joku/jotkut lähtee pois.

1 tykkäys

Ei varmaan kenenkään tilalle, vaan tuomaan kilpailua…mutta aika monilta hyökkääjiltä, kuten mainitsemiltasi ja Smeijkalilta päättyy pahvi tähän kauteen Joten Merelähän saattaisi olla ihan potentiaalinen projektipelaaja/kotiutus Tapparaan. On kaiketi ihan hyvin vetänyt Lahdessa, aika nousujohteisesti itseasiassa kun aloin tuossa katsomaan statseja ja nuori kaveri vielä. (Siis jos tulija Merelä tosiaan olisi)

3 tykkäystä

Merelään liittyen, lähtikös meiltä samoja aikoja joku hyvä koutsi Lahteen? En sitten muista kuka, tais olla junnuista?

Arttu Lipsanen?

1 tykkäys

Innala on saanut ns.tökätä kiekot tyhjään maalin maailmanluokan sentterin ansiosta. Ennemmin Puustinen kuin Innala, koska Konna on liian hidas jne.

Kukahan mahtoi toissakaudella olla se maailmanluokan sentteri?

1 tykkäys

No aika hyvin pelasi EHT turnauksessakin ilman Konnaa, oli todella energinen ja haastoi vastustajaa jatkuvasti. Oli yksi Suomen parhaista pelaajista.

1 tykkäys

Mä voisin pitää vaikka kaikki tsekit, mutta varsinkin Mora ja Smejkal. Mutta taitaa noilla olla jo liput ostettuna ja laukut pakattuna kun kevät koittaa.

2 tykkäystä

Mun mielestä oli ihan kädetön ja ei juuri maalipaikoille päässyt ns.päätöntä surffaamista. Luukunottamatta viimeisen pelin viimeistä vaihtoaan, jossa syötti kemiläisen maalin.

Ja näin sitä voi katsoa asioita eri kantilta. :wink:
Mielipiteitähän nämä ovat, kaikki yhtä oikeita.

Vähän kuin Rauhalan Otto, tekee paljon asioita kentällä, miksi saa arvostusta Tapparassa, vaikka ei tulostaululla näy.

Tämän viikonlopun jälkeen hieman yllättäen toivon taas pelaajia.
Nimet yllättää. Mutta toivottavasti näitä vanhuksia saisi nähdä ensikaudella.

Haapala-Lajunen-Savinainen
Vittasmäki-Parlet

Syy, oon nähny nää joskus ottavan pitsan pois sieltä uunista. Vaikka väkisin. Ja pari ukkoo on katsonut että se pysyy siellä.

5 tykkäystä

Sinä kun siellä pukukoppikäytävällä pyörit niin samanlainen toive kun edellisen kauden jälkeen. Koita nyt udella niitä pakkihuhujakin :slight_smile:

5 tykkäystä

Minä haaveilen kyllä Morleya takaisin. Oli mestaruuskausien jälkeen paras ulkomaalaisvahvistus Tapparassa. Hänen liike ja pelinlukutaito on poikkeuksellista tähän sarjaan.

17 tykkäystä

Tämä onkin mielenkiintoinen juttu tämänkauden ja ensikauden puolustuksen rakentamisesta on ollut yllättävän vähän minkäänlaista huhua/ tietoa…no oikeastaan Vittasmäen tulo takaisin on ainoa, mutta se kaiketi kuului tuohon Khl-diiliin.

3 tykkäystä