Olen aina ihmetellyt tuota sanontaa, että pelaa jonkun liigan läpi. Mahtoi Gretzkyä, Lemiuxia ja vaikka nykyaikana Connor Mcdavidia turhauttaa, kun oli ekassa 5 pelissä pelanneet änärin läpi. Meni vähän ohi aiheen, mutta kuitenkin.. ![]()
![]()
Tervetuloa aikanaan takaisin, kun sen aika on. Nyt on hyvä sauma lähteä katsomaan, miltä kiekko näyttää muualla.
Krisun kannalta ihan mahtavaa. Kun eläkerahat on tienattu ulkomailla on aina tervetullut takaisin.
Kuusela tuli takaisin ja samoin teki Peltola.
Tanus on ollut hyvässä opissa ja ainakin minä nukun yöni hyvin luottaen paluuseen, kun kierros on tehty.
Jos Ajoie tippuu sarjaporrasta alemmaksi,niin onkohan sopimus vielä silloin sitova?
Ihan omassa päässä yhdistin Tanuksen tunteellisuuden Rauman pelin jälkeen johonkin jäähyväisajatukseen. Eli jos vaikka lähiaikoina on lähtö varmistunut, realisoitunut tai iskostunut, voi olla, että siinä ollut vähän lisätunnetta pinnassa. Tanus kuitenkin tappara henkeen ja vereen. Yksi syy, miksi on fanien suosikki ja lähtö kirpaisee. Toki ansaittu next step.
On officiaalia:
Millä pirulla nää virallistaa tämmösiä kesken kauden
Törkystä
Sveitsissä on tapana julkaista etukäteen heti kun nimi on paperissa, jottei paikalliset Kunnarit yms ehdi vuotaa niitä lehtiin.
Onko toki poikkeuksiakin, kuten Puhakka
Eikös Johansson tai joku julkistettu myös just viime viikolla?
Noh, olisin pitänyt Krisun vielä Tapparassa, mutta varmasti ihan hyvä tässä vaiheessa käydä tuolla Sveitsissä. Kyllä tuohon tilalle joku ihan pätevä pelaaja löydetään.
Niin ja julkaisevat, vaikka siirto olisi sarjan sisällä, joka on vähän hassua. Tämähän nyt ei oo niin paha, kun Krisu tulee Suomesta.
Mun mielestä toi on paljon terveempi tapa. Saa kurat sitten heti niskaan, jos esim. pudotuspeleissä säästelee. Eikä varmaan silloin kehtaa. Huhut on aina huhuja.
Oikeassa olet. Toki mielestäni on nimenomaa luonnollista uutisoida sarjan sisäiset siirrot. Nyt esim Ajoie ei kunnioittanut Suomen tyyliä odottaa kauden loppuun. Mutta mitäs pienistä.
Tulen seuraamaan Tausta suurella mielenkiinnolla ensikaudella