Huhu: Ilves-taustainen pelaaja Tapparaan 2018-19?

Vaikea sanoa, hieman varmaan riippuu tuosta viestin lähettäjästä.
Itse en varsinaista huhua ole myöskään kuullut, mutta kylläkin samantyylistä että “joukkue saattaa vielä vahvistua ennen kauden alkua”. Ei kuitenkaan riittävästi asiaa jotta kelpuuttaisin huhuksi. Vielä.

1 tykkäys

Strömberg Ipaan mutta kuka kumma meille?

1 tykkäys

Kaveri lähetti ja oli jostain facebookin syöveristä löytänyt ja kyseli multa oonko kuullut mitään.

Ilveksen entisistä ja sopimuksettomista pelaajista viimisen 5 vuoden ajalta löyty Amigo, Polak ja Hintz joita voisi vahvistuksiksi sanoa…se kuka Ilvekseen menee ei kauheasti kiinnosta ( kunhan ei Jutila tai Ojanen ole) :slight_smile:

7 tykkäystä

Amigo:DEL, Hintz: AHL, Polak: KHL 18 peliä viime kaudella. Ei oikeen tunnu Polak meidän hankinnalta.
Strömberg vois olla Ipaan… mutta onko “kova sopimus”? Mutta mitä sitten Tapparaan niin en kyllä keksi.
Määrityksellä kova sopimus pitäs tulla ihan jotain muuta kuin potentiaalinen A-junnu!

Itse en ole kuullut kenestäkään vähään aikaan. En oikein
sitten tiedä minkälaista pelaajaa tuohon tällähetkellä meidän
rosteriin haaveilla. Saas nähdä mitä tuleman pitää…

4 tykkäystä

Noi nimet kun tiputtaa pois niin toivon ettei tämä huhu toteudu.

2 tykkäystä

Milloin tuo oli kirjoitettu? Ihan lähiaikoina vai kuukausia sitten?

Kaveri yritti etsiä tuota, muttei löytänyt enään.

Alkoi syke nousta kun ensimmäisenä mieleen piirtyi Kantola ja Tyrväinen! Toivokaamme Kerästä.

5 tykkäystä

Keräsellä on sopimus Moran kanssa. Vaikea kyllä uskoa tätä huhua, paitsi ehkä Strömberg ja Ilves.

Just nyt on hyvä näin. Katotaan syssymmällä. Eiköhän Mikki & Co toimi samoin.

Joo, en itekkään usko tähän ja tuskin kaverikaan. Halusin vain kysyä että onko mitää perää koko asiassa. :smiley:

Eikös Keräsellä oo jo pelipaikka…
Huhu ei kuulosta uskottavalta. Tappara ei tarvi tähän väliin pelaajia.
Mutta määki kyl kuuli, että Römperi olis jäämässä Tampereelle

1 tykkäys

Olikos tämä Ylen juttu jo täällä jossakin…jos Mikki on lukenut
tuon ja päättänyt toimia :

1 tykkäys

Tulee mieleen, että voisiko tämä Ilves-pelaaja Tapparaan -huhu olla niinkin vanha, että koskisi Vittasmäkeä.

Pakisto nyt olisi sellainen, jota ehkä yhdellä miehellä voisi kauden mittaan vahvistaa.

*E: Toisaalta VMV pelasi Liigaa ennen siirtymistään

3 tykkäystä

Vuoden vaihteessa sitä voi vahvistaa, jos Utunen, Kukkonen ja Has ei riitä. Syksyllä pitää kunnolla kyseiset pelimiehet testata Liigassa tai muuten sopimukset ovat varsin typeriä.

3 tykkäystä

Hiukan lähtee lapasesta. Melkein voisin sanoa, että huhu ei pidä paikkaansa. Olen pahoillani.

15 tykkäystä

Hyvä niin.

1 tykkäys

Olen pahoillani, mutta haaveiluketju ei vieläkään ole muuttunut huhuiluketjuksi. Jos on valmis palstalle huhuviestinsä kirjoittamaan ja kerään siihen 20 viestiä perään, sille pitää myös tehdä erillinen aihe. Jos epäilee huhuaan, niin sitten pitää malttaa ja jättää kirjoittamatta.

Siirto-ongelmia, asia korjattu.

2 tykkäystä