Huhu: Jan-Mikael Järvinen Ässiin 2022-23?

Tietämättä mistä tämän kauden heikko pistesaldo johtuu, jos minun olisi pakko valita uusi “Malinen” (kiekollinen 3. sentteri) kaksikosta Kontiola ja JMJ, en olisi lainkaan varma että valitsisin Konnan.

Mixan näin viimeksi Mannheimissa ja oli todella hyvä.

1 tykkäys

Näin vahvoilla Tappara-laseillakin: se oli helkkarin kova ja hyvä myymään rikkeitä. Se joka muuta väittää ei kovin montaa peliä ole nähnyt.

13 tykkäystä

Etkö yhtään kummankaan tapauksessa jaa tuota filmausta? Itse olen varma, että jos molemmat pelaa Ipassa, niin tällä foorumilla niitä filmauksesta myös syytetään. Mun mielestäni molemmat korostaa rikkeitä. Ei ne mitään mylviviä sonneja ole. Niiden pelistä on kaikki vahvuudet pois, jos estämisiä ei niitä kohtaan pois oteta. Varsinkin joitain vuosia sitten täällä oli pakko filmata. Muuten ei koukkuja vihelletty. Nyt on aika OK linja. Vähän voisi vielä mailahäirinnän osalta kiristyä (täällä ollaan myös kohta tätä mieltä, kun Jukka “mailahäintä on fyysisen pelin osa-alue” Rautakorpi vaihtaa organisaatiota).

Tuskin kenelläkään täällä on vaikeuksia myöntää että JMJ korosti rikkeitä. Toisaalta hän oli Liigan parhaita luistelijoita, joten aika usein puolustava oli metrin jäljessä ja joutui rikkomaan.

Tappara käyttää liian vähän mailaa. Pekka Virran entisistä joukkueista mallia.

1 tykkäys

Entenkö olis tykännyt Miksasta, mutta kuten olen sanonut aikansa kutakin. Tapparan täytyy uusiutua ja luoda uusia “Miksoja”. Hieno Pelaaja ja Urheilija.

5 tykkäystä

JMJ taisi olla (ainakin jollain kaudella) koko Liigassa eniten joukkueelleen ylivoimia hankkinut pelaaja.

Haapalan ja JMJ:n touhuja nostettiin esiin jo vuosia sitten: Miksi Tappara ei rottaile ja filmaa?

2 tykkäystä

Toki jaan. Haapalan korostaminen pisti silmään jo U20 kisoissa. Mutta sitä en allekirjoita, että näitten kavereiden vahvuudet häviää jos rikkeitä ei vihelletä. Erittäin vahvoja kamppailijoita ja molemmilla niin hyvä pelikäsitys, että pärjäävät kunnossa ollessaan erittäin hyvin vaikka mentäis ns. vankilasäännöillä.

Ilmeisesti miestä ollaan uusimpien käänteiden mukaan viemässä Ässiin.

1 tykkäys

Joko uusi pelaaja tai jatkosopimus.

1 tykkäys

Miksa Järvinen🤔

Näin taitaa olla kun laittaa videossa äänet päälle.

1 tykkäys

Videossa on lause: “playoffeissa nostaa tasoaan”. Ei siis voi olla jatkosopimus. :rofl:

8 tykkäystä

Kävin lukemassa jatkoajan Ässät-osiota ja siellä ollaan varmoja et huomenna julkaistava sopimus on JMJ?

Järvinenhän se on.

13 tykkäystä

Tämä on joku deepfake, koska tuossahan on studio joka hehkuttaa Tapparaa.

Mielenkiintoinen valinta Mixalta. @Messi vai kuka sanoi että on iso persoona ja valmennuskemiat tärkeitä. Sattumalta tiedän että Kiveltä löytyy myös aika paljon hapokkaampaa kemiaa kun mitä TV-hommista olisi voinut päätellä.

4 tykkäystä

Kyllä Järvinen pystyy edelleen laadukkaasti pelaamaan Liigassa. Mutta ei noita joukkueita varmaan kovin pitkäksi jonoksi asti ollut tarjolla. Mielenkiintoista nähdä miten Miksan pedanttius ja porilainen hulluus kohtaavat.

1 tykkäys

Aikamoista ( osa takavuosien) seppää tulee joka joukkueeseen. Mielenkiinnolla odotan minkälaisia vonkaleita Tampereelle saadaan :thinking:

Eläkevakuutusyhtiö vai mistä nyt puhutaan?

6 tykkäystä

On syytä uskoa, että huominen Ässien julkistus on JMJ, joten siirsin liudan viestejä yleishuhuista tänne.

On kyllä todella vaikea kuvitella Järvistä patapaidassa. Menisi nyt edes johonkin tyylikkääseen seuraan. :roll_eyes: