Huhu: Jan-Mikael Järvinen Ilvekseen 2021-22?

Ilvesfoorumilla paljon keskustelua kirvoittanut huhu. Onko meidän palstalla tietoa tämän paikkansapitävyydestä?

Jopas se olisi jotakin, jos tää toteutuisi :smiley: Siitä on puhetta riittänyt kauan ja hartaasti.
Jotenkin en haluaisi nähdä Miksaa muualla kuin Tapparassa, mutta toisaalta rehellisyyden nimissä JMJ ei oikein omiin lempipelaajiin koskaan kuulunut. Voittaja, hyvä pelaaja, kyllä, mutta jotenkin aina sellainen viimeinen silaus puuttuu. Jotenkin en näe, että Tapparalla olisi tarjota niin solidi ja selkeä rooli esim. keskikaistalla tai laiturina, johon JMJ tarttuisi. Luonnollinen tapa pelata tukee mielestäni JMJ:llä enemmän sentterin roolia kuin laituria, koska laituriksi laukaus ja sen uhka ovat kyllä auttamatta liian heikot ja toisaalta fyysiset ominaisuudet eivät myöskään nosta miestä aivan maalin eteen.

En ole kuullut tästä mitään, mutta ainakin Tapparaan huhutut pelaajat ovat sellaisia, että vaikea nähdä, mihin rooliin Miksa voisi meille tulla.

3 tykkäystä

En usko tähän tippaakaan, mutta toisaalta kyllä se minulle käy, jos tämän muutaman kauden raikkauden jälkeen naapuri hoitaa Tapparan jyppiytymisen. Löytyisiköhän Konnan ja JMJ:n kavereiksi vielä EJ, Jasu, Kaksonen, Luce, Palola ja kumppanit?

14 tykkäystä

Itse en myöskään tähän huhuun usko. Toisaalta on Ilveksen kasvatteja, joten miksipäs ei. Toivon, että JMJ jatkaisi ulkomailla.

Saatan tehdä poikkeuksen, mutta mulle kelpaisi JMJ Tapparaan takaisin ihan milloin vain. Tai no ei ehkä enää muutaman vuoden päästä, mutta kuitenkin. Jos katsoo tämän kauden ylivoimaa niin minulle ainakin kelpaisi 2 yv:lle Miksa pyörittämään. Toisaalta ensi kaudella siihen on Levtchiä ja Tanustakin.

Lisäksi olen ymmärtänyt, että kyseessä on hyvin urheilullinen kaveri ja esimerkillään johtaa joukkuetta. Ollut suuressa osassa Tapparan 2010-luvun dynastiaa. Toisaalta siihenkin rooliin (esimerkin näyttäjä) on ensi kaudella muitakin pelaajia.

Mitä koitan sanoa on se, että haluaisin JMJ:n Tapparassa vielä nähdä, mutta oikeaa roolia on hyvin vaikea löytää. Vielä, kun lisätään ensi kaudelle huhutut hankinnat, niin en ikävä kyllä usko Miksan Tapparassa ainakaan pelaavan.

Ja se harmittaa, harmittaa enemmän kuin Kontiolan pelaaminen muissa seuroissa.

Tätä en toivo itsekään. 1-2 pelaajaa lisää ensi kaudelle näitä, on riittävästi.

2 tykkäystä

Muistaakseni huhu meni näin: JMJ pelaa Ilveksessä, jos tulee Liigaan.

Voisin kuvitella, että Miksalla riittää kysyntää Keski-Euroopassa ja ei tarvitse katsoa vaihtoehto B:tä.

1 tykkäys

Tiedettiinhän Ilvesfoorumilla joskus aikanaan, että JMJ ja Tapola ovat verivihollisia (ja siksi JMJ oli vaihtamassa päätyä kesken sopimuksen). Siihen suhteutettuna loogista, että menee naapuriin.

8 tykkäystä

Lätty tipahtaa niin pehmeesti teipistä teippiin, että aina on tilaa “mun Tapparassa”. Eli toivottavasti ei mee naapuriin. Ja siellähän on jo tehty hankinta tähän pelaajatyyppiin sopien, ilmeisesti.

2 tykkäystä

Itse olen kuullut huhua, että Miksa menisi Kerhoon.
Eikö Ilveksellä ole jo sentterien paikat täynnä? Kontiola, Virtanen, Mäntykivi, Saarela, Mieho ja Joni Ikonen. Lisäksi vahvoissa huhuissa on ollut Joona Koppasen paluu.

JMJ mahtuu aina minun Tapparaani. Tuntuu olevan persoonana tykätty joukkueen sisällä, kasvanut pelaajana Tapparan menestyskausien aikana alkaen kaudesta 12-13 ja erittäin taitava pelaaja, jonka luovuus tuo aina hyökkäyspäähän jännitettävää.

Jos menee johonkin muuhun liigaseuraan, niin pidän sitä jonkinasteisena epäonnistumisena Tapparalta. Harvoin tulee näin vahvasti tunnettua jotain pelaajaa kohtaan, mutta kyllä Miksa on itsellä Peltolan tavoin ‘omia poikia’. Haapala tietenkin kanssa.

6 tykkäystä

Tapparaan takaisin kiitos. Ainut Sentteri huhu Tapparaan on Platzer ja paaaaljon mielummin Järvisen ottaisin. Kirpaisee enemmän kuin Kontiola Ilveksen paidassa.

6 tykkäystä

Mulle henk.koht. olisi aika kirpaiseva uutinen jos pelaisi Suomessa missään muualla kuin Tapparassa. Olen odotellut palaamista Meidän Kotiin.

1 tykkäys

Kappas, yksi kestohuhuista on jälleen palannut. Onko Tillu voittanut Eurolotossa, kun Ilveksen ykkös- ja kakkossentterit ovat ensi kaudella Kontiola ja Järvinen. :smirk:

2 tykkäystä

Sinänsä tämä ei yllättäisi. Varmaan aiemminkin ollut kysyntää, mutta toiminnan taso ja laatu ei ole näitä Ilveksen 87-88-ikäluokan pelaajia houkutellut. Kun naapurissa tehty hommat 100 kertaa paremmin. Ja pirulauta maksaneetkin paremmin. Nyt siellä on näitä saatu parempaan kuosiin. Ja sukulaissuhteet ovat myös yksi tekijä.

Mutta jos tosi kaukaisesti taas ajattelee niin JMJ ja Myrrän pystykiekko ei ihan kuulosta match made in heaven -liitolta.

Kontilla ja Järvinen Ilveksen senttereinä?
Muut sentterit onkin sitten vissiin maila/lounari palkalla.

5 tykkäystä

Ei Järvinen nyt niin kallis ole, etteikö Ipalla olisi varaa.

Roolia Tapparaan on tosiaan vaikeaa löytää. On yksi liigan huonoimpia aloittajia senttereistä, joten muiden pitää paikata tuota osa-aluetta aika paljon. Ja jos Platzerkin tulee, joka on alle 50% aloittaja… Tapparalla on muutenkin huhujen mukaan kärkiketjujen paikat täynnä yhtä sentteriä lukuun ottamatta. Pelintekijälle ei myöskään ole tarvetta. Ipalla on paljon enemmän käyttöä Järviselle.

Mä toivon että tämä huhu ei toteudu.

Jos tämä toteutuisi niin olen satavarma että mun pokeri ei pidä siinä vaiheessa, kun kesken paikallispelin takaa kajahtaa: “Järvinen, sukella”. :joy: :joy: :joy:
Olen nimittäin täysin varma että näin tulee tapahtumaan jos huhu toteutuu.

12 tykkäystä

Onkos Järvisellä Tampereelle mitään muita siteitä kuin mahdollinen ens kauden seura? Prismassa kalevassa pyöri tälläviikolla :sweat_smile:

Isänsä on Ilves Ry:ssä valmennuspäällikkö.

On. Vakituinen asunto.

10 tykkäystä

Tampereelta kotoisin, se sinänsä jo varmaan ihan hyvä syy. :blush:

8 tykkäystä