Huhu: Jani Lajunen Tapparaan 2021-22?

Ei ainakaan jatka Luganossa.

22 tykkäystä

Täällä on seuran tiedote: https://hclugano.ch/2021/04/28/giocatori-in-partenza/
Tähän EP linkittää.

1 tykkäys

Edellinen peli ja samalla Luganon tämän kauden viimeinen Sveitsin Liigassa ollut 21.4. Tuo ei ainakaan poissulje mahdollisuutta enkä ihan tarkalleen muista siirsikö keväällä 2017 tukikohdan pk-seudulle.

Olisit menny ravistelemaan hartoista ja tivaamaan, että ”OOTKO SÄÄ LAJUSEN JANI?”

Olis kyllä voinut tulla poikittaista takas.

Vai liikkuuko lätkäjätkät enää nykyään kaupungilla lätkämailan kanssa ylipäätään?

Itse huhuun: Aika mixed feelings noin niinkuin pelitavallisista syistä. Vai olisko se ensi kaudella aika unohtaa harhapolut ja paluu träppiin, once more with a feeling?

6 tykkäystä

Helsingistä Jani on kotosin. Itse bongasin hänet Haukilahden ääsmarketissa joskus, olisiko ollut juuri 2017 kesällä. Mutta sen tarkemmin en asuinpaikkaa tiedä.

2 tykkäystä

Jos ei ollut kasvoilla maskia —> Tapparaan tuhoamaan jääkiekon lisäksi ihmiskunnan.

Jos kasvomaski —> Ilvekseen soittelemaan nopeita rytmejä ja kehittämään suomalaisen huippujääkiekon lisäksi täydellisen koronarokotteen lisäksi lääkkeen niin syöpään kuin nälän hätäänkin.

12 tykkäystä

Kyllä tässä huhussa taitaa jotain perää olla. Ainakin keskustelua on käyty pelaajan ja seuran kesken, jos olen asioita oikein tulkinnut.

41 tykkäystä

Ei taatusti olisi.
Lajusen Jani on oikein mukava mies.

Toivon todella hartaasti tämän huhun toteutumista ja luulen että niin tekee myös @spongebob .:laughing::laughing:

4 tykkäystä

Muistan kun edeltävällä palstalla huhu Lajusen siirrosta tuli julki keväällä 2015. Parinkymmenen pinnan mies SHL:stä, mutta monet näkivät heti, että tässä on se The Palanen, jolla aletaan louhia. Nyt on ikää kuusi vuotta enemmän, mutta edelleen sellainen johtava elementti, joka tuo pakettiin enemmän kuin tehopisteet. Ei siis mikään varsinainen ”samettikäsi” -luokan ykkössentteri.

6 tykkäystä

Olisi kyllä loistava hankinta. Pelaajana parhaassa iässä, paljon kokenut ja nähnyt eri paikkoja+ tietää mitä voittaminen vaatii.

9 tykkäystä

Boldaus omaa tuotantoa. Eikä siis vain pelkästään tiedä vaan tekee ja vaatii itse niitä voittavia juttuja.

6 tykkäystä

Minä todellakin toivon, että tämä huhu toteutuisi, tässä olisi se kauan kaivattu The sentteri vaikka vähän pidemmäksi aikaa :laughing:

5 tykkäystä

@Donizimo “vahvisti” jo Morleyn (äitimuori äityi Tapparaa seuraamaan), onko Lajusen suvun someliikehdinnästä havaintoja?

Aika kovahan se olisi keskikaista Lajusella, Morleyllä, Virralla ja Rauhalalla.

8 tykkäystä

Tuskin toteutuu 3/3 näistä Platzer, Morley ja Lajunen. Jotenkin pidän todennäköisimpänä Paltzer+Lajunen komboa.

2 tykkäystä

Tossa olis roolituksetkin 1-4 ketjun välillä aika lailla ideaalit senttereiden potentiaaliin nähden.

Hyvä pelaaja mutta Tapparassa ihan liikaa muutenkin “hitaita” pelaajia. Toivottavasti tulevat sentterit olisi jalkavampia ja pelinopeempia

5 tykkäystä

Kuin omalta näppikseltä. En nyt mieltäni pahota, mutta vähän arveluttaa.

Ethän vaan sano Morleytä hitaaksi?

En. Lajuseen verrattuna aika vikkeläkinttunen kynäilijä

Jani Lajunen siirtyy kahden vuoden sopimuksella Ruotsin Örebrohon.

https://www.orebrohockey.se/article/z34jakowt-3afc1/valkommen-jani-lajunen

1 tykkäys