Avataan nyt tälle ketju, kuten protokollaan kuuluu.
Pelaajakortti:
Alkuperäinen huhu:
Myös @Lusikkamies komppaa:
Avataan nyt tälle ketju, kuten protokollaan kuuluu.
Pelaajakortti:
Alkuperäinen huhu:
Myös @Lusikkamies komppaa:
Mistä on tullut tietoa että Oskari Manninen olisi tänne tulossa. Omaan silmään ei ole koskaan säväyttänyt.
Jatkoajan keskustelupalstalla oli joku aika sitten.
Tuli jotenkin Mannisesta mieleen ettei Tuulola jatkaisi Tapparassa ens kaudella. Ei ole mitään faktaa
Tai Jürgens > Manninen
Täytyy kyllä sanoa ettei herätä minkäänlaista mielenkiintoa. Jotenkin vaikea uskoa tähän hakuun vai onko Tuomenoksa unohtanut ettei ole SaiPassa.
Itse GM:nä en kyllä vaihtaisi Tuulolaa tai Jurgensiä Manniseen jos molemmat olisi mahdollista pitää.
Pientä huhua on kuulunut, että Jurgens palaisi ensi kaudeksi kotiin (Hifk).
Olisi kyllä erikoinen haku tämä Manninen, itse en tällaisesta ole kuullut.
Keväthän tässä lähestyy kovaa vauhtia ja tällä viikolla alkaa valo lisääntyä, niin olisiko Oskari ja Sakari mennyt sekaisin?
Kyllä se painokone Tampereella voi molemmat sinne selkämykseen painattaa.
Etuliitteillä “O.” ja “S.”
Niin onhan noissa nimissä vain kahden kirjaimen ero, joten ihan mahdollista.
Muuten mitä huhuun tulee, niin aika samat fiilikset mitä muilla ylempänä. Ei oikeen herätä mielenkiintoa ja hiukan omituinen haku ensi kaudeksi. Viime peleissä tipahtanut jopa Kookoon 7. puolustajaksi…
Liiga-tasolle ihan solidi puolustava puolustaja. Jos ei liikaa makseta eikä liian suurta roolia kaavailla, niin ihan tykkään tästä hausta. Paineli muistaakseni pari kautta sitten aika hyvällä +/-tilastolla KooKoossa, mutta saattoipa olla suonenvetokin. Taitaa olla kuitenkin viidettä kautta putkeen kapteenistossa - kai se jotain hyvää kertoo pelaajasta.
On myös lähimenneisyydessä valittu EHT:lle.
Kaipa Manninen Jurgensin paikan juuri ja juuri täyttää, varsinkin kun Jurgensilta on jäänyt se seuraava steppi ottamatta urallaan. Mannisella ikää on tosin jo 31v, eli tuskin uralla enää eteenpäin menee.
Jyrkenssi on nimenomaan parantanut viimevuodesta mielestäni hienosti.
Sori oftopikki
Mielestäni Casimir Jürgens pitäisi pitää, koska pelikin on parantunut ja paranee, kun on toipunut loukkaantumisesta täyteen kuntoon. Pitkä prosessi alla.
Toki voihan Jurgens itsekin haluta uusia kuvioita.
Pitäisin itsekin Jurgensin, mutta huhuthan vievät pois. Jurgens oli myös Eht-pelaaja vielä Pelsu aikana.
Manninen olisi aika luonnollinen korvaaja samaan rooliin. Ei taida liigasta kovin paljon parempia olla tarjolla, jos unohtaa tähtipakit ja niiden palkkatason.
Ei säväytä sinunkaan tietämyksesi.
Taidan olla ensimmäinen, joka on vahvasti Mannisen kannalla.
Itse olin ensin hyvinkin skeptinen mutta kun lueskeli Jatkoaikaa missä KooKoo-fanit selkeästi jäävät miestä kaipaamaan niin fiilis parani. Tämä kausi on mennyt vihkoon koko jengillä mutta tosiaan viime kaudelta ihan kelpo näyttö tuo tehotilaston ykköspaikka.