Tämä nyt olikin jo yleisessä tiedossa.
MTV Urheilun saamien tietojen mukaan Simontaival jatkaa uraansa KalPassa. Samaan suuntaan Tapparasta on matkalla myös keskushyökkääjä Jarkko Malinen.
Tämä nyt olikin jo yleisessä tiedossa.
MTV Urheilun saamien tietojen mukaan Simontaival jatkaa uraansa KalPassa. Samaan suuntaan Tapparasta on matkalla myös keskushyökkääjä Jarkko Malinen.
Ymmärrän hyvin tuon Jaken päätöksen. Hänen vanhempansa muuttivat muutama vuosi sitten Jankasta Kuopioon ja Jakke myös halunnee, että lasten pappa ja mamma ovat lähellä. Minulle ainakin on tullut sellainen kuva, että hän on hyvin perhekeskeinen kaveri.
Tappara taitaa olla kyl Malisen osalta nähty. Ei hän saa itsestä kaikkea irti eikä kyl enää olis ollu 1 tai 2 sentteri
Savon Sanomien mukaan Malinen ei pelaisi KalPassa ensi kaudella.
SS on lähtökohtaisesti KalPan suhteen luotettavin lähde.
Mitäs jos jatkaakin meillä?
Mielellään ei… Tässä kohtaa voidaan parantaa joukkuetta. Meillä on jo Rauhala.
Eikö tässä voisi käyttää sellaista NHL tyylistä treidiä, että Jakke menee ikäänkuin samassa kaupassa Kassun kanssa Kuopioon vaihdossa vaikka Hannu Kapasen maalaamaan tauluun Puijon mäkitornista?
Olis molemminpuolinen win win tämä!
Ja jos keskushyökkääjät uhkaavat loppua rosterista kesken, niin ainahan sinne alempien ketjujen tasapainottaviin rooleihin voi nostaa paikkaajiksi vaikka vilkkukartioita, jotka sentään näkyisivät kentällä jotenkin!
Malinen EI mene KalPaan.
Kai se sitten Jypiin menee jos Kuopion suunnille meinaa muuttaa? Ihan vaan yritän päätellä, en tiedä.
Lisäksi @DrKossu tuli uutistornadolla paikalle ja on ilmeisesti Jypin asioista erityisemmin perillä.
Malinen ei kyllä JYPiin ole tulossa ainakaan minun kuulemani mukaan, taitaa siirtyä sellainen ~120km Jyväskylästä “etelämmäksi”.
No se on sitten toiseksi loogisin paikka, tuleehan siinä työmatkaa Puijolta 160 km.
Pelsut?
Riittääkö Jakella ikä Jukureihin, nuori mies kuitenkin muihin huhuttuihin verrattuna?
Mitäs jos jääkiekko loppuu Maliselta?
Ei nyt varsinainen huhu, mutta mahdollisesti Malisen oloinen kaiffari bongattu KalPa-logoilla varustetun Volkkarin ratista Tampereen Holvastissa. Auto on nähty samalla suunnalla myös viikko tms. sitten, joten tuskin on vahingossa täällä päin pyörinyt.
Kuskin henkilöllisyyttä on varmaksi vaikea sanoa, kun oli lippis päässä ja aurinkolasit silmillä. Partaa ainakin löytyi. Tietysti kyseessä saattoi erittäin hyvinkin olla vaikkapa Tampereella kesää viettävä Jesper Mattila, joka KalPa-VW:llä muutenkin huristelee. Aapeli Räsäseltä ei vaikuttanut.
Aapelilla ei naamassa kasva kuin kulmakarvat
Malinen voisi meillä alemmissa ketjuissa jatkaa JOS hinta kohdallaan. Pelaajan kannalta toivoisin vaihdosta isompaa roolia ja sukulaisten luo.
Mä toivoisin sopparia sellaiseen porukkaan missä olisi edes mahdollisuus tavoitella mestaruutta.
Mä vähän luulen, että sellaiseen porukkaan ei ole enää mahdollisuuksia päästä.
Eipä Mattilalla taida partaa myöskään olla.