Huhu: Jere Karjalainen Jokereihin 2020-21?

Pukukoppikäytäviltä hämmentävän aikaisin on huhu korviini kantautunut, että Jere Karjalainen jatkaisi pitkän Tappara-jaksonsa jälkeen eteenpäin urallaan…aika loogista tämä kehitys olisi, mutta saas nähdä kuinka pitää paikkansa. Itse henkilökohtaisesti toivoisin Karjalaisen vielä jatkavan Tapparassa.

Tältä istumalta en usko tähän huhuun, mutta jos toteutuu niin pirusti Jerelle onnea!

1 tykkäys

Ite oon kuullu Hifkistä, mutta ehkä viestintuoja on ymmärtänyt väärin.

Täällä sama. Muutamasta eri lähteestä tuo Hifki kuultuna. Jos näistä kahdesta saa valita niin Jokerit ehdottomasti!

10 tykkäystä

Niin tai näin, jos lähtee pääkaupunkiseudulle, toivottelen kovasti tsemppiä. Karjalaiselle toivoisi ehjää pidempää jaksoa ny alkuun Tapparassa ja sitten mahdollisesti muualla. Huhun toteutuessa myös lopulta ensi kaudella ymmärrettäisiin, kuinka tärkeä palanen Karjalainen on Tapparaa ollut. Nautitaan vielä, kun varmuudella voidaan.

13 tykkäystä

Mun ääni menee jokereille.
Tai siis Jere oli itse puhunut kaverilleni, että jokerit on antanut tarjouksen. Ainakaan sillon ei vielä ollu kirjoittanut.

2 tykkäystä

Jerehän on syntynyt Helsingissä ja Jokeri taustaa on reilustu, niin kotiihan Jere palaisi.

Saattaisi olla, että jopa kannattaisi uskoa.

1 tykkäys

Miksi? Parhaalla kaudella Liigassa tehnyt 34p. Toki tämä kausi on hyvä ollu tähän asti. Ei kyllä pitäisi olla mitään asiaa muutako neloskenttää Jokereihin.

1 tykkäys

Et ilmeisesti ole nähnyt Jereltä montaa peliä?

4 tykkäystä

Noinkohan on Helsinki toipunut Grande Catastrophesta? Jeren siirtyminen IFK:hon olisi niin sanottu väärä vaihto.

Sinänsä olisi jännä siirto, kyllähän mies peliaikaa meillä saa eikä näytöt nyt niin erikoiset ole olleet. Maksimaalinen potentiaali tosin vielä ulosmittaamatta rikkonaisten kausien takia. Koti-ikävä on tietysti aina hyvä syy.

5 tykkäystä

Sinäkö näät Jeren Jokereihin kahteen ensimmäiseen kenttään, kun ei Tapparaan mahdu edes niihin kenttiin.

3 tykkäystä

Onko täällä joku maininnut, että sopimukseen kirjattu pelipaikka kahteen ekaan ketjuun?

1 tykkäys

Älä ny sääkin lähde tolle linjalle.
Jere Karjalainen on ollut Tapparan salainen ase.
Jos olisi saanut pelata terveenä pari viime kautta, pisteitä olisi tullut saavikaupalla enemmän.

4 tykkäystä

Karjalainen taitaa olla Liigan aliarvostetuimpia pelaajia. Sattuu ja syvälle nähdä Jere muussa kuin Tapparan paidassa. Mutta on kyllä ansainnutkin päästä paremmille rahoille.

5 tykkäystä

Ensimmäisessä viestissä viittasin aika hyvin mihin Jerellä voisi asiaa olla.

2 tykkäystä

Aleksi Halme hyökkäsi viime ottelussa Jokerien kolmosketjussa. Toki nimenäkin huimasti Jeren edellä.

Edit. ja kakkosketjussa Henri Ikonen. Karjalainen on älyttömän monipuolinen. Unista tässä vaiheessa heitellä edes moista. Toivottavasti saa hyvän sopimuksen Jokereihin, jos Tapparassa ei jatka.

2 tykkäystä

Varmasti. Lisäsinkin viestiini maininnan rikkonaisista kausista. Harvoin tuossa iässä vaan enää potentiaalin perässä palkataan.

3 tykkäystä

Loppu peleissä nimilista on omasta mielestä siellä kovempi, kun rosteria katsoo. No toivottavasti saa näyttää, jos pääsee. Kyllä olen Karjalaista useammin vuoden seurannut usko pois :wink:

Silti veikkaan toista Stadi seuraa seuraavaksi osoitteeksi.

1 tykkäys

No toivottavasti et kovin tarkkaan ole seurannut, jos ainoa asia Jerestä on paras kausi pisteiden valossa. :relaxed: Stadin punaisiin varmaan joo, voisi saada paikan jopa kolmosketjussa.

3 tykkäystä