Huhu: Jere Karjalainen Jokereihin 2020-21?

No todistajia löytyy kyllä. Sä ilmeisesti olet nähnyt jonkun sopimuspaperin Jokereihin kun jaksat vääntää🤔

2 tykkäystä

Ei tämän topiikin kamaa, mutta Kemiläinen.

1 tykkäys

Kyllähän tuo fiksu liike Karjalaiselta on, jos kysynnän lisäksi löytyy itseltä seikkailumieltä. Jokereista palkat taitaa tippua säännöllisesti ja luotettavasti, mutta verotuksen takia Venäjällä jää paremmin käteen.

1 tykkäys

Sanotaanko näin, että uskon lähdettäni edelleen…

Eipä siinä mitään. Kirjoitinkin että jokainen uskoo tai on uskomatta. Leikitään asialla toisinpäin. Paljonko maksat jos pelaa muualla kuin Jokereissa? Jere lupas sen 100 kiloo. Löytyy todistajana myös eräs toinen Tappara pelaaja. No keväällä/kesällä se nähdään missä pelaa. Mua ei todellakaan haittaa jos pelaa Jokereissa, sen verran köyhä kun oon.:wink:

Tuskin sitä sataatonnia näät, vaikka Jokereissa vetäisikin. Aattelin vain varoittaa, ettet kauheesti sitten pety :grin:

15 tykkäystä

No en varmasti, se on selvä. Mutta sen verran juteltiin siinä kaikenlaista asiaan liittyen että ei mulla oo kauheesti aihetta epäillä Jeren sanomisia. Keväällä/kesällä sit nähdään missä pelaa. Mä oon vakuuttunut että ei pelaa Jokereissa.

2 tykkäystä

Jos olet rehellinen ja tämä pitää paikkansa niin Jere on puhunut ihmisille risteilyllä ristiin :smiley:
Jokerit ja HIFK voi kyllä ampua alas minunkin kuulemani mukaan.

No ei mulla oo mitään syytä tänne kirjoittaa mitään päästäni keksimiä juttuja. Kirjoitin vain mitä Jere mulle sanoi. Voi sitten olla että on puhunut ristiin yhtä ja toista. Vakuuttava oli ainakin puheissaan. Aika näyttää mikä sitten on totta ja mikä ei.

Lopettakaa jo vänkääminen. Eiköhän se kauden jälkeen selviä mihin menee. Sitä odotellessa voisi olla hyvä ottaa kolmas mestaruus Tapparassa, eiks juu?

25 tykkäystä

Kuulin huhua että Jereä naurattaa kun lukee tämän päivän antia tähän ketjuun.

18 tykkäystä

Ei mene Jere Jokereihin. Venäjälle voi mennä jos saa tarjouksia. Veikkaisin Sveitsi/Ruotsi osastoa

No joo eihän Jere mihinkään voi mennä pelaamaan omalla yksipuolisella päätöksellä, edes Sveitsiin tai Ruotsiin.