Sitten vaan salapoliisitehtäviin ja tarkkaileen alkaako jotkut Smejkalin tutut seuraamaan Tapparaa somessa.
Tietääkös kukaan tästä pelaajasta mitään? Onko enemmän sentteri, vai laituri kuka pystyy pelaamaan keskellä. Onko pelintekijä, vai viimeistelijä, käyttääkö kokoonsa hyödyksi ja olisi voimahyökkääjä? Ihan mitä vaan tästä pelaajasta tietoa.
Kuulemma erittäin vahva pelaaja, ja pelannut laituria.
Kyllähän tää kaveri olisi ainakin Elite Prospects scouttauksen perusteella kova haku liigaan.
Junnuna käynyt pohjois-amerikassa ja viime kaudella oikein mukavat pisteet Tsekin liigassa, yli piste per peli.
Eikös se tehnyt viime kaudella 47 peliin 31 pistettä? Ja on myös miesten tasolla vasta ensimmäinen onnistunut kausi pisteiden valossa.
Aivan, mitähän mä taas olin lukevinani…
Juu, jäähyt olikin 51
Mutta siitä huolimatta kelpaisi mulle.
Vaikuttaisi Tsekkiläiseltä voimahyökkääjältä. Toivottavasti jalka riittää Liigaan.
Pari videota WHL-ajalta. Ensimmäisessä kyynerpäätaklaus, josta joutuu maksamaan hintaa ja toisessa tappelu, kun omajoukkue tekee maalin ja pakki roikkuu Jirin mailassa.
Smejkal lähdössä ulkomaille. Mihin mahtaa mennä.
Yli kolmen vuoden ajan Praha-seuralla hyökkääjä Jiří Smejkal jättää myös hyvästit. Saalistava jääkiekkoilija on menossa kohti ulkomaista sitoutumista. "Hänellä oli hyvä kausi, hän on nuori ja tuottava, joten hän päätti kokeilla sitä ulkomailla. Kiitämme häntä erinomaisesta työstä, jota hän teki täällä. Uskomme, että kun hän päättää palata, Sparta on hänen klubinsa ", Ton myöntää.
Nuori mainittu. Käännöskoneella käännetty. Kääntökoneen mukaan Smejkal myös itse kertoo lähtevänsä ulkomaille. Alkuperäinen tieto “Sparta on Air” -ohjelmasta. Kirjoitettu juttu täältä:
Onkos tämä nyt sama Smejkal, joka löytyy liigan sivuilta:
Näitä pitäisi avata vähän. Tuossa lukee Smejkal ja Tappara, sen verran osaan lukea. Huhu? Puolivarmistus? Muutoin tämä maistuu vähän sokealta linkiltä.
Kun lähdet ketjun alkupäästä liikkeelle, ei montaa viestiä tarvitse rullata, että asiaa käsitellään.
Tuossa sanotaan että sentteri. Ettei vain kuitenkin olisi vasemmannpuolen laituri?
Vapaasti kääntäen: “Ensi kaudella eivät valitettavasti S:ään [Spartan paidassa on iso s-kirjain] enää pukeudu Jiři Smejkal (Tappara) ja Jeremie Blain (Hradec).”
Eliteprospectsissa pelipaikaksi merkitty vasen laituri/sentteri.
Voidaan sanoa että tervetuloa.
Itse kun mainitsin joku aika sitten kolmesta sopparista kassakaapissa, niin jutut oli että ulkomailta nämä kaikki ja kaksi hyökkääjää. Tuntomerkkeinä pystyy pelaamaan keskellä ja laidassa.
Jos tätä Tsekeissä huhutaan niin eiköhän tässä sitten ole toinen.
Jaa se oli pelannut jo joskus liigaaseuraa vastaan
Nyt alkaa olemaan aika varma homma, tulisiko jo huomenna vahvistus ja samalla voisi Jugin julkaista.
Mitä sanoo Sjl siirtolista, aivan pimeenä koko lista 2020 koskien
Kysyin kommenttikentässä ja sanoivat että on varma tapaus.
Saalistava jääkiekkoilija, kuulostaa HIFK:n brändiin sopivalta.