Huhu: Jonatan Tanus Ilvekseen tai Pelicansiin 2019-20?

Puhuinkin nyt Tuuresta :joy:

5 tykkäystä

Olis kyllä aika outoa jos J. Tanus tosiaan ilvekseen menis.

1 tykkäys

Tanusta on huhuttu myös vahvasti Pelicansiin seuraaviksi kausiksi.

Vaikka olen kuullut tuota Ilves vaihtoehtoa myös, niin itseasiassa Ville Niemisen Pelicans tuntuisi jotenkin loogisemmalta vaihtoehdolta Tanuksen vanhemmalle painokselle. Olisi oikeastaan parempi näin Tapparan miehenä tälleen päin tämä.

4 tykkäystä

Jonski Pelsuun, ei mainita sopparin pituutta. Siinä tärkeimmät.

7 tykkäystä

Ei tule tämä yllätyksenä…ihan hyvä hankinta Pelicansilta, mikäli tämä toteutuu.

1 tykkäys

Ihan hyvä ja laadukas peruspelaaja. Ei kyllä noussut mitenkään esiin ainakaan Ilves-SaiPa-sarjassa.

1 tykkäys

Oli se kuitenkin SaiPan paras pistemies Ilvestä vastaan, kolmeen peliin 1+3. Veikkaisin et Niemisen Pelicans sopii hyvin Jonskille.

Mitenkäs nyt suu pannaan? Eikö se ollu jollekkin joku veikka tästä minun kanssa?

5 tykkäystä

Joo, pisteiden valossa. Mutta ei pelillisesti kauheasti erottunut.

Ensi kausi voi taas olla “toisen kauden kirouksen” jälkeen uusi edistysaskel… Oiva hankinta Lahteen.

Noniin @tappawafanfoeva. Profiilikuvaa vaihtoon!

3 tykkäystä

Eipäs hoppuilla. Odotellaan virallista tiedotetta…

@Messi voi kyllä jo katsoa minulle uuden profiilikuvan valmiiksi, jos haluaa. Kyllä pahasti näyttää siltä että olin väärässä.

Et sinä ollut väärässä vaan sinun lähteet olivat. Minun lähteeni oli 110 varma saletti.

1 tykkäys

Pelicanssiin meni kahden vuoden sopimuksella.

Hienoa että Tanus Lahteen (ja sieltä aikanaan takaisin kotiin?) eikä naapuriin. Vielä kun muualle kuin ipaan niin hyvä tulee.

1 tykkäys

Mies lupaa :arrow_right: mies tekee. Niin sen on mentävä. Reiluna heppuna annan @Messi:lle viikon aikaa löytää joku irstaampi kuva Tuuresta, jos hän näkee sen tarpeelliseksi. Jos ei niin näillä mennään seuraava kk.:muscle:

5 tykkäystä

MInusta tuo on oikein hieno kuva. Mennään tuolla.

1 tykkäys

Ketju suljettiin ajastetusti 25 tunnin kuluttua. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.