Jatkoajan Ässät-osiossa varsin vahvan tuntuista huhua siitä, että Jonathan Davidsson olisi siirtymässä Poriin ensi kaudeksi.
Edit: Poistin lainauksen, sillä siinä mainitaan Davidssonin naisystävän nimi. Linkin takaa löytyy aiemmin lainattu viesti edelleen.
Harmi homma, jos toteutuu. Mielelläni olisin nähnyt, miten homma olisi Tapparassa lähtenyt rullaamaan kauden alusta lähtien, mieluiten velipojan rinnalla, vaikka valmennus vaihtuukin.
Huhussa puhutaan siis vain Jonathanista, ei veljesparista. Toivottavasti Marcus halutaan pitää.
Tämän myötä alkanevat myös spekulaatiot siitä, josko tässä olisi ollut syy penkkikomennuksiin. Itse en sellaiseen kuitenkaan usko, vaan luulen penkitysten olleen pelillisiä (mm. löysää puolustamista joissain runkosarjan otteluissa). Runkosarjan lopussa ja pudotuspeleissä Davidsson on mielestäni ollut hyvä, jopa erinomainen.
Ei helvata jos tämä toteutuu…lievittää hieman jos Marcus jää mutta en missään nimessä haluaisi menettää Jonathaniakaan, vielä Ässiin joka on kenties viimeisin seura Ilveksen jälkeen minne haluan kenenkään meiltä menevän. Valitettavasti jos Halloran-huhu pitää paikkansa niin tämä siirto voi olla melko looginen. Kyllä syö miestä toteutuessaan, Jonathan on juuri syttynyt kevääseen ja jakelee näyttöjä miksi hän ansaitsee paikan myös ensi kauden Tapparasta. Miten tässä nyt pitäisi nukkua?
Eiköhän Tappara hyviä pelaajia pysty hankkimaan ensi kaudeksikin. Monia hienoja pelaajia on aiemminkin jatkanut matkaa, vaikka on kovasti toivottu meillä jatkavan - ja niistä on aina päästy yli.
Viime vuosilta mm. Parlett, Austin, miksei myös Garteig jne. Sitten on lähtöjä, jotka tuntuvat vielä aivan eri tavalla: Ville Nieminen, Lehterä todennäköisesti ensi kaudeksi… Elämä jatkuu, Tappara porskuttaa.
Näinhän se asia on, ei kukaan tietenkään ole joukkuetta suurempi mutta tässä veljesparissa on vain ollut jotakin hyvin sympaattista kun ovat olleet niin aidosti ylpeitä Tapparassa pelaamisesta sekä painaneet hienoa duunia. Mutta jos asia on näin että Jonathan Poriin lähtee niin eteenpäin mennään ja toivotaan että hän saa siellä isoa vastuuta ja kehittyy entisestään pelaajana, Ässille tämä olisi kyllä huippuhankinta.
Olisipa harmillinen huhu jos toteutuisi, itse olen tykästynyt Jonathanin pelityyliin ja on mielestäni ollut kyllä hyvä. Mutta jos näin käy, niin eiköhän tilalle löydy ihan hyvä korvaaja.
Olisikohan velipoika tehnyt jatkot Tapparaan, jos Poriin Jonathan menee. Suht lähekkäin pelaisivat sitten. Käsittääkseni viihtyneet Tampereella erinomaisesti.
Itse olen kuullut myös tämän huhun, mutta sen mukaan molemmat veljekset siirtyvät ensi kaudeksi Ässiin. Tappara olisi halunnut pitää Marcuksen, mutta haluavat pelata samassa joukkueessa. Lähteenä ns Ässien sisäpiiristä. Sopimuksien pituudesta tai onko ne jo allekirjoitettu ei tietoa, mutta se on 100% varmaa, että molemmille on ainakin tarjottu sopimusta.
Jep niinpä. Mielelläni itsekin näkisin molemmat veljeksistä myös ensi kaudella Tapparassa. Mutta sen verran luotettavasta lähteestä tuon molempia veljeksiä koskevan huhun kuullut, että pidän pienenä ihmeenä jos eivät jatkossakin pelaa samassa joukkueessa ja se ei ole Ässät.
Kuulostaa kyllä hiukan epäuskottavalta että ammattipelaaja downgreidaisi oman uransa jos veli ei ole samassa joukkueessa. Jos sulla on tarjolla paikka Euroopan mestarijoukkueessa mutta siirryt keskikastin pikkuseuraan vain koska veli pelaa siellä niin vähän erikoiselta kuulostaa. Pelataan pelit ja katotaan sitte mitä tapahtuu.
19 tykkäystä
polvipetteri
(An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.)
15
Poriin Tampereelta, Tapparasta ja Areenasta? Kyllä pitää paljon maksaa, varsinkin jos ovat täällä niin erinomaisesti viihtyneet ja haluavat urallaan eteenpäin. Ymmärtääkseni esim. CHL ei kuulu Ässien ensi kauteen. Toki, saahan sitä ihminen tyhmiä päätöksiä tehdä.
Pojat iältään 24 ja 26. Siis pojat. Pikku hiljaa miehinä siis aikuistumassa. En pitäisi kiveen kirjoitettuna, että pelaavat koko uransa samassa joukkueessa.
Mistä lähtee tieto, että vanhemman veljeksen naisystävä hakee töitä Porista? Tuskin on sitä julkisesti ilmoittanut. Itse kirjoilla Adeccon leivissä. Näen hieman epäuskottavana, että eksyy työhaastatteluun, jossa rekryäjät huutelisivat leidin rekrystä.
Omituinen huhu. Kävi kuinka kävi.
Jos seura päästää molemmista irti, niin ensi kauden rosterin suhteen voi kannattaja olla aika huoletta.
Davidssonit ovat pelanneet aiemmin jopa samalla palkalla (nyt tosin Jonathanilla tyttöystävän matkakulujen verran parempi soppari), joten ei se nyt jättiyllätys olisi jos Ässät saisi Marcuksenkin riveihinsä. Kyllähän he ovat olleet käsittääkseni siis aina ihan kirjaimellisesti pakettidiili Jonathanin NHL-käyntiä lukuunottamatta.
Mutta varmaan tämänkin huhun osalta nyt parempi alkaa kohta taas keskittymään välieriin ja katsoa näitä sitten kauden jälkeen uudestaan.
Jos molemmat veljekset todella Ässiin siirtyvät niin ovat kyllä ylikylän ukkoja siellä, nyt kyllä suoraan sanottuna kyseenalaistan jos kaverit päästetään kilpailijaan jos heillä itsellään olisi halukkuutta jäädä tänne ja peli kulkee tärkeimpinäkin hetkinä. Palkkakaan tuskin on päätä huimaava jos Ässät sen mukisematta maksaa, toki ovat ykköskorin ukkoja siellä mutta eivätpä mitään täytekavereita täälläkään todellakaan ole.
Toki ymmärrän ettei Tappara ole mikään Nuori Suomi-seura jossa annetaan pelipaikka molemmille jos tarvetta nähdään vain toiselle mutta mielenkiintoista nähdä kuka todella menee Jonathanin tilalle ensi kauden rosteriin jos vain Marcukselle nähtiin käyttöä. Marcus on nyt sitten kolmas meidän senttereistämme ketä huhutaan ensi kaudeksi kilpailevaan seuraan. Ja siis perustan tämän tähän mitä täältä olen lukenut, asiasta en mitään tiedä.
Ps. Pitäisikö tuo otsikko muokata koskemaan molempia veljeksiä kun molemmat alkavat olla ns. huhuasteella vaikka Jonathanista onkin konkreettisempia juttuja liikkeellä.