Huhu: Jori Lehterä IFK:hon 2023-24?

Ai että mä jo nautin siitä kun stadissa luullaan että nyt tulee menestystä ja kustaan tämäkin :sweat_smile:

4 tykkäystä

Älä vielä heittele voltteja. Jori kuljetti koko porukkaa mielensä mukaan viime keväänäkin. Oma veikkaus Jorin tulevasta seurasta on Sveitsi.

2 tykkäystä

Jos Lehterä luikauttaa tuon julkistuksen yhteydessä, olen todella pettynyt.

6 tykkäystä

Keskimäärin kun joku pelaaja haluaa HIFK:hon, on ollut juuri oikea hetki päästää irti.

Eipä silti, toteutuessaan Lehterä-Koivistoinen olisi mallikas sentterien top-2. Muistakaa nyt hommata molarit ja pakitkin, ettei taas tule vaikeuksia.

Edit: Lehterän viestin lopussa “nähdään taas hallilla” viittaisi kyllä kotimaiseen ratkaisuun. Harva täältä Sveitsiin pääsee hokia katsomaan.

19 tykkäystä

Eihän tästä uutisesta ole vielä puoltakaan vuotta.

1 tykkäys

Hah, sen siitä saa kun nappaa uutisensa Whatsappista. :grin:

2 tykkäystä

Tai sitten CHL joukkueeseen. Mut lohkoja ei arvottu, joten lienee kotimainen ratkaisu.

1 tykkäys

Tässä kuitenkin käy niin, että Jorsti on sijoittanut pikku summan kaveriporukalla ja lähtee itse turvaamaan sijoitustaan. Saa jo hiukan jäähdytellä, mutta kuitenkin pelata. Pääsee synnyin seuduilleen pitkän kierroksen jälkeen ja vielä askeleen lähemmäksi juuriaan jääkiekkoilijana. Pääsee näkemään kavereita ja tuttuja hallilla, kun ensi kaudella pelaa Jokereiden ykkössentterinä :slightly_smiling_face:

Jos Jorsti Hifkiin menee, niin saa hän hetkeksi CHL-pelit unohtaa.

6 tykkäystä
1 tykkäys

Kyllä nyt kävi niin että Lehterä kävi poimimassa uransa ainoat mestaruutensa Tampereella ja nyt rahastaa 400-500t/kausi Hifkiltä kahden vuoden lapulla. SOT!

3 tykkäystä

IFK:lla on mielestäni nimekäs miehistö ollut aika monena vuonna. Moni ihmettelee että millä meriiteillä Salmelainen istuu urheilutoimenjohtajana IFK:ssa, tulokset on melko keskinkertaisia ja käytettyyn rahaan nähden huonoja. Toivottavasti Lehterälle ei käy kuten niin monelle tähdelle IFK:ssa, muuttuu harmaaksi massaksi ja alisuorittaa illasta toiseen.

4 tykkäystä

Ei taida olla pelkoa. Lehterä oli Jolyn kanssa liigan paras ja joukkueelleen arvoikkain pelaaja, vaikka luistin ei enää kulje parhaiden vuosien tahtiin. Pystyy varmasti kaksi kautta vielä vetämään samalla tasolla ja tämä on kova hankinta Salmelaiselle. Ei ihme, että Salmelainen oli tyytyväinen kauden jälkeisessä haastattelussa. Ainoa riski lienee siinä, että nyt kun voitti mestaruuden täällä, niin pysyykö reeni-into edelleen Helsingissä?

6 tykkäystä

Kyllä itse pidän Joria ammattilaisena isolla A:lla ja uskon, että ei tule floppaamaan. Eiköhän hänellä nälkää riitä auttaa voittamaan Hifk:lle mestaruus pitkän odotuksen jälkeen. Lehterä varmasti treenaa, kun eläin siihen asti kunnes hokkarit menevät lopullisesti naulaan. Itse en usko yhtään, että Tapparassa voitettujen pokaalin jälkeen vetelisi kesän lekkeriksi ja menisi selkä suorana rahastamaan Hifkiin. Mies on erittäin urheilullinen, jos vertaa vaikka Kontiolaan ja varmasti tuo Hifkiin johtajana tietyllä tapaa samaa tekemisen kulttuuria mitä imi nyt Tapparassa.

5 tykkäystä

kattelin saman haastiksen. Mikäli Jorstin siirron syy on perhesyyt niin Salmelainen sai varmaan Jorstin melko helpolla, liigan vetovoimaisin tähti. Käsittääkseni pelaaminen ei ole enää rahasta kiinni.

Kuulin huhuu et Jorstin lappu ois 3v ja 360k kausi, mutta mistä noista tarkalleen kukaa tietää…

Ei kai kukaan tommosta lappua tee tänä vuonna 36 vuotta täyttävälle.

Tuskin ainakaan huhuilijasi. 3v ja +1Meur. Ei ole, vaikka asiasta en mitään tiedkään.

Eikös Kuuselallakin ollut pidempi tää nyt päättynyt?

Ja Lehterän markkinat. En silti tuohon usko, mutta mahdollinen on.

Älä unohda, kuka noita sopimuksia on tuolla tekemässä. Eikä olisi edes Jorstin uran kovin pankkiryöstö.

14 tykkäystä