Huhu: Jori Lehterä Jokereihin 2019-20?

Olen uusi kirjoittaja ja ymmärrän jos kirjoitustani pidetään sen vuoksi epäluotettavana, mutta hyvin vahvan jutun mukaan Lehterä on lähellä sopimusta Jokereihin. Tämä on tullut suoraan Jorilta itseltään viikko sitten.

27 tykkäystä

Kieltåmättä olisi äärimmäisen looginen siirto. Jokereiden pitää kääntää kaikki kivet, eikä anna edes sen häiritä että pöly ei ole vielä laskeutunut.

1 tykkäys

Heh.

Mutta sinänsä olisi ihan loogista, että suuntana olisi KHL. Siellä pelaa Lehterän kasvattajaseura, joka sattuu olemaan Jokerit. Loogista.

Regin, Kontiola, O’Neill, Norman ja Niemi. Kai sinne keskikaistalle vielä Lehteräkin mahtuu. Voi toki pelata laidassakin, mutta mielestäni on omimmillaan sentterinä.

2 tykkäystä

No treidaa ton Niemen meille pois tieltä.
Looginen siirto olis Jorilta ja muutenkin luonnollinen jatke uralle. Ympyrä sulkeutuis hienosti.

Siitä aiheesta Jorin kohdalla tuskin päästään eroon peliuransa aikana. Valitettavasti case on niin voimakkaassa ristiriidassa Tapparan urheilullisutta korostavan brandin kanssa, että ei ole tervetullut minun Tapparaan, vaikka onkin hyvä äijä ja huikea pelaaja.

6 tykkäystä

No periaatteessa KHL olisi loogisempi sarja lähinnä tuon kohun vuoksi. Vaikka sitten pelaisi Jokereissa. Ei ole santut jatkuvasti kyselemässä. Fyysiseltä rasittavuudeltan sarja on toki sellainen ettei kukaan Lehterän pinkan omaava sinne lähde itseään uuvuttamaan.

1 tykkäys

Mielestäni olisi äärimmäisen epäloogista että Lehterä toisi miljoonansa Suomen verottajan ulottuville.
Toki on mahdollista että pelaa syksyn jossain päin eurooppaa ja joulun jälkeen Jokereihin. Tämä siis ihan omaa spekulaatiota…

1 tykkäys

Minun Tapparaan on tervetullut koska vaan, mut tuskin tulee. Ikävä kyllä.

17 tykkäystä

Kyllä se mieli maanantaina muuttuu kun Tappara vetää ässän hihasta. Pitää oppia menemään eteenpäin. :wink:

1 tykkäys

Minullekin kelpaisi, mutta kelpaako työnantajalle nimeltä Tappara.

Jokereilla on vielä 9,4 miljoonan palkkabudjetti (vrt Tapparan 2,75 miljoonaa), joten tässäkin suhteessa loogisempi vaihtoehto on Jokerit.

Vaikka uralla on rahaa tullut, niin kyllä varmasti pelaajat tuntevat arvonsa ja valitsevat yleensä sen paremman kupongin, missä isompi voitto… Toki poikkeuksiakin on säännössä…

Jori on itse joskus vastannut, että Suomessa Tappara, kun kysyttiin Jokerit vai Tappara. Jori on tehny komean uran, mutta isoja voittoja ei ole tullu, Tapparassa se on todennäköisempää, kuin Jokereissa. Tapparassa selkeä ykköskeskushyökkääjä, Jokereissa ei. Jokereiden kasvatti ja palkka taatusti isompi siellä, jännä nähdä.

4 tykkäystä

Luultavasti tarkotti Suomella Liigaa? Jokeritkin sitä sillon tahkos… Nyt kun Jokerit remuaa KHLää, niin se on vähä kun ulkomailla pelais. Näin mä näkisin, että Jorikin näkis.

Raha muuttaa mieltä,jos vaikka Kärpät lyö hilloo pöytään tarpeeksi,niin Jori on satavarma Oulussa. Veikkaus: KHL

1 tykkäys

Mites nyt kun sopimus on pelattu loppuun, niin suuntaako Sveitsiin vai onko suunnitelmat muuttuneet? Otappa @tappawafanfoeva lähteesi uudelleen puhutteluun, että oisko tuoreempaa tietoa.

Muistin vielä tämänkin viestin parin vuoden takaa.

Jori näyttää ainakin tällä hetkellä olevan Tampereella, kun näkyi naama tuossa Ville Niemisen instagramissa. Ampuivat kiekkoja (oletettavasti) Niemisen pihalla.

Juu pirkanmaalla pyörii ja höntsää Pahalammessa rullaa. 5o 8m 11s 19p

5 tykkäystä

Ei, Jokerit oli siirtynyt jo KHL:ään, kun Jori näin sanoi.

1 tykkäys

Kiekkoja ampuivat mutta paikka on eri :wink:. Ja Tampereella ollaan (huomennakin)…

1 tykkäys