Minä en näe mitenkään huonona asiana, jos/kun tämä Juujärvi tulisi Tapparaan johonkin rooliin. Kuitenkin kokenut valmentaja ja organisaatiolle entuudestaan tuttu kaveri.
Oikeastaan ainoa asia mikä on vuosien mittaan hiukan ihmetyttänyt, että ei ole varsinaisesti päässyt
Liigassa vielä päävalmentajan pestiä mihinkään ottamaan. Olisi meinaan sen KooKoo mestistaipaleen ja mestaruuden jälkeen jotenkin odottanut, että joku Liigaseura olisi ollut kiinnostunut. Mitänyt myöhemmin sitten pätkä pesti Jypissä…
Olen kanssa ihmetellyt miksi Juujärvi ei ole saanut merkittävämpää valmennuspestiä. On kuitenkin tietämystä jääkiekosta ja intohimoa lajia kohtaan. Antoi jossain haastattelussa ymmärtää, et Tappara ja maajoukkue pelaa liian passiivista versiota meidän pelistä. Ajatukset jääkiekosta voivat hyvinkin olla samansuuntaisia Grönborgin kanssa.
Aikalailla negatiivista vain kuullut miehestä valmentajana. Ei kai kommenttiini muuta perustetta ole.
Onhan moni on kuullut negatiivista Tapolasta ja Tuokkolastakin.
Eipä Tapola tai Tuokkolakaan aina pelkkiä kehuja ole kerännyt.
Toki sinulla voi olla hyvät lähteet Juujärven suhteen ja sen myötä jonkinlainen parempi tieto hänestä?
Onko tässä nyt kyse siitä että ajatellaan ettei ole tarpeeksi iso nimi kun tulee Mestis-seurasta vai millaista negaa porukan korviin on Juujärvestä kantautunut?
Mulle on henk.koht. ihan sama mistä sarjasta tai organisaatiosta kukin tulee, mutta omat mielipiteeni perustuvat hänen valmentamien pelaajien jutuista.
Ei niistä sen enempää. Itse en vain innostunut tuosta IS:n jutusta.
Eli paskapuhetta niin kauan kun on faktoja tiedossa
Eteenpäin.
Mitä “faktoja”?
En mä tänne kirjota sanasta sanaan asioita, joita Juujärvestä on mulle kerrottu.
Jokanen ajatelkoon tällä foorumilla mitä kenestäkin haluaa. Mulla on negatiivinen kuva jäänyt.
Juu tietty saa ajatella. Mutta jos sun anti on toi, että ”pelaajat on kertonut asiota”. Niin sillä on ihan yhtä paljon arvoa kun folioon käärityllä paskalla. Valitettavasti.
Opettaja-valmentaja CV on kantanut hyvin menestystä Tapparassa. Juujärvi olisi looginen jatkumo tähän.
Tykkäsi tai ei niin kyllä Juha tulee valmennusryhmään. lähde henk koht hän itse.
Kooveen matsissa nyt ja kovasti kuuluu huutoa että Juha tuletko Tapparaan.
Juha tyytyi vaikenemaan.
Täysin sama. Ja vielä tahoilta jotka on ns.mukana näissä hommissa.
Edit. Antaa miehen näyttää, mutta alkuun olen hyvin epäileväinen.
Minä olen kuullut Juujärvestä hyvää. Ns. tahoilta jotka on näissä hommissa.
Juujärveähän huhuiltiin jossain vaiheessa takavuosina vahvasti Tapparan päävalkuksi? Vähän kadonnut kuvasta viime vuosina mutta varmasti pätevä mies ”kakkosperämieheksi”.
Kenelle sitä antia siis olisi pitänyt olla?
Mä laitoin alunperin vain, että en oikein innostu uutisesta ja mua pyydettiin perustelemaan.
Pitääkö mun nyt siis vuotaa sanasta sanaan asioita, että olisin oikeutettu mielikuvaani Juujärvestä?
Varsin mielenkiintonen keskustelu taas.
Mutta sovitaan vaikka, että “hip hei” niin pysyy palsta tyytyväisenä.
Uskon kyllä että on perää noissa epäilevämmissäkin kannoissa vaikka itse ajattelen että tässä voikin olla oikein pätevä kaveri. Kyselin tänään miehen tuntevalta henkilöltä hieman mielipidettä ja kertoili juuri että voi olla hankala tulla hänen kanssaan toimeen jos näkemykset asioista eroavat suuresti mutta muuten kyllä hyvä kaveri ja tietää lajista paljon. Eli varmasti mielipide Juujärvestä riippuu melko paljon siitä keneltä kysyy.
Tää pitää takuulla paikkansa. Ei läpimätä kaveri löytäisi tietään Tapparan penkin taakse.
Antaa olla, pointti menee ohi.