Täällä Jyväskylässä pidetään varmana tietona, että Jugi siirtyy ensi kaudeksi traktoripaitaan. Itse kuulin asiasta eräältä paikalliselta liigapelurilta. Kohtahan voisivat harkita joukkueen nimen vaihtamista Jypparaksi, niin kovalla tahdilla meidän ukkoja alkaa tänne siirtymään.
Kylläpäs meni jo lauantai pilalle vaikka onkin vielä yö. Toisaalta osasin odottaa että ei meillä jatka. Toivottavasti pääsisis vielä tänä keväänä nostaan kannua meillä
Joo, tätähän täällä on huhuiltu, mutta kyllä syö jos Jukia joutuu toisen Liiga-jengin paidassa katselemaan.
Harmillista nähdä Jugi muualla kuin Tapparassa mutta nyt seuraa epäsuosittu mielipide:
Niin kauan kun Tappara pyörii kärkikahinoissa olen valmis hyväksymään urheilujohdon näkemyksen pelaajista jotka eivät syystä tai toisesta kelpaa Tapparan kokoonpanoon. Peltola, Haapala, Kontiola.
No hei reippaat kymmenen vuotta edusti Tapparaa ainaki itse olen kiitollinen tästä, tuleeko samaa aikaa toisaalla pelaamaan, tuskin. Aikansa kutaki, ikimuistoiset kaudet “C” rinnassa, eikä se Jukin tyhjä katse unohdu koskaan.
Olisihan se kiva, että jokainen kapteenimme tai pitkäaikainen seuralegendamme saisi päättää uransa omassa seurassaan, tyyliin J. Ojanen, T. Mäntylä, P. Saravo, jne. Juki olisi kuulunut tähän porukkaan ilman muuta.
Lähinnä mietityttää se, onko mahdollinen siirto seuran, pelaajan vai molempien tahto? Jos pelaajan, herättää epäilyjä, että miksi? Onko skisma valmennuksen kanssa ollut sen verran paha?Jos taas seuran /valmennuksen haluttomuus tehdä sopimusta, on kritiikin paikka. Vaikka tämä kausi on ollut alavireisempi, alkukauden aivotärähdys ja sitä seurannut pitkä lepojakso ovat ilmiselviä selittäviä tekijöitä. Eiköhän Juki saataisi ensi kaudelle riittävän kovaksi luuksi
Jos Tappara ei ole tarjonnut Jukille enää sopimusta, on hänenkin kohdalla vain hyväksyttävä se tosi seikka, että ammattilainen tekee töitä siellä, missä sitä hänelle tarjotaan. Rautakorven JYP olisi meidän fanien kannalta yksi neutraaleimmista vaihtoehdoista kotimaassa. Luulen kyllä, että Jukilla on ikuinen tapparasydän, jolloin JYP:n siirto olisi hänellekin melko helposti sulatettavissa ja selitettävissä.
Eniten toki toivon, että vielä 1-2 kautta Tapparassa, toivottavasti vielä mestaruuksien kera, ja sitten seuralegendana muihin hommiin ja paita kattoon.
Huh huh. Kylläpäs syö miestä lukea edes tälläistä huhua. Kyllä on toimistolla todella iso peiliinkatsomisen paikka, jos Juki päästetään Jyppiin. Juki on Tapparan mies. Varmasti haluaisi uransa meillä lopettaa.
Aika aikaa kutakin. Yleensä tuossa kohtaa uraa pitää pelaajalle jo maksaa vähän enempi mitä ehkä rooli edellyttäisi ja ymmärrettävästi silläkin hintaa saa enempi vastinetta kun pelipaikalle hankitaan nuorempi/pätevämpi kaveri. Peltolalle itselleen puolestaan JYP tarjoaa vuorenvarmasti isomman ruudun mitä saisi Tapparassa, eli itse näen tämän mahdollisen siirron win-win-tilanteena kaikille. Paitsi ehkä näille urheiluromantikoille jotka haaveilivat Peltolan pelaavan koko Liigauransa samassa seurassa.
Eiks Tappara tässä ole (?) tarjonnut uran lopetusta kirvespaidassa? Se on nyt. Viime kauden pelasti playoffit, tällä kaudella jo siitä Kontiolan töötistä alkaen oli havaittavissa ettei anturit ole ihan Liiga-asetuksissa.
Keräsen.
Se tuli vasta myöhemmin. Tuo Kontiolan töötti tuli jo Tampere cupissa, jossa pisti Peltolan ns. levyksi.
Peltolahan pelasi ihan ok noissa kautta edeltävissä CHL matseissa.
Oli miten oli, niin itse en jaksa päätäni vaivata sillä meneekö Peltola Jyppiin vai mitä tekee. Täysi luotto toimistoon.
Tarkoitatko tällä, että luotat toimiston tekevän jatkosopimuksen, vai sitä, että päästävät pois mikäli näkevät ettei käyttöä ole? Tekevät siis niinkuin oikeeksi näkevät.
Jos huhu pitää paikkansa niin sitten nähdään playoffeissa kauden parasta Peltolaa sillä tietää että tulevina kausina ei mestaruuksista pelata.
Itse olen kuullut huhua jopa hokkareiden naulaan laittamisesta. Mutta tämä on ihan toisen käden tietoa, joten älkää ampuko jos ei osu
Mielummin sitten tämä kuin siirto JYPiin.
Tappara ei tarjonnut jatkoa, että ryöstö ei ollut jypiltä kyllä. Peltolan ratkaisu, jos haluaa uraa jatkaa.
Onko tieto?
Kannattaa tää @Messi kirjotus muistaa täälläkin.
Tällä hetkellähän me halutaan kaikki lähtökohtaisesti hyviä asioita Tapparalle, positiivisiä asioita. Varmaan näitä huhujakin kirjotettaessa kannattaa miettiä tuoko asia positiivisuutta vai negatiivisuutta.
Kyllä…