Huhu: Jukka Peltola Tapparaan 2020-21?

Hienoo jos tulo toteutuu jo ensi kaudeksi. Mitä tuohon kapteenina oloon tulee,niin saattaa olla sen verran isoa kunnioitusta Krissee kohtaan ettei välttämättä Ctä huoli. Tämäkin selviää aikanaan.

5 tykkäystä

Vedetäänkö paita kattoon jo nyt vai odotellaanko muodon vuoks uran loppumista?

1 tykkäys

Kuusela on C ja Jukka voi olla A. Kuusela on kasvanut kapteeniksi ja on nestori ja esikuva moraalista kuten Peltola mutta silti, miksi vaihtaa?

5 tykkäystä

Eikä niiden hyvin harkittujen pidempien sopimustenkaan tarvitse olla liian pitkiä. Turha sellaisiin sitoa tulevaisuuden joukkueiden rakennuksen pohjia, joustavuuksia ja virkeyksiä. Väljemmät herrasmiessopimiset ja luottamukset ehkä sitten erikseen.

Kapteenit kai aina joukkueidensa mukaan ja valitsemina? Uudet joukkueet kapteeneineen ovat uusia, vaikka tuttujakin kasvoja on mukana.

Peltolan paluuseen tuskin sinänsä paljon muita kuin positiivisia ongelmia lähtökohtaisesti liittyy.

8 tykkäystä

Jos nyt totta puhutaan, itselle oikeastaan aika sama onko C Kuuselan vai Peltolan rinnassa. Ei se kirjain rinnassa tee Jugista minulle kapteenia, vaan esiintyminen kentällä.

2 tykkäystä

Se nyt on aivan sama kumpi se kapteeni tulee olemaan, homma hoituu varmasti paremmin kun hyvin. Niinku on nähty.

Mahtavaa saada Jugi takaisin, tätä päivää oon odottanut siitä päivästä lähtien kun mies täältä lähti. Aivan huippua.

12 tykkäystä

Saravohan sanoi eräässä telian liiga lähetyksessä peltolasta että hänen johtaja ominaisuudet ovat vailla vertaa…

4 tykkäystä

Sikäli kuin asiasta mitään ymmärrän, mikä on varsin kyseenalaistettavaa, liittyy kapteeniuteen myös se puoli, jota kaltaiseni telkkarintapittaja ei näe, eli pukukoppitoiminta ja hengenluonti kentän ulkopuolella. Peltolasta olen saanut sellaisen kuvan, että kaveri on tsemppareiden esikuva ja puolustaa omiaan vaikka nyrkein tarpeen vaatiessa, Kuusela taas on kentän kvanttitietokone, primus motor ja Optimus Prime, mutta tsemppariluonteeseen minulla ei ole sanottavaa.

Peltolalla on kuitenkin se sama sädekehä kuin Tapolallakin: hänen aikanaan voitettiin mestaruus.
Otan Peltolan takaisin joukkueeseen maskuliinisesti kiljuen ja pomppien koska tahansa, mutta tärkeää on myös muistaa se, että kukaan ei ole korvaamaton. Kuulostaa kyyniseltä, mutta haluan sanoa tämän nimenomaan positiivisesti: vaikka kuinka tärkeä pelaaja lähtisi joukkueesta, joukkue voi jatkaa matkaansa auringossa, sillä tulee joku muu, jonka tuoma arvo on joukkueelle yhtä arvokas.

24 tykkäystä

Pelaajat ja valmennus päättää kuka on kapteeni. Heillä se paras tieto on. Kummallista että fanit tämmöstä(kin) asiaa vatuloi…

Oho lipsahti nimimerkille Armas… Tää oli ihan yleisesti kaikille :upside_down_face:

5 tykkäystä

Aika montaa asiaa täällä väännetään mitkä valmennus ja pelaajat päättävät :joy:

Eiköhän Kuusela vanhempana huippupelaajana jatka kapuna

Kyllähän Juki on ainoa oikea El Capitano. Luulen että Krisse ihan mieluusti luopuukin kapteenin roolista.

5 tykkäystä

Oli kapteenk kumpi tahansa,niin ensi kaudella menestyminen ei ainakaan johtajista jää kiinni. Tervetuloa takaisin Peltola!

Lyön vetoa, että ensi kauden kapteenista tässä topicissa puhutaan ja se on Jukka Peltola.

10 tykkäystä

Kyllähän Krisse luovuttaa kernaasti ja mielellään kapteenin nauhan Peltolalle.

6 tykkäystä

Mun mielestä taas on äärimmäisen positiivista, että Kuusela saa tuollaisen taustatuen kapteenistoon tai vaihtoehtoisesti Peltola saa Kuuselan kaltaisen varakapteenin. Ihan sama, kuka on kapteeni, mutta Kuusela on kantanut liian isoa vastuuta tällä kaudella - se varmasti loppuu, kun Peltola palaa. Esimerkillisiä johtajia 2 kpl, minä toivon, että kumpikin nostaa kannua kapteenina vielä Tapparassa.

4 tykkäystä

Kuningas on tulossa takaisin taloon.
Ei pienintäkään epäilystä kuka on C.
The Jugi.

9 tykkäystä

Hienoa jos Jugi palaa jo ensi kaudeksi kotiin👍 Ja eiköhän tosiaan C laiteta rintaan. Käsittääkseni Kuusela, niin hienosti kuin onkin tuota tehtävää hoitanut, tarttui toimeen ehkä ennemminkin vanhemman valtiomiehen velvollisuudentunnosta, kuin palavasta halusta rooliin. Krissekin varmasti johtaa esimerkillään, hoitaa ylpeydellä ja kunniakkaasti tehtäväänsä, eikä ole vastentahtoisesti kapteenina, mutta luulen, että ihan mielellään antaa tuon roolin takaisin Peltolalle.

6 tykkäystä

Saa nähdä sitten. Kuusela on kuitenkin tämän olemassaolevan joukkueen ja rungon kapteeni, monesti sellaiset myös jatkavat, vaikka vanhoja kippareita palaisikin riveihin. Kapteeneita ja koko kapteeniston ja joukkueen roolienjakoja voi tietty myös olla erilaisia.

Näyttäisi siltä, että Tapparalla on jatkossakin hyvät kapteenistot.

3 tykkäystä

Onhan tuo sinänsä ihan mielenkiintoista kumpi on kapteeni. Luultavasti molemmat haluaisi sen pestin antaa toisilleen. Veikkaan kuitenkin, että Peltola tuon roolin saa.

Mutta eihän tuota joukkuetta nyt yksi pelaaja johda tai ei ainakaan saisi johtaa. Liidereitä tarvitaan useita, oli sitten kapteeni kuka tahansa.

3 tykkäystä

Olipa kerran suomalainen jääkiekkoilija joka siirtyi pelamaan Venäjän kontinentaaliseen hokiliigaan - KHL:ään. Tuo pelaaja lähti kylmästä pohjolasta vieläkin kylmempään Siperiaan. Oli valtava riski, että tuo Suomessa kapteenin arvoa kantanut ja kahdesti peräkkäin kannua nostellut pelaaja painuu vain yhdeksi rivipelaajaksi kaukaisessa maassa ja vieraassa liigassa - aivan kuten kymmenet kotimaansa “tähdet” häntä ennen. Mutta kas, tapahtui todellinen ihme! Tuo pelaaja nimettiinkin joukkueensa kapteenistoon, kantaen välillä jopa tuon kylmän ja vierasvihamielisenä tunnetun maan pääsarjajoukkueen C-kirjainta rinnassaan. Tuossa pelaajassa, ihmisessä, miehessä on oltava jotain erityistä. Tuo pelaaja on nimeltään Jukka Peltola.

Kun joukkue äänestää, niin ennen tuota äänestystä Kristian Kuusela nousee seisomaan ja kysyy onko kenelläkään todella mitään perustetta sille, etteikö valinta olisi juurikin Jukka Peltola.

25 tykkäystä