Pitemmälle en jaksanut enää katsoa ja totesin että Jori Lehterää parempi aloittaja se ainakin on ollut. Jorin 3 viimeistä KHL-kautta oli 56,6% - 58,0% - 58,4%.
Itse jopa innostun Azevedosta vaikka Lukko ajoista onkin jo vuosia. Kakkosen keskelle varmasti erittäin bueno. Valitettavasti jonkun verran loukkaantumisia taustalla mutta odotan olevan edelleen tekijä.
Totuus lienee kuitenkin se, että jos Azevedo meille tulee, niin se on ykkösen keskellä todennäköisesti alusta loppuun asti. Keskiketjuihin sitten saatetaan hankkia jotain syvyyttä.
Epäilyksiä itselläkin löytyy, mutta eliteä kun lukee niin eihän siellä oikeastaan ohikausia ole. Jos on ollut heikko runkosarja on syttynyt viimeistään poffeihin. Ikä on tottakai kysymysmerkki, mutta kyllä varmasti savinainen yms auttaa ikäkriisin kanssa. Tervetuloa!
Mä en myöskään heti innostu Azevedosta, mutta jos äijä tänne tulee niin antaa pelin näyttää. Mikään ei ole niin kiva yllätys kuin positiivinen yllätys.
Mistä muuten tämä Azevedo-huhu oikein lähti liikkelle? Toisaalla höpötellään että on oikeasti melko mutupohjainen huhu lähinnä Grönborgin saapumiseen yhdistettynä ja muualla sitten että tämä siirto on oikeasti hyvin lähellä toteutumista. Mahdotonta nyt arvioida että missä mennään, ehkä julkistusten jälkeen olemme viisaampia.
Tuo vilahti silmien ohi, yritin kyllä tarkastella että luultavasti asia täällä ketjussa on sanottu. Tuota lähtölaukausta siis voidaan pitää melko hatarana lähteenä mutta tuntuu että nyt ainakin osa antaa olettaa että he olisivat kuulleet varmempaakin tietoa. Itse en usko tähän mutta aika näyttää, on sitä ennenkin väärässä oltu.
En nyt tiedä oliko sinänsä tässä ketjussa haukkumista, mutta noinhan se on, jos samoja kriteereitä käytetään Azevedoon. Eli pitäisi olla ihan ykkössentterin tasoa, jos tulee Tapparaan.
Edit: epäilen vaan vahvasti, että kommentit on luokkaa “ei riitä”, jos Azevedo on kaavailtu Tapparan ykkössentteriksi.
Voihan se olla, mutta eikös sinun kommenttien mukaan se oli juurikin noin, jos Palvekaan ei riitä Ilvekselle? Azevedolle tuttu valmentaja, ikä tuskin ongelma ja sarja on jotenkin tuttu, joten hyvinkin menisi. Keskusta kuitenkin aina myös kokonaisuus, jos muut nimet Ikonen, Rauhala ja Somppi tai Rönni, ei riitä.
Kai Tapparalla vähintään se 3 tulosyksikköä oltava, joten eipä sillä väliä, onko nimellinen ykkönen vai kolmonen. Kuten sanoin, kokonaisuudesta kiinni.