Sentterivahti 2023

Sentterivahti 2023 on alkanut. Kesään tarvitaan jännitystä ja spekulaatioita. Sitä on nyt tarjolla, kun himoittu ja odotettu ykkössentterimme on vielä piilossa.

7 tykkäystä

Ykkössentteri on se mies, joka johtaa joukkueen kohti kaunista kesää Kanada-maljan kanssa. On ollut Koivulahti, Ojanen, Lajunen, Morley, Lehterä ja monet entisaikojen legendat. Seuraavien kuukausien aikana Tampereelle saapuu mies, joka hamuaa tämän legendaarisen joukon jatkoksi.

Käykö hän Prismassa, Kauppahallissa, Tammelantorilla, Siipiweikoissa tai Vaakon Nakissa. Tahdon Portaissa hän käy varmasti. Onko hän jo Tampereella, vaiko Mouhijärvellä tai Helsingin kirkkaissa valoissa? Kanada!

Sinä voit selvittää sen kun pidät silmäsi auki. Sinä olet Sentterivahti. Minä olen Sentterivahti. Kuusikymppisiään valmisteleva Jutikin on Sentterivahti. Mennään eteenpäin. Sana on vapaa.

52 tykkäystä

Aikataulussa ollaan joukkueen rakentamisen suhteen sanoi Tuomenoksa.

Katsotaan nyt kun jääkiekkokausi saadaan kaikilta osin päätökseen.

Mikä on tämä?

Joku kesän kertausharjoitus, on niin lämmin muutenkin että kipinässä ei tarvitse olla. Kiertoparivartio riittänee. @Treppu ja @Raato aloittaa.

8 tykkäystä

Vahtien vahtina sinut on jo määrätty verkkotiedusteluagentiksi. Odotamme kädet hikoillen ja F5 kuluen lisätietoja Sakari Mannisen, Jarkko Pyymäen ja muiden Tappara-Instagramin ihmeelliseen maailmaan liittyvien senttereiden verkkotietoja. Jos ylikuumenet niin ota kylmä Olvi. Se näkyy parantavan oloa ja suorituksia. Lisäämällä pakettiin jäätelön olet kuolematon.

6 tykkäystä

Meidän poterot sijaitsee sitten täällä etelämmässä, jos hälytys tulee! :saluting_face: Mä oon edessä ja @Raato on varmistuslinjassa hieman taaempana.

2 tykkäystä

Kyllä tässä Kyber turvallisuus on taattu. Ilmoitan jos on havaittavissa liikehdintää ja palsta uhkaa kaatua. Tiedusteluraportti päättyy. :saluting_face:

1 tykkäys

Hieno homma. Ole sinä siellä sosiaalisten verkostojen puolella viekas kuin kettu ja esitä säyseää kuin lammas niin tietoja pukkaa. Meillä on täällä jo @Hampaaton_Kanukki hampaat irvessä valmiina tekemään keltavihreistä ja muunkin värisistä agenteista palvelihaa heti, kun kaatoyrityksiä ilmenee.

2 tykkäystä

Helsinki-Tampere-moottoritie ja junarata on katkaistu ja Vanajaveden rannat ansoitettu. Tästä ei mennä. Päivystän Myllymäen huipulla linkkimastossa mahdollisia kohteita. Jorsti pääsi Helsingin suuntaan karkuun kun hämäsi tuplamännällä.

10 tykkäystä

Liigan toimisto ja Vallilan alue on mun tarkkailussa, vihollinen ei yllätä täältäkään suunnalta. Jollei Rikard tule MTVn offiisille töihin, sitten saattaa valokranaatti häikäistä liikaa.

1 tykkäys

Vahdin Seinäjoella ja raportoin heti jos aihetta herättää Konna kestohuhut henkiin

6 tykkäystä

Itse kyytsään MM-kisojen aikaan joukkueiden huoltajia niin mulla on ulkkarit tarkkailussa

Täällä on ylimääräset silmät Hattulassa motarin varrella ja tällä puolen vanajavettä+tiiriön abc

1 tykkäys

Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä Tuomenoksan listat ja tietää suunnitelmat.

No niin, palataanpas kaiken maailman käärijöiden ym. parista tärkeämpien asioiden pariin.

Onko vahdit linjoilla olleet hereillä?

3 tykkäystä

Spekuloidaanpahan hieman:
Mikael Ruohomaata on kovasti huhuiltu Ilvekseen kuten myös Cody Kunykia. Näistä toinen saattaa hyvinkin matkata naapuriin. Ilves hankki jo Oula Palveen, joten Kunyk voisi olla statukseltaan sopivampi palanen Ilvekseen ja ”Pennasen luokkaretkeen”. Yhteistä historiaa siis Kerhosta.
Ruohomaa voisi olla liiankin kova haku Palveen lisäksi. Ruohomaata on kovasti siis huhuttu, osasyynä paras kaveri Niko Peltola ja Nokialle rakennettu talo.
Mutta mitäpä jos Ruohomaa onkin tosiaan tulossa Tampereelle, mutta Tapparaan? Tapparalta puuttuu mielestäni molemmat kärkisentterit ja tonttia todelliselle ykkössentterille olisi tarjolla. Tuskin Grönborg lähtee kauteen Euroopan ykkösjoukkueen peräsimessä kovin heppoisalla keskikaistalla.
Justin Azevedo olisi rikkonaisen viime kauden jälkeen huomattavasti riskialttiimpi hankinta. Toki kakkossentterinä menisi hienosti.

3 tykkäystä

Pidän tällaisista ketjuista, kesäkauden suola on kyllä huhuilu/mutuilu ja luotto Tapparaan on sen verran kova että ilman suurempaa huolta kykenee tilannetta seurailemaan. :slightly_smiling_face:

Mielenkiintoista nähdä kuka tämä Mr. Ykkössentteri tulee olemaan nyt kun useampi huhu on ammuttu alas. Kova jätkä se tulee olemaan, se on varma.

7 tykkäystä

Edellisen tuplamestaruuden jälkeen kokeiltiin Jarkko Malisia ja Löysä Järvisiä. Toivottavasti tähän ei ainakaan palata :grin:

41 tykkäystä

Eikös edellisen tuplamestaruuden jälkeen pitänyt olla varma tripla ja kaikkien aikojen joukkue? :grin:

8 tykkäystä