Samaa katselin itse, mutta olivat ensimmäinen jotka uutisoi Savinaisen Turkuun ja nyt se on jo lehdissä mikä on lähes aina varma sopimus, että kaippa ne jotain tietää
Täh? Huhuareenahan on joku parisenkymmentä vuotta vanha sivusto. Vieläkin tulee lämmöllä muisteltua 2004-05 lockoutin Brian Leetch Tapparaan kaksi tähteä huhua.
Luulisin, että Jokipakka tulee juuri Brickeyn rooliin kakkosylivoimaan ja yleispakiksi. Brickey saa nyt ylennyksen ykkösrooliin hyvien otteiden ansiosta
Iltalehdessä 17.1.2005 Mikko Leinonen kertoi Tapparan tehneen tarjouksia useille NHL-pelaajille, mutta esillä olleista nimistä ainakaan Brian Leetch ei ollut tulossa. Ainoa pelaaja joka mainittiin nimeltä. Raycroft julkistettiin sitten seuraavana päivänä.
Tiedä sitten tuleeko Tapparaan vai Ilvekseen, mutta ilmeisimmin tieto Tampereelle paluusta on ollut jo joulun tienoilla selvää ja muutto Saksasta takaisin on suoritettu.
Kyllähän sinne mielestäni Jokipakan ja Mattilan lisäksi vielä yhtä pakkia kaipailtiin, joten ajaisiko Brickley sen roolin mihin huhuttiin uutta tulijaa. Enemmän suhtaudun skeptisesti Seppälän tuloon, kun näen Mattilan ottavan häneltä tonttia. Jokipakan kaltaiselle pelaajalle kyllä puolestaan on sinänsä tarvetta.
Onhan tässä sekin mahdollisuus, että Jokipakan perhe vetänyt kaikkien aikojen kusetuksen ja menisikin Ilvekseen. Mutta eiköhän Jykä ole yksi huomisista julkaisuista.
Joo eikös tälläinen ollut silloin kun Ilveksessä 22-23 kaudella pelasi? Joku palstalainen oli Jokipakan perheen sisältä kuullut, että siirtyisi Tapparaan.
Itse en tiedä mikä on syy, että ei siirry kasvattiseuraansa, mutta Ilveksen foorumilta olen lukenut, että Ilves olisi sanonut ei kiitos Jyrkille. Korostan, että minulla ei ole tuosta mitään tietoa.