Huhu: Kaksi uutta pelaajaa Tapparaan marraskuun maajoukkuetauolla 2017-18?

Sitä ihmettelen, että missä viipyy kokoonpanot illan peliin?

8 tykkäystä

varmaan ramun ja vellun paidat vielä painossa…

8 tykkäystä

Peltola, Mikkola, Lehtonen ja Pyörälä eivät olleet tänään Leijonien jäillä. Sattuneesta syystä. Olisko vahvistus tulossa ja siksi kokoonpano myöhässä?

Kyltit löytyy onnesta molemmille viimevuodelta koppiin…

2 tykkäystä

Joo eikös Ramun nimikyltti tuotu jo viime kaudella Tapparan koppiin. :smiley:

2 tykkäystä

Tilattiin ainaki jo.

1 tykkäys

Naapurit varmaan pitää mua terveenä, kun hihitän tietokoneeni edessä ja luen tätä ketjua. :smiley: Vain Leinosen Mikon kokoamassa tähtisikermässä voi olla tilanne, että pari kuukautta kauden alussa fanit odottavat jo nyt liigan nimivahvimpaan nippuun lisää vahvistuksia. :smiley:

Ja täällä juuri huudetaan niitä vahvistuksia. Sitä on vaan pakko kysyä, että jos tähän rosteriin hankittavat pelaajat ovat vahvistuksia niin mitä ihmettä ne muiden joukkueiden hankkimat kaverit on? Tähän porukkaan pelaamaan päästäkseen pitää olla jo vähän enemmän kuin mikä tahansa “SAATTAA VAHVISTAA JENGIÄ…”

7 tykkäystä

Lisäks kaikille ei edes kalpaa Ramstedtin tasoinen pelaaja.

1 tykkäys

Fanit kaatavat innoissaan kotisivut?

Mahtaako tämä jo mennä äärettömyyksiin, mutta en kuollaksenikaan muista oliko Tapparan sivuilla ennen ollut tuollaista Asiakastilaisuudet kohtaa, jonka kuvassa pälyilee itse herra #19.

2 tykkäystä

Savinainen mukana maajoukkueen reeneissä, joten ainakaan tänään ei ole kokoonpanoon liittymässä.
https://yle.fi/urheilu/3-9919988

Ketjun aiheena on huhu, jonka mukaan kaksi uutta pelaajaa saapuu. Eiköhän minkä tahansa joukkueen kannattajat odottelisi, että toinen ainakin pelaaja, joka menee suoraan rosteriin. Ei siinä sen ihmeempiä. Eihän tässä mikään pakko Tapparalla ole ketään hankkia, se on selvä.

Alkuperäinen huhu kertoo että maaottelutauon JÄLKEEN olisi tulossa 2 pelaajaa.

1 tykkäys

Ja liiga jatkuu vasta maaottelutauon jälkeen. Ja maaottelutauko on nyt. Vai meinasitko, että ei voida nyt ilmoittaa mitään, kun kaikki Tapparaan soveltuvat vahvistukset vetää Karjala turnauksessa?

2 tykkäystä

Tilanteethan kuitenkin muuttuu ja luonnollisesti spekulaatio kiihtyy, kun Kärki lyödään pihalle.

En, tietenkin voidaan ilmoittaa. Mutta jos alkuperäinen huhu kertoo että vahvistuksista kerrotaan maaottelutauon jälkeen niin olettaisin aika vahvasti että se ei oo ennen taukoa eikä tauon aikana vaan sen jälkeen. Toki voihan tuossa(kin) olla jommallakummalla luetun ymmärtämisessä hiukan petrattavaa.

3 tykkäystä

Jep, päivitystä huhuketjuun: Niin mä sen huhun kuulin, että nimenomaan
maaottelutauon jälkeen nämä tulisivat. Kutakuinkin kahden-kolmen viikon sisällä…

3 tykkäystä

Voihan uutisen silti julkistaa aiemmin vaikka itse pelaajat saapuisivatkin vasta maaottelutauon jälkeen, eikös :slight_smile:

1 tykkäys

Pitkiä viikkoja.

3 tykkäystä

Jos ovat siellä maajoukkueessa, niin tuskin julkaistaisiin ennen maajoukkueen pelien loppua.

3 tykkäystä