Huhu: Tapparaan merkittävä pelaajasiirto joulukuun aikana 2018-19?

Palstaveli @Rebeto67 toi viime yönä palstallemme tälläisen huhun. Avataan nyt viihteen vuoksi ketju sille.

Edit: Jos ei natsaa huhu, niin ei tuomita. Huhut on huhuja ja minusta hyvää viihdettä palstalla.

Juuri olin avaamassa ketjua mutta hyvä näin.
Jukka Peltolan sopimuksessa tosiaan tuo pykälä mikä mahdollistaa siirron takaisin Tapparaan ja Tampereelle mikäli khl seura ei mene poffeihin.
Kukaan ei voi varmaksi tuota asiaa sanoa että meneekö Sibir playoffeihin vai ei. Mutta tuo Joulu-Tammikuu on otollinen aika odotella Jukia takaisin. (tämä on 100% fakta jos runkosarjaan loppuu pelit rakkassa naapurimaassa)

49 tykkäystä

Kuuntelin ton podcastin ja laitetaan vaikka tähän ketjuun sen verta löylyä, että Tapani Salo kuulosti melko vakuuttavalta sanoessaan, että Tapparaan tulee vahvistus viimeistään tammikuussa. Oliko vaan mun mielikuva, vai sanoivatko ääneen, että hyökkääjästä kyse.

2 tykkäystä

Tänään juuri pukukoppikäytäviltä kuulin, että siellä oltaisiin tosiaan jotain nyt haettu, jos ei jo löydetty…mitään sen varmempaa tietoa pelipaikasta ei ollut. Mutta vettä kiukaalle kieltämättä…

10 tykkäystä

Tappara pelaa tällä hetkellä loistavaa kiekkoa ja vanhan MESTARI kapteenin heitto joukkueeseen olisi iso riski. (En usko että tulee.)

Pelinopeus nyky Tapparalla on jotain muuta mitä Peltolan aikana oli.
Eikä tuo Peltolan seisoskelu Leijonissa vakuuttanut.
Nyky kapteenisto on hoitanut hommansa hyvin ja miksi sekoittaa pakkaa ?

Taas tulee kuraa niskaan mutta jonkun täytyy tämäkin taas sanoa !!

Malte Strömwall toivottavasti tulisi ennen siirtorajaa. Sillä olisi jotain uutta annettavaa.

4 tykkäystä

No kysyn että miks Kemiläinen pelaa tuola. Kyllä sillä Peltolalla jalka liikku ihan hyvin. Ketjukaverit oli väärät.

1 tykkäys

No itse asiassa ei tarvitse.

Peltolan pelinopeus riittäisi Tapparaan.

Edit: toki vähän ristiriitaiset ajatukset Jukista tällä kaudella Tapparassa. Ehkä olisi hyvä vetää ainakin tämä kausi henkeä Tapparasta. Minun mielestäni. Toki tervetuloa tietysti, jos on tullakseen.

Joo, niin riittäis. Ja aikamonen Tappara laiturin ei riittäis kohelossa, missä Jugilla riittää.

Mutta eipä tästä ny enempää

4 tykkäystä

Ei kai Jugi millään mittarilla ole sitä, mitä lääkäri määrää Tapparalle, mutta sellainen verivelka on kapteenille, että kyllähän Jugille on aina avoimet ovet ja jonkinlainen rooli joukkueessa löytyy. Tapolan pelitapa oli mun mielestä todella pelinopea ja erityisesti 2016-2017 Jugi menestyi siinä erinomaisesti.

Jos kuitenkin mennään peterran mielipide edellä niin tarvelistalla olisi kliinisempää maalintekijätyyppiä. Se,löytyykö sellaista, no ei välttämättä.

1 tykkäys

OK.

Mitä olet mieltä miten vaikuttaisi joukkueeseen ja nyky kapteenistoon ?

Eikö ole hienoa että joudut miettimään muutakin kuin että kaikki meille.

Tuskinpa Peltola olisi kapteeniksi tulossa joukkueeseen. Kuusela kävi pari kautta sitten KHL:ssä ja palasi kesken kauden Tapparaan. Ei ollut kovin hyvässä vedossa, mutta ei Kuuselakaan kapteenistoon tullut. Peltolalla lienee sen verran suuri Tappara-sydän, että eiköhän hän tulisi Tapparaan rivimiehenä rakentamaan - ei hajottamaan.

5 tykkäystä

Eiköhän Kuusela jatkaisi tässä tapauksessa kapteenina ainakin tämän kauden. Ja Juki ei taida olla sen tyyppinen kaveri, että alkaisi jotain egoilemaan ja keikuttamaan venettä.

@peterra , juu lähinnä Jukin itensä kannalta ajattelin. Varmaan aika raskaat, joskin antoisat kaudet Tapparassa takana. En kyllä voi hänen ajatuksiaan ja tuntemuksiaan tietää.

Paikka kyllä löytyy joukkueesta, jos on tulossa.

Jos, JOS, Peltola Tapparaan tulisi vielä tälle kaudelle, niin hän ei muuttaisi yhtään mitään kapteeniston suhteen. Joukkueen kemian kannalta olisi vain ja ainoastaan positiivista.

Saataisiin yksi rouhija lisää maalinedustalle, suoraviivainen hyökkääjä. Ja ennenkaikkea täsmäase alivoimalle. Eli minun mielestäni pelaaja, joka täyttäisi taas tiettyjä aukkoja.

Huom. Muistakaa Peltolan sukulaissuhteet…

12 tykkäystä

+Pelaaja, joka kykenee omilla teoillaan kääntämään otteluja omalle joukkueelleen. Esimerkiksi kaivamaan sen yhden tarvittavan maalin.

6 tykkäystä

Ei Jugi häikäissyt maaottelussa ei, mutta ei se silti tarkoita sitä että eikö olisi Tapparalle vahvistus.
Vanhalla foorumilla joku totesi Ville Niemisestä, että mahtusi “hänen” Tapparaansa vaikka kivekset roikkuisivat luistimien terien alla.
Noh, -minun Tapparaani mahtusi Jukka Peltola, vaikka roikkuisi metrin perässä ne pussit.

15 tykkäystä

Onhan se selvä, että Peltola Tapparaan mahtuu. Ei kukaan voi tosissaan muuta väittää. On vielä niin monipuolinen. Taitaa ainut pelipaikka Tapparassa olla maalivahti mitä ei ole pelannut.

3 tykkäystä

Peltola. Tapparan näköinen mies. Noin kirjoitti Urheilusanomat 1,5 vuotta takaperin. Kyllähän Juki tuohon jengiin mahtuu.

Mutta jos esim. eilisestä maajoukkuepelistä pitäisi suodattaa laitahyökkääjiä niin ei tainnut jäädä kuin Ojamäki pelillisesti taakse. Mutta voi olla, että tuo Venäjän keikka on fyysisesti ja henkisesti raskas paketti. Liigapelaajat pl. Toivo, siellä eilen enemmän jäivät verkkokalvolle.

Ei liity ihan tähän vuoden vaihteen mahdolliseen vahvistukseen, mutta minäkin olen kuullut Jukin mahdolisesta tulosta siirtorajalla. KHL seuroilla on helmikuun 15 päivän jälkeen 3-4 peliä joten sieltä saattaa tulla silloin sopivia ukkoja meillekin, eiköhän sieltä Sibiristä ja/tai Kunlunista sopivia löydy.

Jugi tottakai avosylin vastaan.

Toisaalta toivoisin dynaamisempaa hyökkääjää, joka haluaisi ottaa vastuuta hyökkäyspäässä.

Jugi on kuitenkin työmyyrä ja yleismies pelaajatyypiltään, joita meidän hyökkäys on tällä hetkellä täynnä.

Lisäksi jollain tavalla haluaisin nähdä jotain uutta. Jos ainoa vahvistus on Peltola, niin pieni piiri kyllä pyörii, mutta tarvittaisiin jo uusiakin huippulöytöjä (näitä koodinimi Parlett, mutta nimenomaan hyökkäykseen). Aina ei voi vain mennä tutulla ja turvallisella.

Poistin jokusen tänään aiemmin lähetetyn muutaman sanan roiskaisun, joissa oli lähinnä kinastelua ja ■■■■■■■■■■ Jos tuntuu ettei osaa näin perjantai-illan huumassa muotoilemaan sanomisiaan haluamallaan tavalla, huomisaamunakin ehtii. Ei tässä enää tänään mitään ole tapahtumassa.

2 tykkäystä