Huhu: Kaksi uutta pelaajaa Tapparaan marraskuun maajoukkuetauolla 2017-18?

Tämmönen kaveri on lentänyt waiversille, AHL:ssä on se otteluraja että saa olla pelattuna 250 ammttilaisottelua ja niiden ylittäneitä saa jengissä olla 5. Oisko tässä mahollinen sentteri? Kerta kanukki sentteristä oli puhe… Vois joku lyödä lopulliset faktat tiskiin ja ketju sitä myöten lukkoon.

2 tykkäystä

Ikävä kyllä mutta tuskin ei. Huhujuna meni mun osalta ke ohi. Ja Dalpe aika vähäb pelaillu. Ollu vissiin vain Hootersis

Tavaraa poistettu. Ketju lipesi kipinän puolelle jo ajat sitten, mutta pidetään viestit silti edes suurin piirtein aiheeseen liittyvinä, kiitos.

3 tykkäystä

Näyttää siltä että pelkäksi huhuksi tämä taisi jäädä.

no olipahan vähän säpinää jos näin käy, huhut on aina huhuja eikä niiden toteutumisesta tiedä :slight_smile:

Mielelläni olisin kyllä väärässä. Kyllä me keskushyökkääjää kipeästi tarvittaisiin.

1 tykkäys

Mielellään joskus tällä kaudella kiitos. Saataisiin enemmän peliälyä ja vaarallisuutta tuohon ns ykköskenttään

En tiedä saa laittaa kenkää naamaan mulle, mutta en itse usko Tapparan vielä hankkivan ketään pelaajia ja miksi pitäs hankkia nyt? Tapparan on jokaisella kuntopuntarilla ykkönen tällä hetkellä.

Edit teillä on vaan noussu Kärppä kusi päähän :wink: sori :smiley:

4 tykkäystä

Ei mikään pakko olekaan hankkia, mutta kyllä huhut kertoo, että ns. haku olisi päällä. Jos sopiva pelaaja on tarjolla, niin kannattaa siihen tarttua.

Jokaisella joukkuella on varmasti haku päällä kuten Kärpillä. Ootakaa vaan pojat sitä, kun Kärpät alkaa käyttää rahaa… Sitä ei oo vielä käytettä koko budjetin eestä.

Ei me täällä Kärppiä odotella. Mikille Kärpät on yksi erehdys, kerran.

3 tykkäystä

Selvä asiahan se on :smiley: Tuskin mekään täälä Oulussa ootellaan teitä :smiley: Toki minä aina lovetan teitä :smiley:

2 tykkäystä

Ei me enää ketään tarvita. Ketju lukkoon.

Mun lähteiden (lähteet ovat hyvät ja en edelleenkään kerro niitä) mukaan ei todellakaan ole haku päällä.

En tiedä muutaku että hankintoja tulee ennemmin tai myöhemmin tällä kaudella

Ok. Voi olla, että olet oikeassa. Minä olen tässä asiassa palstan huhuilijoiden varassa.

Vastataampa tähän banaanisaarilla vietetyn viikon jälkeen, että Repo on ollut koko ajan suunnitelmissä. Kysyin asiasta kesällä eräässä tilaisuudessa asiasta tietäviltä että mitä teette jos Repo haluaa jäädä farmiin vastaus oli että ei jää missään muussa tapauksessa kuin ylhäällä Pohjois-Amerikkaan. Repo olisi halunnut jäädä.

EDIT PITI LAINATA ljppn VIESTI SORRY!

2 tykkäystä

No niin, loppukiri ja viimeinen tunteroinen käsillä. Ketju menee kiinni puolilta öin ja sitten voimme tykönämme miettiä mitä on tapahtunut ja mitä on jäänyt tapahtumatta.

Jos tässä nyt jostain syystä tai kolmannesta hampaaton kanukki Yoku McJoku tai vastaava on tuloillaan tai kuuluu tarkempaa juttua sellaisesta, niin eikun uutta tarkempaa huhuketjua pystyyn niin päästään makustelemaan. Tämän ketjun elinaika päättyy, kun maajoikkuetauon jälkeinen ensimmäinen peli on jälkihikineen ohi eli aivan kohta. :skier:

9 tykkäystä

Luultavasti juuri ennen siirtorajan umpeutumista. Näillä mennään kuitenkin nyt.

Edelleenkin pidän uskottavana omaa lähdettäni ja totean:
Repo ei ollut suunnitelmissa.

Ihan kiva yllätys toki.

1 tykkäys