Kookoo ja Myrrä houkuttaa varmasti monia pelaajia. Tuon yhtälö oli jo lähellä olla tällä kaudella ”Saipa”, joka menee päätyyn asti. Halloran voisi olla tämä huhuttu pelaaja, jos haluaa jatkaa Suomessa. Gallet tuskin, siinä taitaa olla mietintäaika menossa jatkaako täällä vai mitä tehdään.
Itse epäilen, että joko Halloran tai John Q on Tapparasta KooKooseen matkaava pelaaja.
Halloranin toivon olevan. Olisi mukava, seurata kaveria edelleen liigassa ja Myrrän pelitavasta, jonka pitäisi sopia hyvin..
No kun mä sitä tänään kyselin koppikäytäviltä, niin kumpikaan Halloran tai John Q ei olisi jäämässä Suomeen…
Juolevi lienee sitten todennäköisin. Voisi olla Juoleville hyvä paikka ja Kookoolle myös. Rooli olisi tuolla isompi kuin suuremman budjetin seuroissa ja voi olla tie tukossa moneen paikkaan pelikunnon kysymysmerkin takia.
Ihme on jos Tapparasta Kookooseen siirtyvä pelaaja on joku muu, kuin Juolevi.
Nyt vasta tajusin, että tämä on huhuketju. Jotenkin sivusilmällä katsonut vaan, että tämä on joku Kouvolan etäfanien kimppakyytiketju ensi kautta varten.
Itse huhuun minulla ei ole mitään annettavaa. ![]()
Meskasen siirto ainakin täsmää spekseihin:
Kuten myös Engberg ja Török. Eiköhän tämä ketju ole valmis.
Eskon huhu Tapparasta siirtyvästä merkittävästä pelaajasta (Juolevi) on vielä auki.
Tämä ketju suljettiin automaattisesti 25 tunnin kuluttua. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.